FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Hoi Meiden!

Seits GEFELICITEERD!!! jippie weer 1!!

Poeh he! wat vliegen de maanden weer om! Ik heb al weer heel wat bijgelezen, heb alleen niet de tijd vandaag om iedereen persoonlijk even aan te schrijven...

Sjors in iedergeval beterschap, enne waar is Lilian??. Meestal schrijft ze iedere dag... nu sinds woensdag al niet meer... zou ze haar eitje hebben gevonden??

Hier is het spannend, dinsdag NOD. We Will See.....

Tot snel!

HOI meiden

nou IK KON DUS NIET INLOGGEN!!!!! DOOR EEN FOUT OP MIJN COMPUTER!!!!
IK WIST NIET HOE OF WAT   DUS MOEST WACHTEN TOT RENE IS KON DOEN EN DAT IS NU GELUKT!!!AAAAAAAAAHHH GELUKKIG

seits gefeliciteerd!!!! super!!!!geniet ervan he

nou ik kon wel meelezen maar dus niet reageren !! das echt k*t hoor hahhah
ik heb op dag 17 dus mijn ei gevonden deze maand!! en we hebben op dag16 savonds nog geknuffeld   ik hoop dat dat goed was   want de knuffel partij op dag 17       was niet helemaal af{!} de druk is soms te hoog denk ik ...en dat moet ik ook maar begrijpen vind ik!!maar is wel moeilijk soms....... dus ik hoop dat t genoeg was om de avond voor mijn ei te knuffelen......[ok en2 dagen eerder ook ]
nou heb nu ff weinig tijd ga straks nog ff met xtra schermpje werken ...
xxxx en zie jullie allemaal snel,,,,,  
doei lilian

En meiden wie gaan er nummer 4 en 5 worden deze maand??
Gezien de statistieken hebben we er nog twee aan zitten te komen toch

@Lilian, de dag voor je eisprong ben je het vruchtbaarst dus....

Enne vooral niet vergeten te genieten van het klussen hoor, want om nou te zeggen dat het er bij ons nog veel van komt niet echt Of ik ben moe of misselijk of mijn man is bang dat hij iets beschadigt

hoi niesje

hahahah heel herkenbaar......je bent moe misselijk of je man denkt dat hij t kindje kan raken...[hihi] maar ik moet zeggen   dat ik in t begin van mijn zwangerschap ook heeeeeel weinig zin had in s*x ...maar wacht maar in deel 2 hahahhah......
fijn dat alles goed gaat met je zwangerschap...genieten he t gaat zoooo snel ....x

kitty   weet je al iets...? ik snap hoe je man zich voelt ...ik vind t ook veel te lang duren voordat we weer zwanger zijn..... ik weet en probeer er ook weinig aan te denken en dat gaat eigenlijk best goed maar .....T DUURT NATUURLIJK WEL VEEELSTE LANG HE!!!!
hahah ja ik lach wel..maar t is wel zo   ...en ik denk dat mijn schatje dat ook vind hij doet wel heel relax tegen mij van:   t komt wanneer t komt ...! maar ondertussen wil hij ook nu!!!....
En dat dec er nu weer aankomt is ook heel moeilijk dan heb je dadelijk weer een meilpaal ......is toch weer ..terugdenken en verdriet maar ook proberen de mooie momenten terug te halen .....kijk wat Danny jullie heeft gegeven van geluk en blijdschap[toen je ontdekte dat je net zwanger was   en gewoon de blije dagen van je zwangerschap...]...hij is en blijft wel jullie eerste kindje en zal dat voor altijd blijven!!!! en ook al huil je ook dat is een vorm van verwerking en laat t gewoon lopen ....Maak er een speciale dag van...xxx lilian

OJAA EN DIT KUT FORUM WERKT OOK NIET 100% [JA SORRY HOOR MAAR IS HEEL IRRITANT....}T LIJKT IETS BETER NU MAAR/....................

joyce     hoop dat je ondertussen al wat beter voelt.... en kom op he we gaan voor dec.

