FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Joyce dat is idd heel goed nieuws ene nee ik zou voor de zekerheid maar niks drinken je weet nooit

bah ik ben de heledag al zo chagarijnig niks wil zo gaan zoals ik het zou willen denk dat het komt dat me ei er aan zit te komen ook de hele dag last van een zeurende pijn onder in de buik en slaap heel slecht de laaste tijd morgen ben ik vrij en ga ik naar het ziekenhuis om de papier en het potje voor de inseminatie op te halen ik heb het liever maar thuis vandaag weer op het werk te horen gekregendat een andere collega ook zwanger is dat is al de 3e nog even en ze zijn allemaal zwanger terwijl wij het ook zo graagggggggg willen hoe lang moeten we nog wachten meiden wisten we dat maar zou wel zo gemakelijk zijn maar we moeten moed houden al is het soms ozo zwaar

xx monique76

Monique!!
Hier een hele dikke knuffel voor jou  !!!!!!!!!!!!!! Ik kan mij zo voor stellen, dat je je rot voelt als al weer een collega zwanger is en jij niet!!!!!!! Ik hoop zo dat het deze maand raak is voor je!! Was je ovu-testje ook positief vandaag?? heel veel succes meid en ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt!!!

Liefs...

Joyce!!!

GEFELICITEERD!!!! Met je vaste contract!! Wat heerlijk voor je!! Dat scheelt weer een hoop stress!!! Ik zou zeggen proost ...... Een hele fijne avond!! het is wel een feestje waard vind je niet???

hoi meiden

eigenlijkwa ik te moe om te computeren.....[ja echt!!!!]maar mijn nieuwschierigheid heeft t gewonnen...hihi
monique   dank je   voor je .....[ja hoe noem ik t] maar super lief van je ,maar ik gun t jullie allemaal om zwanger te zijn hoor!!!!!en snel aub...hihihi\
oh en een dipje kan ,maar verwen jezelf dan xtra   want t moet wel weer snel over gaan hoor!!! kom op .....iki duim voor je !! xxx

sjors   ja!! nog steeds misselijk en super moe...ongelofelijk ..maar daar kom je wel achter als je dadelijk [heel snel] ook wanger bent...ik heb nooit gedacht zo moe te kunnen zijn ...heeeeeel raar hoor....
eeuh wel gaaf dadelijk een nieuwe badkamer...fijn dat je zn handig mannetje hebt hihi [ik ook gelukkig]

mimi   hoge temp   = echt wel een teken [toch???]   duim duim duim

joyce   hoera   super je contract zwart op wit moooooooi!!! gefeliciteerd he meid   en nu snel zwanger worden hahahha...ja zo werkt t nou eenmaal he   ..en over een paar maanden ben je dan toch ook weer tterug duh....
hihi

sorry als ik niet iedereen noem maar ik lees wel elke dag mee.... en duim voor jullie allemaal he meiden ....
xxxx
lilian

Lilian dank je wel meis voor je lieve woorden

sjors ik ben nog niet begonnen met ovu testen zaterdag begin ik met testen
spannend en voor jou ook een dikke meis doet me weer goed al die lieve berichtjes te lezen van jullie ik wens jou ook heel veel succes

liefs
monique76

Hoi meisjes!!

Ik heb eventjes een dipje hoor!!....Gisteren waren mijn ouders gezellig bij ons!! Echt harstikke leuk!! Hebben we met zijn allen fotoboeken gekeken, ook van toen ik klein was!!! Op een gegeven moment komen we op het onderwerp zwanger worden!! Ik wist wel dat mijn ouders een tijd moesten wachten tot ze eindelijk zwanger waren van mij. Gisteren vertelde mijn moeder dat het toch zo'n  3 tot 4 jaar geduurd heeft voordat ze zwanger was!!! AAAAAAAAHHHHHHHH.....Ik hoop zo dat het bij mij niet het geval is!! Maar in alle opzichten lijk ik op mijn moeder!!!   Mijn ouders zouden net de medische molen in en toen hoorden ze dat mijn moeder in verwachting was!! Ik ben nu toch echt een beetje bang geworden!! Slaat misschien helemaal nergens op, maar toch!!!! Bah... kan het nu maar moeilijk loslaten!!!

Sorry voor deze klaagzang, maar moest het eventjes kwijt!!!

x

Dag allemaal,

Zo, mijn ongi is weer voorbij. Een weekje wachten nu en dan kan ik beginnen met de testen. Dat vind ik ook echt wel spannend hoor.
Joyce, Ken, Sjors bedankt voor jullie adviezen over de ovu-testen!

@ Joyce: gefeli met je mondelinge overeenkomst! (dat is ook rechtsgeldig)

@ Sjors: Nou, mijn moeder was meteen bij de eerste poging zwanger van mij, en ik zit 'al' in ronde 4. Dus het zegt echt niets hoor! Maak je niet te druk en blijf vooral lekker knuffelen!

Hallo Meisjes,

Eefje fijn dat de duivels weer weg zijn en dat je maar gauw mag beginnen met ouv testen blijft altijd spannend wanneer je je ei vind succes meis.

sjors meis ik begrijp je bezorgdheid maar ben het met eefje eens mijn moeder was ook snel zwanger en heeft 4 kinderen vlak achter elkaar en dan ik die er al jaren over doet dus het zegt niks meis ga lekker door met knuffelen en probeer je niet zo veel zorgen te maken hoe lang ben je al bezig?

liefs
monique76

Terug
Bovenaan