FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik dacht!!::::
Nog even ons forumpje checken voordat ik ga slapen!! En wat zie ik daar!!!
Joepie!!! De eerste januari en 2008 zwangere is een feit!!!
Van harte gefeliciteerd Joyce!!! Echt super!! Ik wens je al het goeds van de wereld en dat je maar een heerlijke zwangerschap tegemoet gaat!! En harstikke leuk te lezen dat je hier nog veel zult zijn!! Kan jullie nog lang niet missen!! Bedankt voor de glitters!! Nu maar hopen dat ze bij ons allemaal helpen!!
Liefs...

Meiden, Bedankt voor jullie felicitaties Het is allemaal nog heel onwerkelijk en ik ben stiekem een beetje bang dat de RD's toch nog zulen komen. hihi. Maar dat zal wel niet Vanavod kotm er van Sensitest nog een paar zwangerschaptestjes binnen dus ik ga vanavond nog een keer testen voor de zekerheid. Ik durf het bijna niet te geloven

Mimi, Ikke; Hoe gaat het met jullie? Zijn er al wat klachtjes? Ik heb eigenlijk alleen maar iets gevoeligere borsten dan normaal en verder niets ja ongi krampen maar verder dus niets. Ik weet ook niet waarom ik te voreg heb getest maar ik moest het gewoon doen van mezelf.

Mamaroos; Misschien dat je af en toe nog even mee leest duis ook een berichtje vor jou. Ik hoop dat de afstand van het forum een beetje rust geeft voor jezelf. Ik hoop echt dat het voor jou ook snel raak zal zijn! Nog een paar dagen en je mag testen. Veel succes.

Ken; Veel succes met je start met Clomid vandaag!

Ik kan trouwens ook weer lekke douchen. De kitlaag is perfect gelukt!! Douchen is dan zo lekker. Sjors; Ik heb respect voor je want jezelf wassen in e wasbak is nog wel even te doen maar ik was het na een paar dagen al zat. Hoe gaat het met de douche?

JOYCE: HARTELIJK GEFELICITEERD!

Waaauuuuwww, ik gun het je van harte!
Ik zag dat wij precies gelijk op gingen, 1e kindje en ronde 5, dezelfde nod. Maar ik durf nog niet te testen. Ik heb net als jij geen klachten, als wat stevigere en gevoelige borsten, maar dat heb ik anders ook voor mijn nod.
Ik las gisteren in een boek dat je vaak pas "klachten" krijgt rond de 6 weken.
Dus.... we wachten maar af! Ik hoop zo dat ik je kan volgen!!!

Roos en ikke: Spannend, samen wachten op de nod, deze week!

Monique: Welkom op de wachtbank! Ook voor jou wordt het weer spannend de komende weken! AHhh, wachten duurt altijd lang! Succes!

Ken: Ik herken je verhaal, dat mensen vragen of je nog niet zwanger bent. Dat is bij ons ook zo. En het is steeds confronterender en doet soms wel een beetje zeer. Je zou het uit willen schreeuwen, zeker nu je weet wat er aan de hand is.
Ik snap je zorgen/teleurstelling, maar nu ben je op de goede plaats en je weet wat er aan de hand is. Is niet prettig, maar er wordt nu iets aangedaan en de kans op zwanger raken zal nu alleen maar toenemen!
Een kennis van me heeft het ook, alleen spuit zij hormonen voor de eisprong.

Sjors: wat een goed onderwerp voor je scriptie, daar zul je echt punten mee gaan scoren denk ik!
Jij ook Succes met wachten!

En de rest die ik vergeet: ook succes!