ROOS IKKE is er al iets nieuws te melden bij jullie?? zijn er nog geen ????

hindi   spannend allemaal he.....geniet ervan en ik hoop dat we je snel allemaal mogen volgen......!!

mama30   leuk dat je me miste hihi ik kon t wel lezen maar ik kon er niet op komen aaaaggggggrrrrr.dat is erg irritant hihi maar ik ben er weer ....morgen toch even een anti virus software tje halen want iets is er nog niet 100%..
maar jij dinsdag heel veel succes he ik duim voor je..!!!
Nou iedereen die ik ben vergeten sorry maar wel succes .....

xxx lilian

ps mijn nod staat op 5 dec..maar ik weet t niet   precies wanneer ie nu is met mijn ei op dag 17....? dus ergens tussen 4 dec en 8 dec. ???? nou zoiets in elk geval en ik ga maar gewoon afwachten................
wie weet een leuk!!!! kadootje van sinterklaas!! hope so...hihi

doei...

Heeeeee meiden!!

Lillian!
Fijn te horen dat je computer weer gemaakt is!! Zo irritant, computers doen ook nooit wat ik zeg! Ondingen zijn het!!
En fijn dat je je ei gevonden hebt! Zo te horen heb je helemaal goed geknuffeld!

Niesje!
He, wat vervelend dat je zo misselijk bent! Was je dat bij je eerste kindje ook zo erg? Ik hoop dat je je snel beter voelt!

Mama30!
Spannend! Dinsdag je nod!! Voel je al wat bijzonders? Ik ga keihard voor je duimen! je gaat de 4e van de maand worden!

Hindi!
Fijn voor je dat je nog geen kwaaltjes hebt ondervonden, ik hoop ook dat ze weg blijven!
En je hebt groot gelijk meid! Ik zou ook zeker net zo lang door zeuren voor een echo! Dan ben je 10 weken zwanger toch? En een leuk kadootje voor de kerst!

Hoe is het met de andere  nod meiden?? Zijn er al positieve testen?? Ik hoop het zo!! Hoe meer zwanger hoe beter!

Zo, ik vraag ook een positieve test voor Sinterklaas! Hahaha! Ondanks dat we heel nuchter en zonder "moeten" gevrijd hebben, ben ik er nu in de wachtweken weer helemaal mee bezig! Ik kan alleen nog maar aan baby's denken vandaag! Ik vind het zo jammer dat zwanger worden niet vanzelfsprekend is! Zodra je er echt voor gekozen hebt om zwanger te worden, merk je pas hoe wonder het is om zwanger te raken! En dat het helemaal niet betekend dat je binnen een paar maanden zwanger bent! Echt heeeeeeeeeel jammer!! (ben denk gewoon een ongeduldig typje, hihihi)....

Liefs...

Het duurde weer even voordat ik op het forum hier kwam, maar uiteindelijk is het gelukt.

Gisteren was mijn NOD en ik ben nog niet ongi. Heb vanmorgen wel een test gedaan, maar die gaf ook (nog) geen zwangerschap aan. Het is erg vreemd allemaal. Af en toe heb ik buikkramp en last van mijn rug en denk ik zeker te weten dat mijn ongi er aan komt, maar aan de andere kant, mijn borsten (voor de rechter)zijn behoorlijk gevoelig. Mijn temperatuur blijft ook maar hoog, dus misschien heb ik te vroeg getest en had ik toch mijn ei later??? Maar dat kan eigenlijk niet. Misschien is het wat langzamer, omdat ik al giga lang verkouden ben. (zonder koorts overigens). Ik wacht nu maar af. Mijn testen zijn op. Van het weekend ga ik weer testen (als mijn RD nog niet gekomen zijn).Zou leuk zijn om de 4e van deze maand te zijn.

Hoe is het met de anderen???

Seits gefeliciteerd!!! Ik hoop je snel te kunnen volgen, zodat we bijna gelijk oplopen tot eind juli/begin aug.

Groetjes Ikke

Hoi Allemaal.

Seits geweldig nieuws!!!! Gefeliciteerd.

Hehe kan eindelijk weer op het forum komen. Heb al meerdere keren een stukje getypt en het is me niet 1 keer gelukt.
Hier is alles rustig.
Ik zit nog een paar dagen op het wachtbankje. Op het moment ben ik er niet eens zoveel mee bezig, maar dat komt nog wel. Had eigenljik weinig hoop deze maand en ik weet niet waarom, want we hebben toch op tijd geklust.
Vandaag verteld mijn collega die zwanger is dat ze tot haar vijfde a zesde week niks heeft gevoeld/' gemerkt van dat ze zwanger was. En ik voel ook helemaal niks. Dus ik heb toch een beetje hoop gekregen.hahha.

Ikke spannend!!! misschien moet je morgen nog eens testen!!!

Ik heb geen tweede scherm geopend dus kan op niemand reageren.
Volgende keer beter.

Terug
Bovenaan