Johanna: Wat balen voor jou dat de rd's weer in aantocht zijn altijd weer een rotmoment.
Maar wat jij deze week aan mij schreef, schrijf ik nu aan jou, jou(onze) tijd
komt nog wel.
Ken: Jij heel veel plezier dit weekend met de carnaval!!!
Monique: Wat kut dat je vanmorgen nog geen streepje op je test had. Wat een onzekerheid. Misschien moet je inderdaad een paar dagen wachten. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je van deze onzekerheid gek word. Intussen hoop en duim ik voor je dat die klote rd's niet doorbreken. En dat jou lange geduld volgende week beloond word met een positieve test. Het is je zo gegund. Een dikke knuffel van mij.
Lilian: Ik moet steeds aan jou denken en weet nu even niks te zeggen. Oook een dikke knuffel voor jou. En nogmaals heel veeeel sterkte!!!!!!!!!
Met mij gaat het weer beter. Veel minder verdrietig dan vorig weekend en nog wel balen van de rd's. Maar ik wil het wel weer positief bekijken en ik word toch tante dat is toch ook helemaal top. Ik wil me richten op de zwangerschap van mijn zusje en ga vanavond eerst uit eten met mijn vriend en dan gaan we samen de stad in en dan gaan we wat voor mijn zusje en vriend kopen omdat ze zwanger zijn. En dat brengen we vanavond daarna even langs.
Ik voel me nog wel af en toe down. Maar ik wil me nu even richten op de leuke dingen. Die er natuurlijk ook nog zijn en wat minder bezig proberen te zijn met zwanger worden. Wel klussen natuurlijk, maar verder richten op mij mijn vriend en onze relatie. We lopen al bijna 11 jaar met elkaar en we hebben wel veel meer tegenslagen gehad en die zijn we met z'n tweeen ook weer doorgekomen.Dit maakt een relatie sterk.
Wat een verhaal ,maar zo moet je jezelf soms even oppeppen en moed in praten
En onze tijd zal vast nog wel komen.....vast wel, maar soms kun je twijfelen aan alles.
Meiden een hele fijne avond.
Groetjes Jossie