FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo meiden,

Even een korte reactie,
Ik heb nu elke dag een licht streepje op mijn ovulatietesten, maar hij word nog niet echt donkerder. Maar mijn ei verwacht ik rond de 15e dus het streepje zal een dezer dagen wel donkerder worden. We zijn in ieder geval aan de klus. Ik heb mijn 8 dagen werken erweer opzitten en ben heel weekend lekker vrij, dus allle tijd om te klussen toch.
Ik ga nu stoppen want mijn vriend die wacht op mij ik ga mee met hem naar een klusje bij zijn oom in de paardenstallen moet hem even helpen.
Meiden een heel fijn weekend!!!
Groetjes Jossie

Monique,
Wat heb jij een goede uitleg gegeven over iui, ik wist ook niet precies wat het inhield.
Lijkt me wel heel spannend. Ik had het al geschreven maar ik wens jullie veel succes en sterkte met deze 2e poging.
Liefs Jossie

Jossje dank je wel voor je leive reactie tja het is best wel moeilijk om dat uit te leggen maar ik heb het mooi verwoord
en idd deze dagen zul je echt wel een positive ovu hebben spannend meis lekker een heel weekend echt vrij tijd om te knuffelen ik wens ook jou

nou vanmorgen ben ik begonnen met ovu testen moet zeggen gelijk al een licht streepje te zien dat is mooi mijn ei zit er aan te komen dus
verwacht dat ik volgende week een duidelijke test heb denk zelf dat ik donderdag of vrijdag mijn 2e iui ga krijgen zelf hoop ik op zaterdag dan hoef ik geen vrije dag te nemen maar mocht het wel zo zijn dan is dat ook niet erg blijft spannend weer

iedereen een fijn weekend

liefs
monique76

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  

nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER

nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33)
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 29 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD lijst 2 oktober 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 3 februari monique76 31jaar 2e iui 1e kindje (dag 28)

Zo ik had even de lijst weer omhoog gehaald. Maar nog een weekje wachten en dan wordt het weer spannend voor een aantal meiden.

Jossie; heb je je ei al gevonden? Lekker hoor om na 8 dagen werken weer even vrij te zijn.

Monique, Hoe gata het met je ovulatietesten? Begint de streep al wat donkerder te worden?

Sjors; Ben je al wat verder gekomen met je scriptie?

Hier hebben we lekkage bij de douchbal. De kitlaag laat los en dus sijpelde het water langs de muur bij de trap naar beneden. Dus vandaag worden we weer ana het werk gezet. Oude kitlaag gaan we dus vervangen door een nieuwe. De nieuwe laag opbrengen is nog niet zo erg maar de oude laag verwijderen wel. Siliconenkit is echte troep. Maar over een half uurtje ga ik toch maar aan de slag. Als je maar eenmaal bezig bent dan gaat het wel. (o ja, ik ben handiger dan mijn vriend dus doe ik heel veel kluswerk. haha)

De zolder zijn we ook helemaal aan het aanpassen. De computerkamer wordt verplaatst. Want die kamer zal plaats moeten maken voor een babykamer. Misschien een beetje voorbarig maar nu doen we elke maand wat en kunnen we mooi de kosten verdelen. Maar we zijn bijna klaar. Het bureau hebben we gister geplaatst dus we moeten alleen nog kabels trekken en verhuizen.

Maar ik heb verder geen klachten. Als ik aan mijn boobs zit voel ik ze wel iets meer maar dat heb ik eigenlijk elke maand. Verder heb ik eigenlijk helemaal geen klachten. Aan ht begin van de maand had ik goede hoop dat we raak zouden schieten maar nu heb ik dat gevoel niet meer.

Mimi en ikke; Hoe gata het met jullie? Heben jullie al een voorteken dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn?

Hey meiden!

Joyce: Balen zeg, dat je weer aan het werk wordt gezet. Toch vervelend zulk werk.
Hopelijk is het snel opgelost.
En het is inderdaad goed zeg, dat je al wat begonnen bent aan de "babykamer".
Dan heb je niet ineens al die kosten.
Ik ga duimen voor volgend weekend. Dat je toch positief kan testen!

Monique: Nu weet ik ook wat zo'n iui inhoudt. Goed uitgelegd zeg. Ik hoop zo dat het deze keer raak is voor je! Ik wens je alvast veel succes aanstaande week.

