FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hee meiden!!!

Monique welkom!! Je bent al helemaal ingeburgerd lees ik. Super. Ik hoop voor je dat je hier snel goed nieuws kunt brengen. Maar ook minder goed nieuws kun je altijs met ons delen hoor. Succes!!! Trouwens mallorca klinkt heel erg goed.

Sjors: Zulk nieuws hakt er idd behoorlijk in. Ik kan me heel goed voorstellen dat je hier overin zit.  Maar geen mens is gelijk, onthoud dat ook!! Bij jou kan het wel heel anders zijn. kop op, wie weet wat januari 2008 ons brengt!! Je bent gister weer begonnen met testen zie ik. Heb je al wat gevonden??

Annelies, jeetje wat vervelend zeg dat je momenteel werkloos bent. Hoe ben je er verder onder?

Mimi: Druk bezig met de voorbereidingen van carneval lees ik. Hardstikke leuk. Dat hebben we hier in het noorden niet. Geeft ook wat afleiding.

Joyce: Gefeliciteerd met je vaste baan!!!!! Wat zul je blij zijn. Dit hebben jullie vast wel gevierd!!!

Nou hier zijn de rode duiveltjes weer vertrokken. Meestal heb ik pas rond dag 19 mijn ei dus ik wacht nog even met testen. Heb vorige maand het testen neit afgemaakt omdat ze op waren, maar was toen best wel onzeker of ik wel een eisprong gehad heb. Dus deze maand gewoon weer aan de slag met die testen van sensitest. Ze bevallen me wel goed.

Nou dames ik zal even verder met leren. Heb morgen cursusdag en meot er van alles voor doen nog. En heb ook nog een late dienst. ieuw!!

Morgen gaan we kijken of er nog iets leuks te krijgen is voor een tripje oostenrik. Heb nog nooit geskied en dat zou ik toch graag wel eens willen leren.
HET KAN NU NOG!!!

Groetjes jo

Hallo meiden....

Monique: Leuk dat je ook hier met ons meekletst, wat balen voor je om te horen dat er een collega zwanger is voan de derde terwijl jullie al zolang bezig zijn , kan me voorstellen dat dat niet leuk is om te horen je gunt het de mensen wel, maar je wil zelf ook zo graag. Ik wens jullie wel heel veel succes met jullie 2e poging.

Johanna: Fijn dat bij jou de rd's ook weer zijn vertrokken en nu weer op zoek naar de eisprong. Leuk dat je een wintersport gaat boeken morgen. ik hoop dat er wat leuks voor jullie bij zit.

Joyce: GEFELICITEERD met je vaste contract, super, dat is goed nieuws.
Nou hopen dat je volgende week ook goed nieuws hebt door een positieve test. Volgende week je nod toch? Spannend . Ik duim voor je

Ken: Wat balen meid van je neg. bloedtest. Volgende week naar de gynaecoloog, spannend, ik hoop dat die je wat meer duidelijkheid kan geven

Mimi: Succes met het bouwen van de carnavalswagen en jij hebt ook volgende week je Nod, ik hoop het voor je, mijn duimen rollen.

Sjors: Ik zou niet teveel kijken na wat je moeder heeft gehad hoor, want mijn moeder was juist altijd heel vruchtbaar en was altijd gelijk zwanger bij ons alle drie. en zei ook altijd tegen ons van als je net zo vruchtbaar bent als ik, ben je zo zwanger en ik zit nu in ronde 10. Dus het zegt niet altijd wat, toch kan ik me voorstellen dat je er van schrikt. Maar probeer positief te blijven denken,uiteindelijk zijn we allemaal verschillende individuen. Dus misschien gaat het bij jou wel heel anders. Knuffel van mij. (ps.Ik werk trouwens inderdaad in de zorg namelijk in de kraamzorg)

Eefje: Fijn dat bij jou de rd's ook weer zijn vertrokken en succes met het vinden van je ei!

