FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Johanna; Ik heb geen bloeding gehad en ook geen krampjes.  Ja misschien wel af en toe een krampje. Want ik dacht op een gegeven moment wel dat ik ongi zou gaan worden.. Wel last van gevoelige borsten maar net meer dan anders. Dat ad ik normaal gesproken eigenlijk ook.

Nou de week is weer begonnen. Soms gaat het weekend veel te snel voorbij. Nou ja soms...altijd! Werkse allemaal!

Sjors; veel succes met testen.

He meiden!!!

Nou het heeft voor mij geen zin meer om te testen hoor!! Precies 14 dagen na mijn ei is de rode week toch weer aangebroken, vanochtend ongesteld geworden!! Ik baal als een stekker!!! Op naar ronde 7!!! Zou het ooit eens lukken??? Ik begin de moed toch een beetje te verliezen!!! Bah!!! Ik heb mij voorgenomen minder met het onderwerp baby's bezig te zijn (moeilijk als je werkt met pasgeborenen, maar ja)!! Blijf hier wel schrijven, maar dat is dan ook het enige!! Verder ga ik uber gezond leven vanaf nu!!! Voldoende fruit, geen drank meer en al helemaal geen sporadisch sigaretje meer!! (ik rook heel af en toe voor de gezelligheid, slaat nergens op, dus daar moet ik ook maar eens mee kappen!!)....Voldoende beweging en uiteraard voldoende seks!!! Ik laat het nu niet meer van het toeval afhangen, maar ga denk maar ouderwets om de dag knuffelen (met uiteraard de hulp van mijn ovu-testjes)!!! Ik hoop echt met heel mijn hart, dat het ooit eens gaat lukken!! Ik pas mijn nod vanavond wel even aan op de lijst der lijsten!! Ik ga eerst maar even slapen!! Het was smoor druk vannacht, ben dus kapot!!

Ikke!!
Heel veel succes met testen vandaag!! Volgens mij kan het bij jou niet meer mis gaan!! Ik denk aan je meid!! Laat je het direct weten???

Vanavond reageer ik uitgebreider hoor!!!

Trusten!!!

Lieve Sjors,

bah die verdomde rode duivels ook altijd vind het echt zo k*lote voor je meis ik begrijp je dat je zegt dat je de hoop een beetje begint op te geven het is altijd weer een grote terleursteling als je ongi word bah bah maar meis geef de hoop niet opdeze ronde wel hopelijk heb je in ronde 7 meer kans hoop het zo voor je meis gun het jou ook zo het leven is niet altijd eerlijk maar moeten het nemen zoals het is maar soms brrrrr

liefs
monique
en een knuffie voor jou

Lieve Sjors,

Wat balen dat voor jou de rd's  weer zijn gekomen. Dat blijft elke ronde weer een klotemoment. Ik begrijp jou reactie wel hoor elke ronde dat het langer duurt dan heb je zo iets van weer niet. Dat heb ik ook elke keer, maar dan heb ik wel in mijn achterhoofd van er kan een jaar voor staan, ik weet het dat wil je dan niet horen. Maar dit is om je op te peppen. Jou voornemens voor de aankomende ronde zijn wel goed meer kun je niet doen. Ik hoop voor je dat je volgende ronde meer geluk hebt. Een knuffel van mij voor jou.

Lieve Monique: hoe gaat het bij jou meid, alles nog rustig, jij ging morgen weer testen he,  dit zijn voor jou ook hele spannende dagen, ik duim voor je en hoop echt dat het raak mag zijn.

Bij mij nog geen rd's wel af en toe wat krampen en dan denk ik oh daar komen de rd's aan maar tot nu toe nog niks. Ik hoop deze ronde nog sterker dan anders, dat de rd's niet komen, vooral omdat mijn zusje nu zwanger is. Ik heb trouwens na gistermiddag
geen verdrietige bui meer gehad, voel me alleen wat down. Ik zit nu te wachten op een telefoontje van het werk dat ze weer een gezin voor mij hebben waar ik weer 8 dagen kan kramen. Ik hoop maar dat ze snel bellen. dit alleen thuis zitten is ook niet echt leuk.
Misschien kom ik vandaag nog wel weer even langs op het forum.
Groetjes Jossie

lieve jossie,

hier is nog alles rustig voel nog wel een zeurende buik en elke keer ga ik naar de wc om te kijken hoop zo dat ze weg blijven elke maand hoop je meer dat het raak is en deze keer heb ik er ook zo goed gevoel over maar het blijft een lichaam en weet ook maar al te goed dat die je ook goed voor de gek kan   houden dus durf eigelijk niet te hopen wat jij met je zusje hebt om samen zwanger te zijn dat heb ik met joyce zij is me beste vriendin en vanaf begin af aan hebben we elkaar alles verteld en alles gedeeld betreft zwanger willen worden hoop het zo ....ssss mijn bedoeling is om er vanavond nog een test er tegen aan te gooien al moet ik zeggen dat ik steets banger word voor het resultaat maar goed we zien het dan wel vanavond eerst nog even werken en later als ik thuis kom wil ik toch echt denk ik wel gaan testen ik hou het niet meer zit al lang genoeg in spanning meis jij ook succes

liefs
xxx monique

Lieve Monique,

Ik kan me heel goed voorstellen dat jij nu ook zo graag wilt, vooral nu je beste vriendin zwanger is en dat zou geweldig zijn om samen te delen. Wat zijn dit zenuwslopende momenten he die spanning van zal het nu wel of zal het nu niet. Vooral om dat in allebei onze naaste kringen iemand zwanger is geworden. En voor jou ook extra spannend na je 2e IUI.
Ik vind het wel knap hoe je met alles omgaat en iedereen toch weer altijd oppept met jou lieve woorden. Vooral ook om dat jij al zolang bezig bent. Ik vind dat echt toppie hoor!!!
Ik wens je heel veel succes met testen vanavond en ik hoop echt dat je positief gaat testen. Ik ga heel hard duimen voor je.
Een dikke knuffel aan jou, liefs Jossie

hey jossie,

meis dank je wel voor je lieve woorden doet me ook meer dan goed dat je zo mee leeft met me het zijn idd 2 slopende weken geweest en idd met de vraag zal het wel zal het niet we weten het hopelijk vanavond of anders morgen zolang die duivels maar weg blijven............wannneer wil jij gaan testen meis??? spannend dat is het zeker allemaal

blijf hopen en ook voor jou

liefs monique

hey meiden goedeavond,

hoe is het met iedereen?

hier is alles nog zo onzeker net de test gedaan en tja kan er nog weinig over zeggen we vinden wel dat die al ietsjes beter kleurt dan gisteren maar ja zekerheid hebben we hopelijk morgen dan mag ik ook officieel testen en hopelijk komer er 2 dikke vette lijnen zichtbaar voor nu is het denk ik nog niks owwwwwwwwwwwww wil het zo graag weten en wil zo graag van dat onzekere gevoel af moet wachten tot morgen zogauw ik meer weet laat ik het jullie weten

liefs monique xxx

Terug
Bovenaan