FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!

nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  

nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER!

nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33)
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 29 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD lijst 2 oktober 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 3 februari monique76 31jaar 2e iui 1e kindje (dag 28)

Ik hoop dat we deze maand weer 5 zwangeren mogen hebben!!!!!!!!!!

Hallo Dames,

lilian meis fijn dat het weer beter met je gaat ik gun je een hele mooie zwangerschap en dankje wel voor je reactie

ken meis dat is geen leuks nieuws meis en snap best dat je even in een dipje zit laat het even tot je bedaren komen de gyn verteld zoveel in een paar min ik hoop dat je met behulp van clomid heel gauw zwanger mag worden weet dat ik aan je denk en ja ik kon niet meer slapen vanacht idd van de heveige krampen ook voor jou meis een dikke

joh79 even andwoord op jou vraag 3 feb moet ik ongesteld worden zo niet dan mag ik pas als ik een week overtijd ben een test gaan doen ik die 2 weken staan voor of het wel of niet raak is en mag niet eerder testen omdat er dan nog niet zwangerschaps hormoon aanwezig is vand

maar dus zit niks ander op dan wachten en er het beste van hopen   ook voor jou heel veel succes

sjors jij hebt op het huiste moment geknuffelt en snap je vriend ook het moet geen moetje gaan worden en het moet wel leuk blijven dat hadden wij ook met de samenlevings testen dan moet je op advies van hey ziekenhuis klussen en kan je zeggen ik een weer 4x is niet echt romantische meer maar meis ik hoop ook voor jou dat het raak is bij deze keer ik gun jet jullie zo ga duimen voor je ook voor jou een dikke

en verder wil ik tegen alle zwangere zeggen dames geniet van jullie zwangerschap het is jullie allemaal zo gegunt met mij gaat het nu wel weer voel me al weer wat beter gelukkig maar,
wat ben ik nerveus zal het wel zal het niet en het duurd nog zolang voor ik mag gaan testen kunt niks anders dan hopen

lieve meiden tot later

liefs
monique76

Joyce: SUPERRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!
GEFELICITEERD MEID!!!!!!!!!
JE BENT TOCH ECHT ZWANGER HOOR NA 3 POSITIEVE TESTEN!!!!!!!!!!
IK WENS JE EEN HELE FIJNE ZWANGERSCHAP TOE!!!!!!!!!!

( EN HOPELIJK VOLGEN WIJ JE ALLEMAAL SNEL!!!!!!!!)
En dank je voor je lieve woorden.

Lilian: Ook jij; dank je wel voor je lieve woordjes! Dat vind ik echt heel fijn!
Ik weet dat er eigenlijk niets ergs is, en dat er inderdaad veel meiden zijn die na een clomid kuurtje ineens zwanger zijn.
Dus daar hoop ik nu op!!!
Alweer 10 weekjes! Begint inderdaad al ergens op te lijken!
Fijne zwangerschap!

Liefs...

Lieve Joyce meis
ik heb je net al gesprokken aan de telefoon maar ik wil nog tegen je zeggen dat ik het jullie zo gun meis ik ben echt blij voor je ook al wil ik het ook heel erg graag
ben gewoon ff uit me doen meis super echt super ben blij voor je

een hele dikke

veel liefs
je vriendin monique  

Monique: Ik kan het best lezen hoor!
Ook jij weer; dank je wel!!!
Weet dat ik ook aan jou denk en hoop dat het raak is! Als je al zo'n tijd bezig bent is het je zo gegund!

Als ik morgen start met mijn clomid kuurtje van 5 dagen. Dan mag ik rekenen op zo'n 14 dagen voordat er een eisprong is. (Hopelijk is dat het geval)
Dan zou ik rond 16 februari mijn nod hebben. Volgens de gyn.
Ik heb weer een afspraak op 20 februari.
Wordt een spannende maand!
Ik heb het gevoel dat het nu pas ECHT begonnen is...

Liefs...

meiden ben echt even uit me doen na dat ik joyce gesprokken heb net

joyce dat heb je mooi gezegt meis en ik vind het erg lief van je dat je mij er zo bij betrekt en dat je zo aan me denkt doet me goed meis dank je wel we hebben het er al zovaak over gehad meid wat zou het geweldig zijn als we allebei zwanger zijn en laast nog gezegt tegen elkaar spannend een van ons word eerste zwanger ik zei nog ik hoop jij en ja mischien heeft mijn olifantje die ik je gegeven hebt wel idd geluk gebracht het is maar een synbool meis maar ik gun het jou en roy zo weet hoe graag je dit wilde daarom wil ik nog zeggen geniet er lekker samen van ook jij bent een van me beste vriendinnen

liefs
monique76

Ken wat super dat je gelijk morgen al kan beginnen met de Clomid. Ik hoop voor je det je ei zich snel laat zien. En in het ziekenhuis gaan ze dus in de gaten houden wanneer je ei op knappen staat. Nou kan je hem in principe niet meer missen. Ga je ook je ovulatietesten nog in de gaten houden?

Terug
Bovenaan