Sjors: Waar doe jij je scriptie precies over? Ik vond dat altijd hartstikke leuk om te doen.
Wel veel werk, maar het eindresultaat is vast en zeker geweldig! Succes nog!
Zit jij nog in de knuffelronde?

Alle andere meiden: Veel succes met alles!

Nog 3 daagjes dan kan ik naar de gyn! Ik zie er best wel naar uit...

Liefs...

Ken; Het begint nu wel spannend voor je te worden. Ik hoop dat de gyn je cyclus wat regelmatiger kan krijgen. Gaat je er nog iemand met je mee?

Nou hier zit het klussen er weer op. Ik ben bang dat het kitten niet goed is gegaan. ik had te weinig siliconenkit dus ik ben bang dat het op 1 plekje niet goed is gegaan. We zien het wel over 48 uur.

Hoi meiden!!

Wat is het rustig hier! Iedereen is lekker van zijn weekend aan het genieten of niet? Hier is het nog een dikke bende!! We zijn nog steeds met de badkamer bezig!! toch begint het al ergens op te lijken!! We hebben hele mooie tegels uitgezocht en het staat ook heel goed!! het is alleen jammer dat we nog niet kunnen douchen thuis!! Ik sta nu elke keer ouderwets voor de wastafel mijzelf te wassen, hihihihihihi!! Ik heb dit weekend gewerkt, kon dus heerlijk even na het werk douchen!! Daar kun je dan zo van genieten!! Heb me direct maar even grondig geschoren!! Ik had me toch een struik voor de deur!! Echt geen porum!! hahahahahahaha!!
Ik had vandaag een klein/ licht teststreepje. Ik denk dat mijn ei-sprong ook onderwerg is!! Dus dat wordt vanavond maar weer even seksen geblazen!!  

Monique!!
Bedankt voor je duidelijke uitleg over iui!! Het lijkt mij toch een hele belasting voor jou en je partner!! Toch hoor je maar weinig over de medische molen om zwanger te raken! Net of is het een taboe!! Ik weet wel dat het heel wat met zich mee brengt en heb echt groot respect voor de mensen die er midden inzitten!! Ik wil je heel veel succes wensen met deze poging!!!
Fijn dat je ei-sprong onderweg is!!  Had je vandaag positief getest?? Weten de mensen op jouw werk ook dat je met iui bezig bent?? Het lijkt mij idd lastig om steeds maar vrij te  moeten vragen als je naar het ziekenhuis moet!!  Het is dan fijn als je werkgever en collega's  begrip kunnen tonen voor deze situatie!!  

Joyce!!
Hoe bevalt het op het wachtbankje?? En wat  grappig dat jullie al met de babykamer bezig zijn!! Onze studeerkamer wordt later ons babykamertje. Wij hebben een heel oud huisje, en dit kamertje heeft nog hele mooie oude balken aan het plafond!! En het is er klein en knus!! oooooohhhh ik kan niet wachten om er mee aan de slag te kunnen!! Maar eerst maar even zwanger raken!! pfffffffff... duurt me veel te lang, hahahahahah!!! ps: is het nog gelukt met kitten?? of dondert alles al weer naar beneden??

Ken!!
Spannend!! Nog drie dagen wachten!! Ik ben heel benieuwd hoe het zal gaan voor je bij de Gyn!! Hoop zo voor je dat ze met iets heel kleins je cyclus op weg kunnen helpen!! Ik ga in iedergeval kei-hard voor je duimen!! Ben je erg zenuwachtig??
Je vroeg aan mij waar mijn scriptie over gaat. Ik heb als onderwerp de begeleiding van broertjes en zusjes bij ons op de afdeling! Je merkt toch dat de aandacht van de verpleegkundige meer uitgaat naar  de dood-zieke pasgeborene  en de ouders, broertjes en zusjes worden daarin wel eens vergeten! ik wil gaan onderzoeken of dit ook verbeterd kan worden!! Zodat de verwerking van deze  moeilijke periode  voor de broertjes en zusjes ook verbeterd kan worden!! wel een leuk onderwerp vond ik zelf!

Ik zal even kijken of vriendlief al tijd heeft voor een hapje eten!! Nog een fijne zondag!!

Kus...

Terug
Bovenaan