FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi hoi.

balen!!! hier lijken de duiveltjes door te breken..
shit shit...

jo

goedemorgen meiden,

lilian als eerste ik leef met je mee meis echt

meiden wij hebben ook weer vanmorgen een test gedaan en ook die geeft negatief aan ik weet het dan ook niet meer want ben ook nog steets niet ongesteld ik moet vandaan het ziekenhuis bellen als de test niks zou uit wijzen dus straks maar even bellen ik durf niet meer te hopen en al helemaal niet meer te testen het is goed dat ik me daarom ook maar even niet meer bezig ga houden met die rot testen en gewoon me dingetjes te doen die ik normaal ook doe ben toch stiekem wel een beetje terleurgesteld dacht ook echt dat de test nou vandaag wel duidelijker zou zijn naar niet dus moet gewoon wachten op de duivels nu ga ook niet meer in onzekerheid zitten want echt meiden ik ben dat wachten zoooooooooo zat nou kijken wat de gyn zegt

ik reageer straks wel op jullie allemaal even moet zo gaan werken

liefs
monique

Ken; misschien heb je toch je eisprong al gehad. Het kan dat je in de ochtend misschien een bijna duidelijke streep had en je in de avind je eisprong hebt gehad. Dan wordt hij de volgende dag ook weer lichter. Gelukkig heb je op tijd geklust. Heel erg veel plezier met de carnaval en als je alcohol wil doe het dan met mate of laat het staan.

Johanna; Balen dat de RD's al weer op het hoekje komen kijken. Als ze dan toch moeten komen laat het dan maar meteen zijn. Dan kan je tenminste verder naar de volgende ronde.

Monique; Wat rot dat je weer een negatieve test in handen hebt. Ik ben benieuwd wat de gyn er van zegt.

hoi hoi

johanna bah die rot duivels ook altijd jammer meis dat de duivels toch weer zijn gekomen hoop dat je in de volgende ronde meer geluk hebt

ken meissie als ik jou was zou ik de volgende keer 2dagen eerder gaan beginnen met ovu testen dat doe ik ook altijd maar idd gelukkig heb je op tijd geklust hihi veel plezier met feesten en drink niet te veel je weet nooit sicces meis

sjors meis zijn de duivels al weer verdwenen zodat je aan je nieuwe ronde kunt gaan beginnen

meiden die ik vergeten ben heel veel succes met waar jullie mee bezig zijn ik ben er even niet bij en heb geen 2 schermpjes open

ik heb vanmorgen de gyn gebeld allemaal ingesprek of met spreek uur bezig ik zou terug gebeld worden ga ik tegen half 1 naar de wc en wat denkje rozig slijmerig bloed jeetje ben ik toch ongi geworden? weet het niet zojuist ben ik gebeld door de gyn en heb ik mijn verhaal gedaan en gezegt dat ik al vanaf dinsdag een zeer vaag lijntje zie op de testen behalve vanmorgen haar andwoord of het is een innesteling bloeding of het is een vroege miskraam omdat ik volgens haar toch zwanger ben geweest snap het niet meer hoor oke ik zag dinsdag een vaag lijntje maar goed mocht de ongi niet doorzeten moet ik woensdag terug bellen en word er een echo gemaakt meiden ik zit hier met gemengde gevoelens en ik durf eigelijk nergens meer op te hopen sterker nog ik weet het zelf allemaal niet meer er zit voor ons niks anders op dan maar weer afwachten of de ongi doorzet wat ik haast wel denk net even wezen shoppen vond dat ik het wel verdiend had dus heb ik me zelf een mooie ring cadeau gedaan nou word weer afwachten dus wat is het weer een verhaal geworden hihihi

iedereen prettig weekend

liefs
monique

Johanna: Wat balen voor jou dat de rd's weer in aantocht zijn altijd weer een rotmoment.
              Maar wat jij deze week aan mij schreef, schrijf ik nu aan jou, jou(onze) tijd  
              komt nog wel.

