FORUMJUNKIES nr. 2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo dames,

Alles goed met iedereen? Hard aan het knuffelen?

Ik ben zelf een beetje ziek en ben lekker in bed blijven liggen vandaag. Maar mijn dag is net wel iets beter geworden want ik heb net te horen gekregen dat ik weer tante wordt!!!

Ik krijg er dus een neefje of nichtje bij.  Echt super!!! Ik ben wel een heel klein beetje jaloers. hihi maar dat is volgens mij wel normaal.

Groetjes Joyce

ALWEER EEN ZWANGERE!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10E ronde.1E kindje ZWANGER!!

NOD-Lijst November
nod 1 november, Wietske, 37 jaar, 4e ronde. 1e kindje, cyclus 25 dagen
nod  2 November, Sjors, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 28/38 dgn, op dag 30
nod 2 november, mama30, 25 jaar, 2e ronde, 2e  wonder  
nod 3 november, Johanna 28 jaar 2e ronde, 1e wonder
nod 6 november, WIDD, 29 jaar, 1e echte ronde, 2e kindje (uitgegaan van 28 dgn)
8 november lilian,31 jaar,3e ronde 3e kindjeop dag 23!!!!!kut!!!!
nod 9 november, Mimi, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cycl 24/35 dgn, dit is dag 35
nod  10 november, Eefje, 26 jaar, 2e ronde, 1e kindje, cyclus vanaf 34 dagen
nod 10 november, Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod 16 november, Hindi, 31 jaar, 10e ronde, 1e kindje, cyclus 28 dagen
nod  19 november Joyce, 28 jaar, 3e ronde 1e kindje.  ei gevonden op  4-11 met sensitest
nod 22 november,  Ken, 26 jaar,3e ronde,1e kindje,cyclus? 45/50 dgn dit is dag 35
nod 23 november Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje, cyclus 30 dagen
nod 24 november Roos, 31 jaar, 4de ronde, 2e kindje Cyclus rond de 30 dagen
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje (1e overleden, Danny*)
nod 24 november, Ikke35, 35 jaar, 10e ronde, 3e kindje (miskraam mei na 6 w)
nod 26 november, yvonne, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje. (uitgegaan van 33 dagen)
nod 27 november, Mama30, 25 jaar, 3e ronde, 2e wonder (dit is dg 28)
nod 28 november, Eefje, 26 jaar, 3e ronde, 1e kindje (cyclus vanaf 27 dagen)
nod 30 november, Sjors, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)

NOD-Lijst December
nod 1 december, Johanna, 28 jaar 3e ronde, 1e wonder (dit is dag 30)
nod 3 december, Wietske, 37 jaar 5e ronde, 1e kindje (dag 28)
nod 5 december, jossie79, dan 28 jaar 8e ronde, 1e kindje (dag 29)
nod 5 december,lilian,4e ronde,3e kindjeStorm*Daan*[dag 28]
nod 7 december, mimi, 27 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 12 december, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 35)
nod 20 december, Joyce, 28 jaar, 4e ronde, 1e kindje (dag 30)
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje (dag 30)

He meiden,

Hoe is het hier? Rustig zo te zien! Rottige forum ook he!

Nou ja, ik doe even een poging.

Mn nod is morgen, en ja, ik voel me nu al kl&*#$te (buikpijn, hoofdpijn, en sjagrijnig, hihi arme collega's ), dus ik kan er wel vanuitgaan dat ik ongesteld word. Ik ging er ook wel weer vanuit, dus zo'n grote teleurstelling is het niet voor mij. Gelukkig maar. We gaan er volgende maand gewoon maar weer voor. Mn man daarentegen was vanochtend echt heel bedroefd, dat het allemaal niet meezit bij ons, en dat het nu ook wat langer duurt om weer zwanger te raken. Ik heb m geprobeerd op te peppen, en hij is nu naar zn werk. Vanavond zal ik hem maar even in de watten leggen .

Aanstaande zondag gaan we de computer halen van thuis, dan kan ik weer wat langere berichtjes maken (zit nu weer op mn werk, en als het forum dan ook weer meewerkt, ben ik weer helemaal gelukkig .

Succes met de andere NOD'tjes!

Liefs, Kitty

Nou.....dat gaat lekker.....dacht dat het wel met me ging.

NIET DUS!!!!

Vraagt mn manager net aan me: Joh, hoe gaat het nou met jou? Een moeilijke periode breekt nu aan voor jullie natuurlijk (7 dec. is Danny* overleden). Ik begon meteen te janken!!! Doos dat ik ben. Nou ja, hij nam wel even de tijd voor me, en vroeg of we inmiddels wel weer bezig waren voor een 2e zwangerschap (hij zei wel, ik mag het eigenlijk niet vragen, maar ik leef zo met jullie mee). Dus ja, ik heb wel gezegd dat we weer een tijdje aan het proberen zijn. Nou ja, hij is ook niet achtelijk, vroeg of laat komt het wel weer natuurlijk.

DIE ROTHORMONEN OOK! Die ongi mag maar snel komen, dan ben ik er ook weer des te sneller van af!!!!!

Doei doei

Liefs, Kitty

Hallo Dames,

Hoe gaat het met iedereen? Ik bennog steeds een beetje ziek. Heel veel hoofdpijn en rugpijn en verder een beetje slapjes. Komt denk ik ook doordat ik nu ongi ben. Naarmate ik langer van de pil af ben hoe meer last ik krijg als ik weer ongi wordt.

Ondanks dat de site nog steeds niet goed werkt ga ik nutoch maar eens even proberen om even op iedreen te reageren.

Jossie; Van harte gefeliciteerd met je 28e verjaardag!! Ik wens je een fijne dag toe.

