Hallo meiden,
De lijst der zwangeren van dec. daar mogen nog wel wat zwangeren bij.
Maar het kan nog, Ken, Sjors, Johanna en Lizzy.
Sjors hoe gaat het bij jou, nog geen rd's te bekennen, misschien heb je inderdaad wel te vroeg getest, ik zou er morgen nog een testje tegen aangooien, op de laatste dag van 2007!!!! Beterschap met je vriend en hopen dat jezelf niet ziek word.
Mamaroos: Is denk wel een verstandig besluit van je als je merkt dat je er teveel mee bezig bent om een stap terug te nemen van dit forum, maar ik hoop dat je gauw zwanger raakt en snel weer hier terug bent, ik wens je in ieder geval een fijne jaarwisseling toe en een vruchtbaar 2008.
Joyce jij gaat weer met de ovulatietesten beginnen, ik geloof dat ik die als ik ongesteld word in januari ook maar eens ga bestellen dan gaan we naar ronde 10 en ik zou niet weten wanneer ik precies mijn eisprong heb. Maar laten we eerst maar deze ronde afwachten. Ik wens jou in ieder geval veel succes met het zoeken van je eisprong.
Ken: Hoe is het met jou, wat schrikken als je inderdaad een bekende bij de kassa hebt staan tijdens het kopen van een zwangerschapstest. Jou Nod ook snel begin je al wat te voelen?
Mijn nod is 4 of 5 januari. ik heb wel sinds begin van deze week zere borsten, vooral aan de zijkant, heb ik afgelopen rondes nooit zo erg gehad en ik heb wat vaker hoofdpijn en 's avonds vaak wat weeig gevoel in de buik. Maar ja dat hoeft niks te betekenen, dat heb ik in ronde 5 ook gehad en toen was ik echt voor het eerst 4 dagen overtijd en werd ik alsnog ongesteld.
Maar vond wel grappig want mijn vriend zegt nog wel eens je moet er niet teveel mee bezig zijn het komt van zelf wel. Maar gisteren zeght hij je kon wel zwanger wezen, je bent helemaal jezelf niet... We zien het wel, ik verwacht zelf van niet omdat we meer de eerste 2 weken hebben geklust en dagen waarop de eisprong zou moeten wezen, volgens de berekeningen, niet eigenlijk ,dus we wachten maar af. Vanmiddag een verjaardag, vanavond een verjaardag en morgen oudjaarsdag deze dagen van het jaar vind ik altijd zo super, ik denk dat ik jullie weer schrijf volgend jaar in 2008. Wat klinkt dat gek tot volgend jaar, hihi
Ik wens iedereen een hele fijne jaarwisseling en een vruchtbaar, gezond en gelukkig 2008 toe!!!!
Groetjes Jossie