FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo Dames

joh welkom op het wachtbankje meid wat een onzekerheid kan me heel goed voorstelen dat je wild weten wanneer je in welke maand zwanger mag worden zelf zou ik dat ook graag willen weten maar idd we kunen elkaar alleen maar steunen en hopen dat het voor iedereen zo mag zijn maar wat is het moeilijk op dat bankje ik zit er al bijna 2weken op en hoop toch dat ik nog lekker even mag blijven zitten

sjors werkse meid vanacht ja idd wij lopen gelijk op spannend kan bijna niet wachten tot het dinsdag is en ja ik wil het dan ook echt weten vind dat ik dan lang genoeg in onzekerheid heb gezeten wel knap van je dat je wild wachten tot woensdag

en verder kom ik net van de tandarts
hahaha ik moest een gaatje laten vullen dat is best maar ik vertelde hem ook dat ik mischien zwanger kan zijn dus dat ik geen verdoving wil tja je kunt beter het zekere voor het onzekere nemen toch en gelukkig viel de pijn mee ik voel me verder goed geen krampen meer alleen zo nu en dan een zeurende gevoel onder in de buik en nu ook wat last van gevoelige borsten weet niet of het komt dat ik nu 5 dagen voor me nod zit we zullen het zien dinsdag

meisjes tot later

iedereen heel veel succes waar jullie mee bezig zijn

liefs
monique76

Hey meiden,

Sjors: Ga je het volhouden tot as woensdag? Zou echt geweldig zijn zeg  als het deze ronde gelukt is.
Inderdaad lijkt het me ook wel lekker om overdag lekker vrij te zijn! Dan kun je nog eens wat doen.

Joyce: Spannend dat je het jou ouders dit weekend ga vertellen! Hoe zouden ze reageren? Mijn ouders zouden denk ik wel een traantje laten (of meerdere!)
Ik snap dat je het al verteld hebt of straks ga vertellen. Zo kun je inderdaad vanaf het begin alles delen met je familie.

Monique: Nu ook last van gevoelige borsten? Ohhh meid, wat wordt het spannend! Je wordt dat wachtbankje vast wel beu nu!

Jo: Jij bent nu ook op het wachtbankje beland! Dat wordt wachten, wachten en nog eens wachten...
Hopelijk heb je wel wat afleiding.

Ik had gisteravond een licht streepje op mijn ovu stick.
We hebben gisteravond ook maar al geknuffelt. Ik moet zeggen dat ik de laatste tijd HELEMAAL geen zin heb! Mijn mannetje zegt dan; even door de zure appel heen bijten. Hahaha!
Ben van plan om nu elke avond te testen. We zien wel wanneer er geknuffelt wordt... in ieder geval als er een erg duidelijk tweede streepje komt te staan.

Fijne avond weer allemaal en veel succes met alles!

Liefs...

Ken meis hoe is het met je? heb je al een duidelijk streepje sorry ik heb nog niet alles gelezen ben net terug van het werk

ja meis ik ben dat wachtbankje meer dan zat en ik word zo ongeduldig vanavond zei me zus hey zus wat heb je een vlekken in je gezicht ik had het zelf nog niet gezien en idd rond mijn wangen en kin behoorlijke vlekken waar ik anders nopoit last van heb gehad vreemd ze zegt ze ik had dat ook bj me 2e zwangerschap ja hallo lekker nu ga ik echt geloven dat ik zwanger ben het voelt zo anders en zo goed gevoelige boobs enz maar het tegendeel moet het dinsdag duidelijk maken ik hoop het zo kan er bijna niet van slapen en ben de heledag bezig zal het nu dan toch
nou meiden ik reageer later wel op jullie allemaal ga even eten
tot later dikke knuffel
monique

Sjors; Mijn koppijn is in de loop van de ochtend gelukkig weer weggetrokken. Ik moet nog wel veel hoesten maar al wel iets minder dan gisteren. Maar wat goed dat je wil wachten tot woensdag. Ik zou dus afgelopen donderdag ongi moeten worden volgens mijn ei en ik testte dinsdag al positief. Ik kon echt niet meer wachten. Ik wens je heel erg veel succes. En voel je al wat?

Johanna; Spannend op het bankje? Dus nog geen klachten. Nog een weekje en voor je het weet is het weer zover. Wanneer zou je gaan wilen testen?

Monique; aaahhh boren zonder verdoving dat doe ik echt niet!!!! Ik ben veel te bang voor de tandarts. Ik moet in februari eigenlijk een kroon laten plaatsen maar ik durf niet goed. Ik ben ten eerste bang voor de tandarts en alle stress zal wel niet goed zijn en de verdoving ook niet. Dus ik ga het denk ik annuleren.

Ken; Wel fijn dat wanneer je geen zin hebt en er staat ook geen streep op je ovulatietest dan hoef je gelukkkig ook niet verplicht te knuffelen. Ik vond het heel fijn om te weten dat als het niet hoefde ohet wel mocht. hihi.

