FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi hoi

nou nog steeds geen druppel bloed te bekennen, maa rook geen positieve test.
Ben vandaag 1 dag overtijd. We wachten eht af. Ben benieuwd.

Sjors hoe is het bij jou??

Liefs jo

Hey meiden!

Mamaroos: Ik snap dat je er even wat minder mee bezig wil zijn. Dat denk ik ook wel eens, alleen lukt dat niet echt. Ik hoop bij jou wel en dat het dan z'n vruchten gaat afwerpen!
Ik wens je een vruchtbaar begin van 2008 toe en hoop je snel terug te zien met supernieuws!

Joyce: Ja meid, je kunt er niet snel genoeg mee beginnen, met je ovulatietesten. Alle kansen benutten he?
Ik kan er wel om lachen, van de bekende vrouw bij de etos! Hoe stiekem we er eigenlijk mee bezig zijn he?
Ik hoop maar dat ik over een tijdje open kaart kan spelen!
Hoe was eigenlijk je avondje uit? Uhhh dat was jij toch?

Lilian, Kitty, Niesje (en de rest natuurlijk!) Hoe is het bij jullie? Gaan jullie rustig het nieuwe jaar in? Of hebben jullie toch nog de puf om het groots te vieren?

Sjors en Johanna: Hoe is het bij jullie? Hebben jullie al nieuws? Spannend!!! Laat snel wat weten!

Nou, eigenlijk wil ik mezelf weer niet teveel hoop geven, maar ik voel wel degelijk wat.
Alleen: Dat voelde ik de afgelopen 7 maanden ook al geregeld!
Mijn borsten zijn weer behoorlijk "aanwezig"
Heb af en toe wat last van ongi buikpijn, niet heel erg.
Temperatuur is nog steeds wat verhoogd (temperatuur heb ik hiervoor nooit gemeten)

Nu ik weet dat we echt op het juiste moment hebben geknuffeld, ben ik natuurlijk weer erg hoopvol.
Ik wilde er eigenlijk ook minder mee bezig zijn, maar dat lukt mij gewoon echt niet!
En nu zit ik ook alweer op dag 54!
Als ik meer te melden heb, laat ik het weten hoor!

Fijne zondag allemaal!

Liefs...

Hallo meiden,

De lijst der zwangeren van dec. daar mogen nog wel wat zwangeren bij.
Maar het kan nog, Ken, Sjors, Johanna en Lizzy.
Sjors hoe gaat het bij jou, nog geen rd's te bekennen, misschien heb je inderdaad wel te vroeg getest, ik zou er morgen nog een testje tegen aangooien, op de laatste dag van 2007!!!! Beterschap met je vriend en hopen dat jezelf niet ziek word.

Mamaroos: Is denk wel een verstandig besluit van je als je merkt dat je er teveel mee bezig bent om een stap terug te nemen van dit forum, maar ik hoop dat je gauw zwanger raakt en snel weer hier terug bent, ik wens je in ieder geval een fijne jaarwisseling toe en een vruchtbaar 2008.

Joyce jij gaat weer met de ovulatietesten beginnen, ik geloof dat ik die als ik ongesteld word in januari ook maar eens ga bestellen dan gaan we naar ronde 10 en ik zou niet weten wanneer ik precies mijn eisprong heb. Maar laten we eerst maar deze ronde afwachten. Ik wens jou in ieder geval veel succes met het zoeken van je eisprong.

Ken: Hoe is het met jou, wat schrikken als je inderdaad een bekende bij de kassa hebt staan tijdens het kopen van een zwangerschapstest. Jou Nod ook snel begin je al wat te voelen?

