FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst januari 2008
nod 5 januari, Jossie 79, 28 jaar, 9e ronde, 1e kindje
nod 6 januari, Eefje, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje
nod 7 januari, Ken, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje (op dag 57)
nod 18 januari Roos, 31 jaar, 6e ronde 2e kindje
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje ( dag 33) Zwanger!!!!!
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde (miskraam mei 2007), 3e kindje
nod 28 Januari, Sjors, 26 jaar, 6e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 30 januari, Jossie 79, 28 jaar, 10e ronde, 1e kindje (dit is dag 30)
nod 31januari monique76 31jaar 15-1-2008 2e iui gehad(1ekindje)dag 28

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30)
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 19 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

Jossie; Wat verveld mid om te lezen. Zijn de rot duivels toch weel langs gekomen. Kop op meid. Het is heel verdrietig. Ik hop echt dat je in de volgende ronde toch zwanger mag raken.

Lieve Lieve Jossie,

wat k*t zeg dat die verdonde duivels toch geariveerd zijn meis ik had je zo erg gegunt en ik begrijp je verdriet en het word steets groter na iedere mislukte poging meis kop op weet dat het even klote is dat had ik de vorige keer ook en heb ook zitten huilen dat is niet raar je wild zo graag meis begrijp het is niet makelijk steets heel veel sterkte meis en een hele dikke voor jou

nou meiden joyce zei het laast al en nu mijn zus maar ik ben in de waar en snap het zelf allemaal niet meer maar ik ben vandaag 1 dag overtijd dus zojuist een test gedaan van predictor en zie een zeer vaag lijntje shit wat is het nu wat wil je me laten zien ik durf nog niet te juichen wil als ik zwanger ben wil ik eerst een duidelijker test hebben want hier word ik alleen maar onzeker van dus ga morgen weer testn kan niet meer wachten ben dat wachten meer dan zat volgens mijn willen de testen echt iets duidelijk maken heb ik idd nog te weing HCG  weet het allemaal niet meer ben een beetje in de waar en erg onzeker wel een zeurende gevoel onder in de buik pleas laat de duivels weg blijven ik hou jullie op de hoogte meiden spannend

liefs monique

Jossie, wat k*t meid! Nu was ik snel zwanger maar de eerste keer heeft ook langer op zich laten wachten en iedere keer dat die duvels weer verschijnen word de klap harder en harder. Hou moed!

Monique, wahhhh dat klinkt wel heel spannend hoor! Ik duim voor je dat je je vriendin snel naar het zwanger zijn topic kunt volgen.

Goede avond lieve meiden!!

Forumjunkies 3 alweer!! wat kletsen we toch gezellig veel!!! hahahaha!!!

Monique!!
Wat blijft het toch spannend bij jou!!! Heb je al eens met ochtendurine getest?? Misschien dat de streep dan iets duidelijker wordt!! Ik hoop echt zo voor je dat je zwanger bent!!! De duivels zijn er nog niet en je bent over tijd!! Dus wie weet meid!!! Ik duim heel hard voor je!!!

Jossie
Hier een ontzettend dikke knuffel voor jou!!!.... Ik had zo gehoopt voor je dat het gelukt was deze maand!!! Bah, wat is het toch balen als die KUT duivels weer gearriveerd zijn!!! Ik snap je verdriet!!! Huil maar lekker uit meid, dat lucht op!!! En zorg dat je jezelf lekker verwend!!! (chocola, bad, massage, nieuwe schoenen, naar de kapper, maskertje etc...) Daar knap je van op!!! Lieve Jossie houd hoop meid, jij wordt echt zwanger!!!!! We slepen elkaar er door!!!

Johanna!!
Spannend meid!! Jou nod komt ook al weer dichter bij!!! Dat je helemaal niets anders voelt dan anders hoeft natuurlijk niets te betekenen!! Dat kan juist ook een teken zijn van een zwangerschap!! Ik hoop dat je vermoeden het helemaal mis hebt en dat je dit weekend een positieve test in je handen mag houden!! Ik duim voor je!!!

Roos!!
Ja inderdaad, jij hebt het forum opgericht!!! Was een heel goed idee van je!!! hahahaha!!! Maar hoe is het verder bij jou?? Heb je al een psoitieve ovu-test??? Veel plezier met knuffelen!!!

Eefje!!
Hoe is het met jou??

Ikke!!
Hoe gaat het meid?? helemaal gelukkig of niet??? Vind het echt fantastisch voor je!!!

Niesje!!
Hoe is het bij jou meid??? Ben je al bijna bij de 20 weken??? En voel je je verder goed???

Ken!!
En?????? Heb je al een positieve ovu-test??? Hoop dat je snel je eitje vind!!!

Ik ben nog lekker ongesteld!!! hahahha!! Het word gelukkig al iets minder!!! Hoop dat het dit weekend voorbij is, want ik ga lekker een weekendje bij mijn zusje logeren in Haarlem!! Heb er helemaal zin in!!! Lekker ongeneerd shoppen!!!!