Groetjes, in spanning afwachtende  mimi

Hallo Lieve meiden,

mimi80 dank je wel meis ik wens jou ook succes duim duim

roos en ikke meiden jullie ook heel veel succes en hopelijk blijven die duiveltjes weg ook ik ga duimen voor jullie succes

ken meis hoe is het nu met je ben je al aan de clomid?

joyce meis en jij al een beetje over de schrik heen je bent ech zwanger meis dat moet wel na 3 testen ik vind het geweldig meis dikke

tja met mij gaat het even minder ik buikkrampen waren minder aan het worden maar komen zo nu en dan hevig terug   ik heb er lang over nagedacht wat zou het kunnen zijn zou het aan het nestelen zijn word er gek van dus heb ik besloten het ziekenhuis te bellen waar die krampen vandaan moeten komen het is nu 3dagen geleden dus je zou denken dat ze weg moeten zijn de gyn beld me tussen 16,00u en 17,00u dan kan ik me vragen stelen en hopelijk worden ze beandwoord we wachten het maar weer af

verder iedereen die ik vergeten ben succes/sterkte meiden

en tegen alle zwangere dames wil ik zeggen meiden geniet er van het is jullie zo gegunt

liefs
monique

Mimi; Wat pannend he als ie NOD er weer an komt. Weet je al wanneer je gaat testen?

Monique; Jeetje wat balen dat je nog steeds last hebt van krampen! Had je dat bij de eerste poging niet? Laten we maar hopen dat het toch goede voortekens zijn! Heb je de gyn gesproken? Wat zei hij er van?

Hallo lieve forumvriendinnetjes!!

Monique!!
He, wat vervelend dat je nog steeds zo'n kramp hebt!! Heb je de Gyn al gesproken?? Ik hoop op goed nieuws!!

Ken!!
Dus je moet er toch aan geloven, starten met clomid!! Je bent er vandaag mee begonnen toch?? Spannend hoor!! Maar deze maand heb je een echte kans!! Dus laat die eieren maar springen!! Ik duim heel hard voor je!!! Hoe voel je je er verder onder?? Ben je erg geschrokken??

Joyce!!
He mama in spe.... Ben je al een beetje van de schrik bekomen!!?? Vind het fantastisch nieuws!! Nu maar hopen dat het gemiddeld aantal zwangeren flink omhoog gaat deze maand!! Hoe voel je je verder??

Mimi!!
Jeetje wat blijft het bij jou spannend!! Ik kan mij voorstellen dat je niet durft te testen, een negatieve test in zo'n teleurstelling en domper!! Maar toch, je temp blijft hoog, je menstruatie blijft uit, pijnlijke borsten, het klinkt toch wel heel erg zwanger!! Wanneer ga je denk je toch maar  testen?? Ben heel benieuwd!!! duim duim duim duim....

Johanna!!
Hoe is het bij jou meid?? Heb je je ei al gevonden?? Ik teste ook altijd met ochtend urine, kon er simpelweg geen ander tijdstip voor vinden!! En tot nu toe heb ik beide keren mijn ei gevonden!! (heb wel, toen het teststreepje duidelijker werd, op advies van Lillian, 2 maal per dag getest!!)....

Jossie!!
Hoe is het met jou?? Zit je ook al op het wachtbankje?? Of ben je druk aan de knuffel?? (sorry heb geen 2e schermpje geopend)!!

Ikke en Roos!!
Ik blijf voor jullie meiden doorduimen!!!

Hier is het rustig, op het wachtbankje!! Ik voel nog helemaal niets!! Hahaha, dat zou ook wel heel snel zijn natuurlijk!! Verder heb ik heerlijk vrij gehad vandaag!! Heb echt helemaal niets gedaan, alleen maar geluierd!! Wat een luxe!! Morgen ga ik gezellig naar een vriendinnetje en blijf daar ook slapen!! Heb er zin in...

Tot snel meiden!!

Lillian!!
Hoe is het met jou?? Fijn te lezen dat je al wat minder misselijk bent!! Ben je nog volop aan het genieten van je zwangerschap?? En krijg je ook al een beetje een buikje??
Liefs...

Terug
Bovenaan