FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik denk even gauw nog op het forum lezen, al 2 dagen niet gedaan en wat lees ik:

JOYCE ZWANGER!!!
Van harte gefeliciteerd meid, hartsikke gaaf!!!
Ik wens jou een hele fijne zwangerschap toe!!!
Liefs Jossie

hey meiden wat er er weer veel geschreven,
als eerste wil ik weten hoe ik 2 schermpjes krijg wel zo makelijk zo weet ik ook waar ik en op wie ik reageer

de gyn heeft me gebeld en idd ik weet dat ik een overgevoelige baarmoeder heb maar de vorige keer had ik deze krampen maar alleen de dag van de iui maar nu duren ze al 3dagen dus het is niks ergs gelukkig de een heeft er meer last van dan de anders verder vroeg ik nog aan de gyn die de iui gedaan heeft super van het goede zaadkwaleiteit 2miljoen zijn andwoord nee geen 2miljoen maar 62miljoen of ook wel 6,2 jeetje dat is echt erg veel leuk nieuws dus ik doe zo maar een beetje heen
hopelijk zakt het morgen wat af

meiden wat duurd het wachten lang hoor

ik reageer later nog wel op jullie allemaal kom net thuis van het werk en ga ff rustig zitten

groetjes
monique

Jossie; Hoe gaat het met jou? heb je je ei nu al gevonden? Je verwachtte hem toch rond de 15e?

Sjors; Hoe gaat het daar op het wachtbankje? Wachten duurt lang he! Dat vind ik ook het moeilijkste. Gelukkig zijn er een paar meiden die je gezelschap houden.

Monique; Jeetje zeg; 62 mlj spermacellen! Megaveel. Laat ze nu maar hun werk doen.Ik ga keihard voor je duimen de aanstaande 2,5 weken.

Hé Joyce,

Ik had  dinsdag en gisteren een vette streep op mijn ovulatitest, dus ja ik heb mijn ei gevonden!    Zondag, ma avond en gisteravond hebben we geklust dus ik weet nu dat ik op de goede dagen heb geklust, dat geeft wel een heel goed gevoel...  nu weer op het wachtbankje.......Weer 2 weken wachten, dat vind ik altijd zolang duren.....
Groetjes Jossie,

Sorry dat ik op de rest van de meiden  nog niet heb gereageerd. Maar ik lees wel alles hoor en leef met jullie allen mee hoor....

Maar ik heb weinig tijd op achter de pc te zitten. Ik heb vanaf morgen een duitse staigaire mee en daar moet ik veel voor inlezen. Ze willen nu in duitsland over de grens kraamzorg van ons introduceren en daar worden nu duitse staigaires voor opgeleid, Vanaf morgen gaat er iemand met me mee.
Spannend, maar ze krijgen nederlandse les dus ze kan wel nederlands verstaan.
Ik zit nu in een gezin met vijfde kindje dus ze valt wel met de neus in de boter.

Volgende keer zal ik weer uitgebreid op iedereen reageren.....
Ik las dat jij Ken bij de gyn. was geweest en nu chlomid hebt gekregen, ik hoop dat dit jou gaat helpen meid en dat je maar gauw een pos. test in handen mag hebben in de aankomende ronde!!!!
En Monique jij je 2e IUI gehad, spannend meid, ik duim voor je dat alles goed gaat en jiij ook gauw positief kan testen!!!!

Dit was even snel een reactie, excuus voor de meiden die ik ben vergeten...

Liefs Jossie

Heee Dames!!

Hier nog geen eitje te bekennen!, we testen dapper verder.

Joyce!!!! Wat lees ik nu!!! GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!
Oh zo gefeliciteerd, aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaa
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Ik word zo blij (ook wel een beetje jaloers) van dit nieuws. SUPER!!
Heb je alweer vaker getest??? Volgens mij is drie al duidelijk genoeg!!!
En dat er maar meer mogen volgen.
Ik vind ook dat jou vriendin er zo goed op reageert.

Monique je je bent geweldig. Dit moet wel hechte vriendschap zijn. Ik vind je heel sterk.
Ook voor jou goed nieuws 62 miljoen!!!! Ik wist niet eens dat er zoveel konden zijn.
Dit moet wel goedkomen lijkt mij.
Ik gun het je als geen ander, het lijkt mij geweldig als je samen met je vriendin zwanger kunt zijn en zoiets speciaals met elkaar kunt delen.
Ik zal dubbel voor je duimen en houd ons op de hoogte he!!!