Lilian: Doe lekker rustig aan meid en geef aan die vermoeidheid toe als het goed is word dit vanzelf weer beter, vind het wel tof van je dat je hier ons nog zo geregeld bezoekt ondanks je moeheid.

Nou meiden ik ben deze ronde voor het eerst begonnen met ovulatietesten en ben daar vandaag mee begonnen en had vandaag een licht 2e streepje, kijken of deze de komende dagen wat donkerder word. Ik hou jullie op de hoogte, fijne avond nog!!

Groetjes Jossie

Johanna; Wat leuk dat je gaat skieen. ik ga in maart ook voor het eerst skieen. Het lijkt mij ook hartstikke leuk. en ja wie weet wordt je zwanger en dan ga je de aankomende aren ook niet zo snel meer skieen.

Eefje; Fijn dat de RD's weer zijn verdwenen. Laat die eisprong nu maar komen!

Sjors; Wat een rot nieuws dat je moeder niet zo snel was van jou. Ik kan me voostellen dat je je wel een betje zorgen maakt. Maar het hoeft natuurlijk niet bij jou ook zo te gaan. Hopelijk wordt je heel erg snel zwanger en kan je je ouders snel opa en oma maken. Kop op meid! Flink aan de knuffel want je ei komt er nu ook bijna aan!!!!!

Lilian; Lijkt me heel erg vervelend als je de hele tijd moe bent. Ik hoop maar dat dit allemaal snel over gaat en je volop van je zwangerschap mag gaan genieten.

Jossie; Nu al ene lichte streep! Spannend! Het zal vats niet lang duren voor je een positieve test hebt!

Nou hier zijn verder geen spannende dingen te vertellen. Ik heb ook geenlast meer van gevoelige borsten en verder voel ik me ook niet anders dan anders. Denk ook niet dat het deze maand raak zal zijn. Nog 10 dagen wachten. Het lijkt wel een eeuwigheid te duren.

Hey meiden!

Gisteren had ik geen tijd om te reageren, was op kraamvisite! Zo schattig! (Ik wil ook!!!)

Sjors: Ik weet niet of je mijn stukje een tijdje geleden hebt gelezen.
Ik was gaan shoppen met mijn moeder, tijdens de lunch hadden we het ook over kinderen. Ze vertelde mij ook dat ze anderhalf jaar bezig waren en net niet de medische molen ingingen, want toen werd ze toch ineens zwanger van mij! Ook vertelde ze dat haar menstruatie erg onregelmatig was...
Ja, ik dacht ook gelijk; dan lijkt het er bij mij verdomd veel op dat het dezelfde kant opgaat! Heb ook een onregelmatige cyclus en we zijn ook al 8 maanden bezig!
Ik had ook een dipje! En snap je precies, want je denkt toch gelijk; zie je wel, zo moeder zo dochter...
Maar nu mijn menstruatie weer achter de rug is, gaan we er weer met frisse moed tegenaan. We zullen wel moeten, want we willen héél graag een kindje!
Als jij je veel zorgen maakt, kun je zulke dingen toch voorleggen aan je huisarts?
Die zijn er voor je hoor om je beter te maken óf beter te voelen!

Joyce: Gefeliciteerd met je vast contract! Gaaf meid! Ja, dit moet natuurlijk gevierd worden!

Mimi: Spannend zeg! Nog steeds een hoge temp...
Ik hoop voor je dat het zo blijft!
Is het bij jullie ook altijd zo'n gestress om de carnavalswagen op tijd klaar te hebben enzo? Bij ons wel! Eén en al chagrijnigheid! De mannen zijn soms tot middernacht bezig. Vind het altijd weer gaaf dat ie dan toch op tijd af is!