Kitty; Balen dat de rd's er weer aan komen. Aardig van je baas dat hij toch even de tijd voor je neemt om te vragen hoe het met je gaat. En begrijpelijk dat het toch heel moeilijk voor je is. Soms realiseer je je dat pas als je het hardop moet uitspreken. Sterkte de aankomende maanden.

Yvonne, Ik zie dat je ook weer ongi bent geworden. Dat is toch altijd even balen he?! Veel succes de volgende ronde.

Ken; Je zit al weer bijna in de vruchtbare dagen. Heel erg veel knuffelplezier en wie weet is het deze ronde wel raak.   De site is echt wel raar aan het doen he? Stom dat hij nu ineens alles 3 keer plaatst. Terwijl 1 keer een grote moeite blijkt.

Niesje; Fijn om te horen dat allesgoed gaat. Wel balen dat je je zo misselijk voelt. Ik hoop dat dat snel voorbij is en dat je voor de volle 100% kan genieten van je zwangerschap.

Lilian; Heb je je ei al gevonden??? Vandaag dag 17 toch??? Ik hoop het voor je.

Ikke; Wt ontzettend spannend! Ik hoop echt dat je zwanger bent. Als ik zo je klachten lees dan lijkt het er toch heel erg veel op. Ik zal hard voor je duimen.

Seits en Roos; Hoe gaat het bij jullie met het wachten op je NOD??

En voor iedereen die ik vergeet; Knuffelse en testse en alvast een heel erg fijn weekend.

Groetjes Joyce

Joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het is mij gelukt!!! Ik kon de afgelopen dagen helemaal niet op ons forum komen!! Ik de forumjunkies maar aanklikken en kwam vervolgens geen steek verder!! Wat een ellende, dit kut-forum!! Zo!! Dat lucht even op!! Ik als echte junkie kan gewoon niet te lang zonder jullie!! hihi!!
Ik ben na dat ik van vakantie teruggekomen ben, direct ziek geworden! Bah!! Altijd als er iets te kotsen valt, doe ik mee!! Ben er echt helemaal klaar mee!! Vandaag voor het eerst de kleren weer aan en goed kunnen eten!! Morgen moet er weer gewerkt worden!!
Het ziek zijn kwam mij echt totaal niet uit!! Ik zit (zoals jullie weten) midden in een opleiding en heb 4 december mijn volgende praktijkexamen en moet daar nog veel voor studeren! IIIIEEEEKKKSSSS!!! Er gaan dan 2 leraren van school, een dag met mij meelopen op de afdeling en kijken hoe ik mijn kinderen verzorg!! Ze stellen de hele tijd vragen: wat zie je, wat doe je, waarom dit en waarom dat!!! AAAAHHHH!!! Ik vind het zo spannend allemaal!! Ik moet deze praktijexamens halen (heb 1 keer een her), want anders moet ik op zoek naar een andere baan!! Dat zou ik echt vreselijk vinden!!   Sorry dat ik jullie hiermee lastig val hoor, maar ik kan gewoon nergens anders meer aan denken!! Ik haat zenuwen!! Zo, dit lucht op!!
Verder gaat alles wel goed hoor met me!! hihihiihihi!! Zit op het wachtbankje!! En de tijd gaat gewoon (wat dat betreft) veel te langzaam!! Ik voel me niet zwanger, dus ga nergens vanuit!!

Maar naar deze lange klaagzang, hoe is het met jullie??

Hindi!
Hoe voel je je meid?? Al echte zwangerschapskwaaltjes??

Ken!
Veel plezier met klussen, en ik hoop voor je dat je cycles nog meer gaat stabilliseren door de teunisbloem!! Volgens mij is het echt een wonder middel!!

Joyce!!
Balen meid, dat de duivels er zijn!! Hopelijk heb je er niet veel last van!!

Lillian!!
Hoe is het met eieren zoeken?? Heb je m al gevonden?? Ps: ik wil ook nieuwe laarzen!!

Ikke!!
Morgen je nod al weer!! Spannend!! Voel je al wat?? En wanneer ga je testen??

Roos!!
Ik duim ook voor jou morgen!! Ga jij morgen ook testen??

Kitty!!
Hoe gaat het nu met je?? Voel je je al weer wat beter?? Ik wil je heel veel sterkte wensen in deze tijd!! En je weet het he?? We zijn er voor je!!
Ps: Zijn de duivels er al??

Jossie!!
Ten eerste: nog GEFELICITEERD  met je verjaardag!!!!!
Ik hoop dat je niet meer zo last van je rug hebt!!
Ook ik had veel problemen met het moeten vrijen, mijn libido was gedaald naar het min punt!! Mijn vriend en ik hebben ook besloten dat we niet meer verplicht gaan vrijen, we laten het even op zijn beloop!! Mocht het dan toch heel lang duren voordat we zwanger raken kunnen we er altijd weer op gaan letten! Ik merk wel dat deze keuze heel goed geweest is voor  de romantiek en ons  seksleven, en daar ben ik heel gelukkig mee!!

Niesje!!
Hoe gaat het met jou?? Hopelijk wat minder misselijk??!!

Yvonne!!
Balen meid, dat je ongetseld geworden bent!!

Zo, het is een heel lang verhaal geworden, hopelijk lukt het me om hem ook te plaatsen!!
Tot snel lieve meiden!!

Hoi Sjors,

Spannend hoor om examen te moeten doen. Een voordeel bij een praktijkexamen is dat je je antwoorden kan uitleggen. dat lukt niet bij een schriftelijk examen. Ik kan me voorstellen dat het super spannend voor je is. helemaal als je baan hiervan afhankelijk is. Jehebt gelukkig nog 2 weken om je voor te bereiden. Veel succes.
Fijn dat je je trouwens weer een beetje beter voelt.

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan