Hé Joyce,
Ik had dinsdag en gisteren een vette streep op mijn ovulatitest, dus ja ik heb mijn ei gevonden! Zondag, ma avond en gisteravond hebben we geklust dus ik weet nu dat ik op de goede dagen heb geklust, dat geeft wel een heel goed gevoel... nu weer op het wachtbankje.......Weer 2 weken wachten, dat vind ik altijd zolang duren.....
Groetjes Jossie,
Sorry dat ik op de rest van de meiden nog niet heb gereageerd. Maar ik lees wel alles hoor en leef met jullie allen mee hoor....
Maar ik heb weinig tijd op achter de pc te zitten. Ik heb vanaf morgen een duitse staigaire mee en daar moet ik veel voor inlezen. Ze willen nu in duitsland over de grens kraamzorg van ons introduceren en daar worden nu duitse staigaires voor opgeleid, Vanaf morgen gaat er iemand met me mee.
Spannend, maar ze krijgen nederlandse les dus ze kan wel nederlands verstaan.
Ik zit nu in een gezin met vijfde kindje dus ze valt wel met de neus in de boter.
Volgende keer zal ik weer uitgebreid op iedereen reageren.....
Ik las dat jij Ken bij de gyn. was geweest en nu chlomid hebt gekregen, ik hoop dat dit jou gaat helpen meid en dat je maar gauw een pos. test in handen mag hebben in de aankomende ronde!!!!
En Monique jij je 2e IUI gehad, spannend meid, ik duim voor je dat alles goed gaat en jiij ook gauw positief kan testen!!!!
Dit was even snel een reactie, excuus voor de meiden die ik ben vergeten...
Liefs Jossie