Monique: Gaaf! Vakantie naar Mallorca! Heerlijk!
20 Januari is nog eventjes, maar zal er toch zo zijn! Hoop echt voor je dat het deze keer lukt! Dat zou super zijn!  

vandaag mijn ovulatietests binnen gekregen. 30 stuks. Als ik mijn ei nog niet heb gevonden, bestel ik tegen de tijd dat ze op raken gewoon nieuwe. Want heb geen idee wat voor vreemde cyclus het deze keer gaat worden!
Op welk tijdstip testen jullie dan? Ik las dat het beter niet met ochtendurine gedaan kan worden. Maar ik werk full time... dan moet ik het maar stiekem op het werk doen ofzo...

Fijne avond!

Liefs...

Hallo meiden,

Ken fijn dat je de testen binnen hebt nu maar hopen dat je gauw je ei vind zo dat het knuffelen weer kan gaan beginnen ik duim voor je dat je gauw je ei sprong hebt

josje lief dat je me zo welkom heet leuk om te lezen ook voor jou succes meis

joh79 dank je wel dat je zo mee leeft met me doet me goed dat te lezen dat jullie zo mee leven met me

verder ben ik vandaag naar het ziekenhuis geweest en heb ik weer alles in huis wat nodig is voor de iui weer een heel gedoe maar zeg maar zo we weten waar we het voor doen het begint al te rommelen in me buik dus dat wil zeggen dat me ei er aan zit te komen zaterdag ga ik testen ik denk zelf dat ik al eerder mijn behandeling ga krijgen om dat ik de vorige keer ook al met dag 3 een positive ovulatie test had laten we het hopen en hopen dat ik van deze 2e iui wel zwanger mag worden maar meestal is het pas bij de 4eiui raak hoef niet altijd nartuurlijk na deze 2e hebben we er nog 4 te gaan in totaal 6 iui behandlingen lukken ze alle 6 niet gaan we over op ivf maar daar wil ik nog niet te veel over na denken en hopen dat het ook niet nodig is

lilian hoe is het met jou trouwens nog zo misselijk? hoop dat je je al weer wat beter voelt hoe ver ben je?

meiden tot later

groetjes
monique76

Hoi lieve meiden

Bedankt voor de lieve reacties!! En ik weet ook wel, jullie hebben  helemaal gelijk!! Iedereen is weer anders!! Ik ga dus weer met frisse moed verder!! En ik heb eigenlijk ook nog helemaal niets te klagen! Ben pas een half jaar bezig, gemiddeld raak je binnen een jaar zwanger! Ik heb dus nog alle kansen!! Ik denk dat ik gewoon zo graag moeder wil worden, dat ik gewoon bang ben dat het niet gaat lukken!! Vriendlief zei ook nog zo lief: "lieverd, elke maand dat het niet is gelukt is weer dichter bij de maand dat het wel gaat lukken".... Dat is toch te lief!!!
Ik ben al weer druk met de ovu-stickjes in de weer!! Moet toch zeggen dat ik ze ideaal vind!! Heb nog geen positief resultaat gehad, maar had vorige maand ook een late ei-sprong! Op dag 19 geloof ik, en het is vandaag pas dag 12... hihihihihi!! Ik dacht ik begin maar lekker vroeg, mis ik m in iedergeval niet!!! hahahaha!!!

Maar hoe is het bij jullie??

Eefje!!
Fijn dat je ongesteldheid over is!! En ik vond het ook spannend hoor, beginnen met de ovu-testjes!! Net of doe je elke dag een zwangerschapstest!! hihihihihi!!

Monique!!
Spannend hoor voor je!! Morgen begin je weer met de ovu-testjes toch?? Als deze positief is, hoe gaat het dan verder?? Moet je dan direct naar het ziekenhuis voor een insiminatie?? Ik weet niet helemaal precies wat het inhoud iui pogingen en wat dat voor jou moet betekenen!! Ik hoop niet dat je het vervelend vind hoor, maar zou je mij een beetje uit willen leggen wat het inhoud en hoe jou maand er dan uitziet??
Ik hoop echt dat de 2e poging lukt, en al helemaal dat het traject van ivf jullie bespaard blijft!! de duimen blijven doordraaien!!