Monique; Ik hoop dat de tijd voorbij mag vliegen en dat je snel een positieve test in handen mag hebben. Ik kan me begrijpen dat je je helemaal zwanger gaat voelen nu je al die klachtjes hebt en nu je zus die vlekken ziet. Nog ene paar dagen en je mag testen. Ik hoop dat je het vol houdt om nog zo lang te wachten.

Zo, weer eventjes de lijst der lijsten er bij!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33) Zwanger!!!!!
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 29 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 31januari monique76 31jaar 15-1 2e iui gehad 1e kindje(dag 28)

NOD lijst 2 oktober 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)

Zo, weer eventjes de lijst der lijsten er bij!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33) Zwanger!!!!!
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 29 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 31januari monique76 31jaar 15-1 2e iui gehad 1e kindje(dag 28)

NOD lijst 2 oktober 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 19 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)

Joyce, ik ben ook bang voor de tandarts en ik heb hem ook verteld dat ik mischien zwanger kan zijn ook het feit dat ik nu geen enkel risico wil nemen wand idd de verdovingen en rontger stralen doen de baby niet goed en daar was de tandarts eerlijk in en vertelde me ook dat ik ooit al een wortelkanaal behandeling heb gehad dat ik er nis van zou voelen maar dat moet je dan idd maar afwachten en idd ik heb er bijna niks van gevoelt en ben blij dat ik het zonder verdoving heb laten doen
met een kroon plaatsen weet ik niet hoe ze dat gaan doen ze zou junnen bellen met je tandarts en vragen of het schadelijk is voor je baby begrijp dat je geen enkel risico wild nemen zou ik ook niet doen   denk er even over

liefs
monique

Hoi meiden!!

Zo, heb nog lekker eventjes op bed gelegen zo net!! Geprobeerd om nog een paar uurtjes voor te slapen, voordat ik de nacht in ga!!! Kon alleen de slaap niet vatten!!! Ben helemaal druk in mijn hoofd!!! Mijn beste vriendin vertelde mij vandaag dat ze zwanger is van haar tweede kindje!!! Echt helemaal geweldig voor haar natuurlijk!!! Maar nu, hoop ik toch ook vurig dat het deze maand bij mij ook gelukt is!!! Het zou toch zo fantastisch zijn dat we samen een zwangerschap zouden kunnen delen!!! Mijn vriendin had allemaal cadeautjes voor mij gekocht (2 rompertjes en een mooie ketting)!! Ze had zo gewild dat ik als eerste van ons tweeen kon vertellen dat ik zwanger was!! Echt zo ontzettend lief!!! Ze weet natuurlijk wel dat, ondanks dat je ontzettend blij bent en het haar echt ontzettend gund, dat je toch stiekem een beetje jaloers bent!!! Echt ontzettend lief van haar dat zo rekening met mij houd!!! Ik heb mij nu dus ook over laten halen om maandag direct te testen!!! (dit is mijn nod gerekend vanaf mijn ei-sprong)!!! oooooohhhhh het wachten duurt mij veeeeeeeeeeeeeeel te lang!!! Hahahaha!! En het ongie-gerommel in mijn buik voorspeld ook al niet zo veel goeds!!! Maar ja... Heb wel een beetje zere borsten!! Maar ik weet niet zeker of dat echt zo is of dat het wens denken is!!! Nog heel eventjes geduld!!!

Monique!!
Oei meid!! Dat begint toch heel erg goed te klinken!! Volgens mij ben je zwanger!!! Ik hoop het zo!!!

Joyce!!
Fijn dat je je al ietsje beter begint te voelen!!! Ziek zijn is niets aan he??

Ken!!
Ik kan mij voorstellen dat je het seksen even helemaal zat bent!! Jij hebt de afgelopen periode ook zo ontzettend goed het om de dag knuffelen vol gehouden!! Ik zou dat denk ik niet kunnen!! Nu, kun je met de ovu-stickjes precies bepalen wanneer je van bil moet!! En je hoeft het maar 1 keer te doen om raak te schieten!!! Misschien helpt het om een romatische avond te plannen??? Kaarsjes, lekker wijntje, fruit, chocola, van top tot teen geschoren, bodylotion etc etc etc... dat werkt bij mij heel goed om in the mood te komen!!!

Voor alle andere meiden!! heel veel succes!! Ik duim gewoon door!!!

Ik zal mijn spulletjes bijeenrapen, voor mijn werk!! Ga eventjes iets eerder weg, zodat ik op mijn werk nog eventjes heerlijk kan douchen en scheren!! (broodnodig, hahahaha)!! Nog een paar dagen doorbijten en dan is de badkamer gelukkig klaar!! Vriendlief voorspeld dat ik zaterdag weer thuis kan douchen!!! Heerlijk kijk er helemaal naar uit!!!

Dikke kus en een fijne avond!!!

Terug
Bovenaan