Lieve Sjors,
Wat balen dat voor jou de rd's weer zijn gekomen. Dat blijft elke ronde weer een klotemoment. Ik begrijp jou reactie wel hoor elke ronde dat het langer duurt dan heb je zo iets van weer niet. Dat heb ik ook elke keer, maar dan heb ik wel in mijn achterhoofd van er kan een jaar voor staan, ik weet het dat wil je dan niet horen. Maar dit is om je op te peppen. Jou voornemens voor de aankomende ronde zijn wel goed meer kun je niet doen. Ik hoop voor je dat je volgende ronde meer geluk hebt. Een knuffel van mij voor jou.
Lieve Monique: hoe gaat het bij jou meid, alles nog rustig, jij ging morgen weer testen he, dit zijn voor jou ook hele spannende dagen, ik duim voor je en hoop echt dat het raak mag zijn.
Bij mij nog geen rd's wel af en toe wat krampen en dan denk ik oh daar komen de rd's aan maar tot nu toe nog niks. Ik hoop deze ronde nog sterker dan anders, dat de rd's niet komen, vooral omdat mijn zusje nu zwanger is. Ik heb trouwens na gistermiddag
geen verdrietige bui meer gehad, voel me alleen wat down. Ik zit nu te wachten op een telefoontje van het werk dat ze weer een gezin voor mij hebben waar ik weer 8 dagen kan kramen. Ik hoop maar dat ze snel bellen. dit alleen thuis zitten is ook niet echt leuk.
Misschien kom ik vandaag nog wel weer even langs op het forum.
Groetjes Jossie