Ken: Jij heel veel plezier dit weekend met de carnaval!!!
              Monique: Wat kut dat je vanmorgen nog geen streepje op je test had. Wat een onzekerheid. Misschien moet je inderdaad een paar dagen wachten. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je van deze onzekerheid gek word.  Intussen hoop en duim ik voor je dat die klote rd's niet doorbreken. En dat jou lange geduld volgende week beloond word met een positieve test. Het is je zo gegund. Een dikke knuffel van mij.
Lilian: Ik moet steeds aan jou denken en weet nu even niks te zeggen. Oook een dikke knuffel voor jou. En nogmaals heel veeeel sterkte!!!!!!!!!

Met mij gaat het weer beter. Veel minder verdrietig dan vorig weekend en nog wel balen van de rd's. Maar ik wil het wel weer positief bekijken en ik word toch tante dat is toch ook helemaal top.   Ik wil me richten op de zwangerschap van mijn zusje en ga vanavond eerst uit eten met mijn vriend en dan gaan we samen de stad in en dan gaan we wat voor mijn zusje en vriend kopen omdat ze zwanger zijn. En dat brengen we vanavond   daarna even langs.
Ik voel me nog wel af en toe down. Maar ik wil me nu even richten op de leuke dingen. Die er natuurlijk ook nog zijn en wat minder bezig proberen te zijn met zwanger worden. Wel klussen natuurlijk, maar verder richten op mij mijn vriend en onze relatie. We lopen al bijna 11 jaar met elkaar en we hebben wel veel meer tegenslagen gehad en die zijn we met z'n tweeen ook weer doorgekomen.Dit maakt een relatie sterk.
Wat een verhaal ,maar zo moet je jezelf soms even oppeppen en moed in praten
En onze tijd zal vast nog wel komen.....vast wel, maar soms kun je twijfelen aan alles.  
Meiden een hele fijne avond.
Groetjes Jossie

Lieve Jossie dank je wel dat je zo mee leeft met me doet me goed en kan het wel gebruiken nu

na een paar weekejs zo in onzkerheid te hebben gezeten   zijn die verdomde duivels dan toch geariveerd k,t k,t k,t nu heb ik de bevestiging dat ik niet zwanger ben   helaas ik heb met de gyn afgesprokken dat ik een evaluatie gesprek wil voor evt hormonen te gaan gebruiken terbevordering van het innestelen de vorige maand was het net zo en ik heb hiet geen zin meer in het is zo oneerlijk wat wij allemaal moeten doen voor een kindje voel me k.lote op het moment ik had gewoon alle zwangerschaps symthomen en zelfs 2 vage testen wat ben ik verdrietig nu maar weer op naar ronde 3 deze maand eerst maar weer beginnen met de ovu testen 12 dagen later nu nou meiden ga even eten
mischien tot later

dikke kus
van een verdrietige monique

jossie om nog even op jou terug te komen
groot gelijk meis probeer te genieten van de zwangerschap van je zus ik begrijp dat jullie wens zo groot is en dat een kindje ook meer dan welkom is hier net zo het is soms zo moeijk maar idd probeer lekker weer de dingetjes te doen doe je altijd doet dat ga ik vanaf nu ook doen en me minder bezig houden met zwanger worden al word het moeijlijk als je er voor in het ziekehuis loopt maar idd we moeten het allemaal proberen positief in te zien en hopelijk komt onze tijd ook meis
ik wens je een fijne avond en geniet er samen van met je vriend

een dikke knuffie voor jou

xx monique

Jossie; Goed datje ook even naar de positieve dingen probeert te kijken. En jullie tijd zal ook echt nog wel komen. Ik ga hard voor jullie duimen.

Monique; Wat balen dat de kut duiveltjes er toch weer zijn. Misschien is de gyn het er ook wel mee eens dat je aan de hormonen gaat om de innesteling te stimuleren. Ook voor jou en Martin komt de tijd echt nog wel dat jullie een kindje in jullie armen mogen houden. Het is alleen heel erg jammer dat jullie dat via zo'n grote omweg moeten bereiken. Wat goed dat je toch weer verder gaat met de volgende ronde. Ik wens je heel veel sterkte! En als je een luisterend oor ndig hebt dan kan je altijd bij mij terecht. dat weet je he!

Terug
Bovenaan