Alvast weltrusten!!! Ik duik onder de dekens!!! Heb morgen weer een vroege dienst!! bah!! Veel te snel (naar mijn gevoel) na de nachtdiensten!!!

Liefs.............

Goede avond lieve meiden!!

Forumjunkies 3 alweer!! wat kletsen we toch gezellig veel!!! hahahaha!!!

Monique!!
Wat blijft het toch spannend bij jou!!! Heb je al eens met ochtendurine getest?? Misschien dat de streep dan iets duidelijker wordt!! Ik hoop echt zo voor je dat je zwanger bent!!! De duivels zijn er nog niet en je bent over tijd!! Dus wie weet meid!!! Ik duim heel hard voor je!!!

Jossie
Hier een ontzettend dikke knuffel voor jou!!!.... Ik had zo gehoopt voor je dat het gelukt was deze maand!!! Bah, wat is het toch balen als die KUT duivels weer gearriveerd zijn!!! Ik snap je verdriet!!! Huil maar lekker uit meid, dat lucht op!!! En zorg dat je jezelf lekker verwend!!! (chocola, bad, massage, nieuwe schoenen, naar de kapper, maskertje etc...) Daar knap je van op!!! Lieve Jossie houd hoop meid, jij wordt echt zwanger!!!!! We slepen elkaar er door!!!

Johanna!!
Spannend meid!! Jou nod komt ook al weer dichter bij!!! Dat je helemaal niets anders voelt dan anders hoeft natuurlijk niets te betekenen!! Dat kan juist ook een teken zijn van een zwangerschap!! Ik hoop dat je vermoeden het helemaal mis hebt en dat je dit weekend een positieve test in je handen mag houden!! Ik duim voor je!!!

Roos!!
Ja inderdaad, jij hebt het forum opgericht!!! Was een heel goed idee van je!!! hahahaha!!! Maar hoe is het verder bij jou?? Heb je al een psoitieve ovu-test??? Veel plezier met knuffelen!!!

Eefje!!
Hoe is het met jou??

Ikke!!
Hoe gaat het meid?? helemaal gelukkig of niet??? Vind het echt fantastisch voor je!!!

Niesje!!
Hoe is het bij jou meid??? Ben je al bijna bij de 20 weken??? En voel je je verder goed???

Ken!!
En?????? Heb je al een positieve ovu-test??? Hoop dat je snel je eitje vind!!!

Ik ben nog lekker ongesteld!!! hahahha!! Het word gelukkig al iets minder!!! Hoop dat het dit weekend voorbij is, want ik ga lekker een weekendje bij mijn zusje logeren in Haarlem!! Heb er helemaal zin in!!! Lekker ongeneerd shoppen!!!!

Alvast weltrusten!!! Ik duik onder de dekens!!! Heb morgen weer een vroege dienst!! bah!! Veel te snel (naar mijn gevoel) na de nachtdiensten!!!

Liefs.............

Oeps!!!
Hahhahahahaha!! dat was 2 keer!!!! Ik dacht we kunnen niet snel genoeg naar de forum jukies nr 4!!!
Hahahhahaha!!!
x

hoi allemaal.

Ikke: hoe voel je je? Heb je voor je NOD ook klachten gehad of heb je eigenlijk niks gemerkt. Hahahah ik hoop natuurlij te horen dat je geen klachtjes had.. Die heb ik namelijk ook niet.
Wanneer ge je je familie vertellen??

Monique: Houd moed!!! je hebt vast te vroeg getest. Jeb hebt een vaag streepje, dit geeft toch hoop!!! Zou gaaf zijn als je tegelijk met je beste vriendin zwanger zou zijn.
Monique het wachten is nog op jou deze maand. Je bent de laatste en enigste kans om de vierde zwangere te worden voor deze maand.

Sjors: KUT KUT KUT KUT KUT.
Tot nu toe ben ik er ook telkens vrij nuchter onder als ik ongesteld word, maa rheb het gevoel dat ik nu wel wat emotioneler zal zijn als de duivels doorbreken.

Jossie ook voor jou KUT KUT KUT KUT. je word er idd MOEDELOOS van. Geef de moed niet op meid. Maar ik snap dat je na 10 rondes onzeker word.
Jou tijd komt nog wel!!     (Onze bedoel ik)

Joyce: Hoe gaat ie?? Je meot nog eventjes wachten tot je eerste echo las ik.
ergens 24 feb toch?? Zal het proberen te onthouden. We leven met je mee.
Tis wel leuk om eens wat van jullie te blijven horen hoor.
Nog even en dan hopen we met zn allen naar de zwanger junkie forum te kunnen gaan.

Ik denk dat ik vrijdag ga testen. Dan is dat dag 31. Ik heb mijn ei wat later gehad en zit nu op dag 9 na mijn eisprong.
Kan dus wel gaan testen, maar heef tnu nog geen zin denk ik..

Nou dames toedeloe...

tut jo

Terug
Bovenaan