FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

He bah Jossie....wat balen meid! Hopelijk d evolgende ronde.....

En Monique hou je het nog vol......Morgen ga je weer testen, toch?

Sjors....nou de ongi weer bijna over! Op naar het verse ei! en veel pelzier het weekendje weg!

Ken? Jij je ei al gespot?

Ik nog niet! Vandaag is dag 13! Ik verwacht eigenlijk dta ik morgen een positieve ovu test heb! Ik zie wel al dagen een heel licht streepje! We klussen nu om de dag! Zodra ik een pos ovu test heb dan iedere dag! Het probleem is alleen dat ik morgen moet werken en vanuit mijn werk de stad in ga en dan pas ;s nachts ergens thuis kom...Vrees dat we er dan nog maar even voor moeten gaan! Dezae week is het suwieso druk...merk dat ik daarom ook minder plezier beleef aan het klussen! Vorige maand besteedde we echt tijd aan elkaar...Deze ronde dus wat minder!

Gr Roos

hoi meiden ..
ik ben dus terug..................
vanmorgen had ik wat bloed bij mijn plas en ik vertrouwde t niet en toen zijn we naar t zieknhuis geweest..ik kreeg een echo en er was geen hartje mee..........
de baby is gestopt met groeieen met 8,5 /negen weken...nou mijn laatste echo was met 8 w en 3 dagen dus t hartje heeft maar heel even geklopt!..er zal wel iets mis zijn geweest .... maar nu moeten we weer! opnieuw beginnen......
ik mag maandag al gecurreteerd worden   dus dan kunnen we snel weer opnieuw! beginnen met proberen zwanger te worden!!!kut kut kut
nou ik laat snel iets van me horen ..
xxxx lilian

Lilian,

DIt meen je niet!!!!!!!!! Ben er helemaal stil van...Net bij jou, degene die al twee kindjes heeft verloren! Oneerlijk en onbegrijpelijk!

Heel veel sterkte meis....je kunt hier dag en nacht terecht!

Roos

LILIAN!!!

OHhh wat verschrikkelijk nieuws. Tjonge wat zul je het hier moeilijk mee hebben.
Bij sommige mensen zit het nooit mee. Jullie hebben al heel wat te verwekren gekregen en nu dit weer.
Meid ik wens jou en je kerel heeel veel sterkte toe.
En je kunt hier altijd je verhaal kwijt.

STERKTE!!!!

Hele dikke knuffel Johanna

lieve lilian,

meis ik weet niet wat wat ik zeggen moet
alleen dat ik met tranen in de ogen dit berichtje schrijf
ow meis wat is de wereld zo oneerlijk je schreef het laast al dat je zo bang was
wat vind ik dit meer dan k*t voor je zeg ik kan je vanaf deze kant ook alleen maar heel veel sterkte wensen

ingedachten ben ik bij je

liefs
monique

Lieve Lilian,

Oooh wat schrik ik als ik jou berichtje lees. Wat vreselijk kloten zeg.
Woorden schieten tekort.....
Wat vind ik dit erg voor jullie...
Ik wens jou en je man heel veel sterkte met deze enorme klap.
Een hele dikke knuffel voor jou!!!!
Liefs Jossie

Lilian; Ik heb het al gezegd maar ik wil je nogaals veel sterkte toewensen met dit verlies. Hopelijk komt het vruchtje zelf los zodat je geen curretage hoeft te ondergaan.

Hey meiden...

Lilian: Oh meid! wat liggen verdriet en blijdschap toch weer dicht bij elkaar!!
Ik vind het zo verschrikkelijk voor jullie! We weten in ons achterhoofd  dat er nog vanalles mis kan gaan (en jullie zeker) maar dat dit nu net weer bij jullie moet gebeuren...
Ik hoop dat je er straks weinig last van hebt en dat je ook dit weer een plaatsje kan geven!
Veel liefs en dikke knuffel  

Ikke: Jouw berichtje las ik als eerste...
GEFELICITEERD MEID!!!
Helemaal geweldig! Toch nog zwanger van de derde op de valreep toch??
Ik wens je een fijne zwangerschap toe.

Jossie: Ik dacht dat bij jou ook de rd's waren gearriveerd... als ik het goed heb gelezen. Flink balen weer! Ik weet het! Maar houd de moed erin hoor! Het komt wel goed bij ons!!

Monique: Jee meid! Nog steeds in spanning! Ik hoop nu ook voor je dat je snel een duidelijker streepje te zien krijgt, want dit is niet fijn. Wat een onduidelijkheid!
Succes ermee!!

Sjors: De rd's zijn weer bijna vertrokken las ik! Gelukkig maar, ga je weer met frisse moed de volgende ronde in?? Ik hoop dat het dan snel eens lukt hoor! In ieder geval vóórdat er een nieuwe forumjunkies 4 wordt aangemaakt. Laten we dat dan afspreken!

Mamaroos: Bijna je eisprong?? Ik hoop dat je de tijd kunt vinden om dan te knuffelen! Want jullie gaan vast ook carnavallen of niet?
Succes ermee!

Ik heb dus vanaf vandaag weinig tot geen tijd meer om te reageren of jullie berichten te lezen...
(Voor 5 dagen dan) Want ja... ik vier dus carnaval en ik ga nu ook 's avonds helpen met de carnavalswagen. En vanaf zaterdag gaan we feestuh!!!
Maar afgelopen zondag had ik een redelijk duidelijk streepje op mijn ovu test (niet even donker als de controlestreep) maar daarna is ie steeds lichter geworden en nu zie je em bijna niet meer!!
Ik snap er niks van...
Weet iemand hier ook het verschil in afscheiding? Ik dacht dat we het daar al eens over hadden gehad.
Want ik heb nu wat witte afscheiding, dus dan zit ik zeker te weten toch niet in mijn vruchtbare periode??
Ik had afgelopen weekend wel wat doorzichtig slijm, maar niet erg veel.
Ik test gewoon door nog steeds we zullen zien...

Sorry meiden dat ik niet op allemaal reageer, maar had ook vanavond weinig tijd!
Ik wens jullie allemaal weer veel succes met alles!

Liefs...

Terug
Bovenaan