Mijn nod is 4 of 5 januari. ik heb wel sinds begin van deze week zere borsten, vooral aan de zijkant, heb ik afgelopen rondes nooit zo erg gehad   en ik heb wat vaker hoofdpijn en 's avonds vaak wat weeig gevoel in de buik. Maar ja dat hoeft niks te betekenen, dat heb ik in ronde 5 ook gehad en toen was ik echt voor het eerst 4 dagen overtijd en werd ik alsnog ongesteld.
Maar vond wel grappig want mijn vriend zegt nog wel eens je moet er niet teveel mee bezig zijn het komt van zelf wel. Maar gisteren zeght hij je kon wel zwanger wezen, je bent helemaal jezelf niet... We zien het wel,  ik verwacht zelf van niet omdat we meer de eerste 2 weken hebben geklust en dagen waarop de eisprong zou moeten wezen, volgens de berekeningen, niet eigenlijk ,dus we wachten maar af. Vanmiddag een verjaardag, vanavond een verjaardag en morgen oudjaarsdag deze dagen van het jaar vind ik altijd zo super, ik denk dat ik jullie weer schrijf volgend jaar in 2008.  Wat klinkt dat gek tot volgend jaar, hihi

Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling  en een vruchtbaar, gezond en gelukkig 2008 toe!!!!

Groetjes Jossie

Jossie; Ik hoop dat je niet aan de ovulatietesten hoeft te beginnen maar dat het deze ronde raak is. Ik ben zelf met testen begonnen doordat veel meiden op het forum hier mee bezig zijn en in mijn dicte omgeving zijn er al 4 meiden die niet onder de MM zwanger kunnen worden. Met die testen weet ik gewoon dat ik op tijd geknuffeld heb en mocht het zover komen dat we de MM in moeten dan heb ik al wat voorwerk gedaan en hoef ik niet eerst nog eens te gaan temperaturen en zo. Spannend dat je vriend denkt dat het raak is. Hij ziet natuurlijk wel het beste dat je anders in je vel zit Zelf zie je dat niet zo snel denk ik. Nog een klein weekje wachten.

Ken; Er minder mee bezig zijn is inderdaad wel erg moeilijk. Vooral nu je NOD zo dichtbij komt dan wordt het helemaal spannend. Ik ben trouwens naar holidiay on ice geweest. Het was erg mooi om te zien. Ze maken echt een spectakel van de show. Erg leuk.

Johanna; Zolang de RD's er nog niet zijn is het nog steeds mogelijk. Soms is het hcg gehalte gewoon nog te laag. Heb je eigenlijk klachten?

Jeetje, ik lees mijn berichtje terug en er zitten toch wel een paar schrijffouten in. Dat krijg je ervan als je te snel een berichtje wil tikken. Maar ik bedoel dus dat er in mijn directe omgeving 4 meiden zijn die niet zonder de MM zwanger kunnen worden.

hoi hoi.

Roos: ik kan me goed voorstellen dat je wat afstand wilt houden. Ik wens je een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goed en vruchtbaar 2008. Het komt allemaal goed!!

Joyce: Ik voel eignelijk helemaal niks. Nouja ik heb wel zere tepels. Dat is het enige eignelijk. We zien het wel. Wachten en die onzekerheid is zo rot. Als ik wist een ja of een nee dan weet je waar je aan toe bent. Of je gaat verder of wachten op je nod of het is gewoon raak.
Ik heb nooit een cycles langer dan 30 dagen. Da tis op zich wel vreemd. tot nu toe 30-26-26-30-30-en op dit moment 31.
Hahahaha nu ik dit zo opschrijf denk ik wat ben ik ook een dramaqueen.
1 dag nog maar.

nouja ik hou jullie op de hoogte.
liefs jo

Johanna; Nou je bent geen drama queen hoor. Ik zou het zelf ook heel spannend vinden. We willen allemaal een kindje en een dag overtijd maakt de kans heel groot dat je wensen uit gaan komen!

Ik heb al even een ovulatietestje net gedaan omdat ik om 18.00 uur niet thuis ben maar er is al een heeeele vage streep te zien dus k denk dat ik deze maand een vroeg  ei heb. Dus we gaan vanavond de knuffelweek weer inluiden. hihi. Het leukste van de hele maand.

Misschien nog even tot vanavond. Ik zit bijna het hele weekend al achte depc maar dat komt omdat ik lekker vrij heb en geen andere dingen meer heb ingepland. Heerlijk even lekker een beetje surfen over het net. Een beetje snuffelen bij baby spullen. Erg leuk. Misschien een beetje voorbarig mar wel heel erg leuk.

Terug
Bovenaan