Jo!!
Wat fijn dat de duivels bij jou ook weer vertrokken zijn!! Ik heb deze maand ook de testjes van sensitest!! Nou, die bevallen prima!! Ik bestel ze, als dat nodig is, volgende maand weer!!

Jossie!!
Oehh spannend!! Een licht streepje was bij mij een teken dat de eisprong er bijna aan komt!! Was hij vandaag positief?? Dus maar flink knuffelen voor de zekerheid!! hihihi!!

Joyce!!
wachten duurt lang he?? Begin je ook al wat te voelen?? duim duim duim...

Ken!!
Bedankt voor je tips en je lieve woorden!! Ik denk dat wanneer ik na een jaar proberen nog niet zwanger ben, dan pas naar de huisarts ga!! Mocht ik toch onzeker zijn kan ik natuurlijk altijd eventjes bellen!!
Nou zo te horen ben jij ook goed voorbereid voor deze maand!! Ik test wel gewoon met ochtend urine, kan er anders niet een goed tijdstip voor vinden!! Op mijn werk testen in niet een optie!! En vorige maand heb ik daar ook helemaal geen problemen mee gehad!! Dus kan het vast niet zo veel kwaad toch?? Heel veel succes met het vinden van je ei!!!

Mimi!!
Hoe is het bij jou?? Blijft je temp hoog?? En voel je al wat?? duim duim duim.....

Ik zal weer eventjes verder met mijn scriptie!! Pfffffffffff zit helemaal vast!! Bah!!! Maar heb ik wel lekker een excuus om het forum goed in de gaten te houden!!! hihihihihi!!

Dus tot snel!!

Lieve Sjors25,

nee hoor ik vind het niet vervelend vind het wel leuk dat je zo geintreseerd bent ik zal proberen het uit te leggen wat iui in houd IUI STAAT VOOR INTRA UTEINE INSIMINATIE
na mijn ongi moet ik 10 tot 12 dagen later beginnen met ovu testen en bij een positive test moet ik bellen naar het ziekenhuis dan is volgende dag de insiminatie mijn vriend moet dan het potje vullen en dat moet naar het lab in het ziekehuis dan word het zaad bewerkt en worden de goede zaadjes gewassen dat duurt 2uur voor het teug is dan ben ik aan de buurt zo gauw het weer op de afdeling is word het bij mijn in gebracht eerst volgt er nog een echo en dan is het tijd dat het sperma bij mijn in de baarmoeder word gebracht wel zo hoog mogelijk dus die hele weg hoeft het niet meer te doen alleen nog maar innestelendan dan beginnen voor ons die 2 spannende wacht weken zal het wel zal het niet als de behandeling klaar is heb je wel veel last van buik krampen daarom ga ik die dag ook nooit werken omdat ik me dan niet lekker voel en omdat ik de 1e dag altijd voorzichtig ben de hele behandeling neemt veel tijd in beslag alles bij elkaar 3,5 uur maar ja dat hebbben we er wel voor over en mijn werkgever is van alles op de hoogte waar wij mee bezig zijn dus dat is wel zo fijn dat ik alle medewerking krijg en ook op het werk van me vriend,
ik hoop sjors dat je het nu een beetje weet wat iui nu inhoud mocht je nog wat willen weten vraag het me gerust

jij heel veel met het testen van je ovu

liefs
monique76

Wat is het rustig op het forum. Bijna de elft zit nu weer in de wachtweken. Ik ben hard aan het duimen. Ik hoop echt dat het nieuwe jaar iets moois voor ons allemaal in petto heeft.

Ik heb heel iets wat gevoelige borsten maar volgens mij is dat niet meer dan anders. Ik heb nu ook echt het gevoel dat het ook deze maand niet raak is. Maar ik moet nog een hele week wachten op mijn NOD dus misschien komen er nog wel een paar tekenen waarvan ik wat meer hoop krijg!

Iedereen alvast een heel erg fijn weekend!!

Terug
Bovenaan