Ken wat spannend zeg. Moet toch wel veel hoop geven dat je weet dat er nu iets gebeurd en dat we wat aan gedaan kan worden.
Ik snap het dat je dit nieuws met je ouders wil delen. Ga je dat ook doen?? of houd je het toch voor je...succes

Lilian: bedankt voor de informatie. dit ga ikook doen zodra ik een klein streepje heb ga ik vaker testen, die dingen van sensitest kosten toch geen drol. Hoe voel je je verder?

MIMI houd ons niet in spanning. Bij jij ons tweede zwangere deze maand!!!!!!!

Jossie: Succes morgen met je stagiaire. En wat een heerlijk idee is het dat je o het goede moment geklust hebt. Heb je toch enigzins een goed gevoel erbij, maar maakt het vaak wel spannender als de NOD nadert!!

Roos en Ikke hoe lijkt het met jullie!!!!!!!!!!!!!!!!

Succes iedereen verder die ik vergeten ben!!!!!

Groet johanna

Goedemorgen Meiden,

tja ik weet het het is vroeg maar moet zo gaan werken dacht ff snel een berichtje

joh79 dankje wel voor je fijne lieve woorden ik begrijp wat je bedoeld het soms zo moeilijk maar dat komt omdat je zelf heel graag zwanger wild worden en dat is ook heel normaal dat je soms stiekem jarloers bent op iemand die wel zwanger is dat heb ik ook ,
ook al vind je het voor de ander leuk en gun je het ze zo maar zelf hebben we ook die verlangen meid blijf hoop houden op een dag hoop ik dat wij ze mogen volgen ik heb er leren mee om gaan als er weer iemand uit mij omgeving zwanger was nu joyce ja zei is een van mijn beste vriendinnen en ik heb heel veel steun aan haar gehad met de behandelingen en de belansteling die zei toonde in mijn behandelingen joyce dank je wel meis....daarom gun ik het haar zo en hoop dat ze een hele fijne zwangerschap mag hebben

jossie meis wow welkom op het wachtbankje en hoop dat dat we met ze alle een positieve test mogen hebben straks succes duim duim

ken meis hoe voel jij je ben je al bezig met de clomid dacht van wel laat even weten hoe het met je gaat meis

mimi ook voor jou breekt er weer een spannende tijd aan ik ga zo hart duimen voor je meis dat je de andere dames mag volgen en dat je een super positieve test in handen mag hebben wanneer ga je testen?

joyce heb jij de testen gisteren binnen gekregen en merk je al wat dat je echt zwanger bent behalve gevoelige boobs

lieve dames verder wil ik iedereen op het bankje heel veel succes wensen

alle andere dames die ik vergeten ben jullie ook heel veel succes met klussen of met het vinden van jullie ei denk aan jullie

lilian voor jou heb ik een vraag en hoop dat jij mij andwoord kunt geven weet jij hoeveel uur na het klussen het kan gaan innestelen bij mijn dus iui maandag positieve ovu dinsdag geinsemineerd kan het dan al gelijk gaan nestelen? mischien een beetje een domme vraag maar kan het nergens terug vinden op internet hoop dat jij mijn vraag beandwoord ben een beetje ongeduldig nu en wachten duurt nog zo lang dank je wel meis

iedereen een hele   dikke
monique

hoi monique

als ik t goed heb[ik heb   wel heel veel hier over gelezen op internet toen ik bezig was met zwanger worden   , zoals iedereen wilde ik alles weten,]
is je iesprong en dan als je zaadje bij t ei komt   dan gaan ze   samen maar dan moeten ze samen vanuit dce eileider naar de baarmoeder...
volgens mij duurt t ongeveer een week voordat t ei+ zaadje [is een ]zich innestelen in je baarmoeder...ze hebbeneen lange weg te gaan van uit de eileider naar de baarmoeder en daar doen ze ongeveer eeen week over......
kijk anders even op 9maanden.com volgens mij kan je t daar vinden ...of google "innesteling"... maar ik denk echt dat wat ik zeg klopt ...
succes meisje       ..ik duim voor je.
xxx lilian

hoi lilian dank je wel voor je informatie

dat alles is al je klust dan heeft het idd een lange weg te gaan
maar bij iui waar ik mee bezig ben spuiten ze het gelijk in de baarmoeder en zo hoog mogelijk dat ivm dat ik vijandig baarmoeder slijm heb ik kan daar niks over vinden op het net mijn zus vertelde me dat het bij iui 12 uur duurd voor dat het innesteld omdat het die lange weg niet meer hoeft te gaan maar idd net wat je zegt ik zal is verder gaan google ik wil het weten of het bij iui gelijk inesteld? spannend maar bedankt voor je tijd
jij een fijne zwangerschap wil je weten trouwens wat het gaat worden? lijkt me zo spannend

tot gauw meis

monique

Terug
Bovenaan