FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb vanmorgen een test gedaan en: NEGATIEF.

helaas, maar misschien is er nog te weinig hcg in mijn urnie dus ik zou het vrijdag weer proberen.
Ik  ben vanmorgen weer lekker op bed gekropen en toen ik net van bed af kwam en naar de wc ging....... helaas de eerste tekenen van ongesteld zijn gearriveerd.
Wat baal ik zeg. Ben er wel verdrietig om.
maargoed op naar ronde 7. Op zo'n dag als vandaag begin ik te twijfelen of het ooit nog goed komt.
Ik klus toch ECHT op het goede moment,
het is echt een wonder......

monique hoe gaat het bij jou?  

We hebben in februari helemaal geen zwangeren gehad.
Maart moet toch beter gaan hoor. Ik wil weer glitters zien.

groet jo

joh79,meis wat k*t k*t zeg net de teste gedaan en dan later die kl*ten duivels op bezoek krijgen ik had goede hoop dat je mischien toch wel zwanger zou zijn maar helaas meis was jou ook zo gegunt op naar de volgende ronden hoop met meer geluk snap best dat je verdreitig bent dagen van onzekrheid sterkte meis geef de hoop niet op he dikke knuffel voor jou

hier nog steets geen duivels te bekenen voel wel gerommel in me buik maar dat zegt niks natuurlijk vanmorgen heb ik wel weer bij matcare de testen besteld voor de volgende ronde hoop dat het niet meer nodig is maar ja we zullen het zien word wel steets spannend ben overtijd maar ja dat was ik vorige maand ook en dan word je toch ongesteld dus ga nergens op hopen zie het wel donderdag naar de gyn en toch zie ik er een beetje tegen op niet onze evaluatie gesprek maar als alles door gaat krijg ik donderdag prik instruktie hoe ik me zelf moet gaan spuiten brrrr ben niet z.n prikker hahaha en al zeker niet in me zelf maar ja zeggen maar zo het is voor een goed doel toch
nou meiden ik hou jullie natuurlijk op de hoogte

hoe gaat het met de rest van de meiden op het bankje?

xxxx
monique

Hallo lieverds!!

Hier ben ik dan eindelijk weer eens!!!

Hoe is het met jullie meiden??

Monique!!
Jeetje, jij houd de spanning er wel in zeg!!! Ik hoop zo dat je morgen wel een positieve test in je handen hebt!!! Het is je zo gegund!!!! Ik duim kei-hard voor je!!

Jossie!!
Wat vreselijk kut dat je weer ongesteld geworden bent!!! Ik kan mij heel goed voorstellen dat je verdrietig bent!!!! Hier een hele dikke knuffel  voor jou!!!! Ik heb ook een gruwelijke hekel aan goed bedoelde adviezen, ook mijn omgeving vind dat ik veel te veel met zwanger worden bezig ben!! Net als of je je moedergevoel ineens stop kan zetten!!! Gek wordt je er van!!! Maar lieve Jossie stort hier al je verdriet en frustraties maar neer hoor!!! Dat lucht lekker op!!! En ook al wil je het nog niet horen!! Ons tijd komt echt meid!!! Ons engelen geduld wordt beloond!!!!

Jessie!!
Hoe is het bij jou meid?? Voel je al wat??? Ik hoop echt dat je niet meer naar de gyn hoeft om je baarmoeder schoon te laten maken!!! Maar dat je gewoon harstikke zwanger bent!!! Ik duim heel hard voor je!!!

Johanna!!
He, wat jammer dat je test negatief is!!! (balen is zacht uitgedrukt, ronduit kut komt meer in de richting, hihihihi)!! Ook voor jou een hele dike knuffel .. Ik snap dat je verdrietig bent!! het is gewoon elke maand weer een teleurstelling als het niet gelukt is!!!   Maar is je ongesteldheid doorgezet?? Of heb je nergens meer last van???   Ik hoop zo dat je te vroeg getest hebt!!! ik  blijf nog stug doorduimen voor je, geen duivels betekend hoop!!!!

Lillian!!
Hoe is het met jou?? Voel je al wat?? Ik hoop echt met heel mijn hart dat je direct weer zwanger mag zijn!!!! Ik duim mij helemaal suf!!!! hahahahahaha!!!!

Ken!!
Wat spannend ook voor jou!!! Je hebt volgens mij helemaal goed geknuffeld!!! Voel je inmiddels al wat, of nog steeds niet??? Ook voor jou duim ik heeeeeeeel hard!!!! Wanneer ga je testen????

Ellen!!!
En?? Ben je al weer druk aan de knuffel?? Ik heb ook een poosje gewoon lekker gesekst en niet een om de dag!!! maar toch blijf je er stiekem wel rekening mee houden!!! Zo lang je er heel veel plezier in hebt, kan het volgens mij helemaal geen kwaad!!! dus veel plezier tussen de lakens!!!

Eefje!!
Ben je al zwanger?? of ben je heel druk aan het klussen (schuren, slopen, verven etc??) in je nieuwe huis!!!??? Ook voor jou heel veel succes!!!

Joyce!!!
GEFELICITEERD met je goede eerste echo!!! Voor mijn gevoel moest je echt super lang wachten daar op!!!! Maar heerlijk meid!!! En wat fijn dat je je zo goed voelt!!! Kun je heerlijk genieten van je zwangerschap!!!!

De duivels zijn bij mij verdwenen!!! Dus vriendlief en ik zijn weer lekker aan het seksen geslagen!!! Ik twijfel nog of ik deze maand wel of niet ovu-stickjes zal gaan gebruiken!!! Ik wou eigenlijk (volgens mij net als jessie) meer op mijn eigen lichaam af gaan!!! Ik ga denk ik vanaf nu ongeveer om de dag of om de twee dagen ga vrijen!!! En nu maar hopen dat het deze maand wel lukt!!!

Dikke kus...

hoi meiden

Even de lijst der lijsten erbij....

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD lijst    februari 2008
nod 2 februari, Johanna 28 jaar ronde 5, 1e kindje (dag 30) 30-02 ongesteld
nod 2 februari, Eefje, 27, ronde 4, 1e kindje (dag 28)
nod 9 februari, Ken, 26, 1e kindje (eerste ronde mbv clomid)
nod 11 februari, jessie, 27 jaar, ronde 11, 1e kindje
nod 17 februari Mamaroos,31, ronde 7 2e kindje (dag 29)
nod 25 februari, Sjors, 26 jaar, 7e ronde  eerste wonder (dag 29)
nod 29 februari, Jossie 79, 28 jaar, ronde 11, eerste  kindje (dag 30)

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje
nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

nou ik heb me ingevuld op 31 maart dan heb ik een cyclus van negen entwintig dagen lijkt me mooi [liever niet rd's ] maar we wachten af...ik ben benieuwd ...

joh wat shit zeg dat je na je testen ook nog de rd's er gelijk aankomen!!! niet funny!!! we hadden z'n goede hoop voor je deze maand!!! .....................

monique   bij jou nog steeds niks he...doe je nog testen of wacht je af tot je by de gyn   bent???.....

de rest..sorry ik heb geen 2e window open maar ik kijk straks nog wel ff....vanaf vandaag zijn bij mij de rd's  helemaal gearriveerd en ik ga vanaf vandaag heel goed beginnen hahahha ik ga NIKS geen slechte dingen [snoep koekjes choco eitjes] meer eten en ik ben al weesten hardlopen met diva[onze hond!!] dus ik maak er gewoon een goed begin van ...gezond eten en zolang ik niet zwanger ben moet ik dus eigenlijk wel een paar kg eraf krijgen...ik heb zoiets van ik moet mijn lichaam eigenlijk in een goede conditie hebben want het heeft al wat meegemaakt t afgelopen jaar [2 zwangerschappen] dus gezond is mijn nieuwe naam hahhahahahhahah....nou lijd me ook mooi ff af he van de zwanger worden perikelen....klein probleempje hahahha ik MOET vanavond nog wel een x uit eten hahhahah maar dan eet ik gewoon de goede dingen lekker garnalen en salade   en vis ,mmnnnnnnmmmmm!!!
nou ik ga nu poetsen   jaaaaa ik ben echt goed bezig vandaag hihi!!![hoe lang???]

nou meiden xxx lilian

he sjors
we waren mooi tegelijk aan t schrijven hahahah
 fijn dat bij jou de rd s weer weg zijn hihi!!! en weer goed aan de "wiebel"[konijntje wiebele wiebelen hahhahaha]

nou bij mij dus echt rood !! maar wel precies naar 30 dagen dus op zich best goed!! deze maand gaan we er gewoon weer voor en ik gebruik wel mijn ov testjes maar op zich voel ik mijn ei ook wel [heb ik afgelopen jaar ondekt] maar voor de 100%   zekerheid dat we niet mis sexen..ik vind t namelijk NIKS hihi om t de helemaand om de dag te doen , liever in mijn vruchtbare week 3 x en dan de rest gewoon als we zin hebben!! anders loopt de druk zo hoog op he voor mijn schatje !!
maar we hebben nog steeds heel veel fun als we sexen dus dat is gelukkig geen probleem!! en we gaan er weer voor!!!!!!!!!!!
wie weet zijn we wel tegelijk...?

nou meid leuk dat ik je weer hoor!! xxx lilian

hoi meiden

hehe, ik heb geluk!! ik dacht al even dat we de dokter in moesten schakelen. De computerdokter wel te verstaan maar gelukkig hij doet het weer. Mijn mannetje had  de computer  gisteren namelijk gemolesteerd!!!!

Joyce: je hebt groot gelijk dat je het tegen je collega's gaat vertellen hoor! dan weten ze tenminste het weekend hoe en wat. En de eertste echo was helemaal top dus go for it meid!!!

Joh: wat ontzettend irritant dat die verdomde duivels weer verschenen zijn!!! je had nog wel een positief gevoel!!!!! shit zeg!!! Neem lekker even de tijd om deze tegenslag weer te verwerken hoor!!!!

monique: wat nou donderdag prikinstructies!! natuurlijk niet!! dat is niet meer nodig mijn duimen draaien immers nog steeds voor jou hoor!!! Geen duivels nog dus de kans wordt steeds groter dat je toch al gewoon een klein wondertje in je buik hebt zitten en dat je gewoon te vroeg gestest hebt!!!! Keep the faith!!!!!
Durf je het aan om nog een keer te testen voor je na de gyn gaat? Of niet?? Kanme voorstellen dat je wel eng vind omdat de vorige test ook negatief was!! Ik blijf duimen voor je hoor!!!!

Sjors: ik heb het deze maand inderdaad zonder ovu sticks en themometer gedaan!! wel een hele prestatie vond ik zelf want zo rond de vruchtbare dagen kriebelde het wel even hoor! tsja of het bij mij geluk gebracht heeft zal moeten blijken, hihi! Je moet gewoon doen waar jij je goed bij voelt! ik werd gewoon een beetje gek van mezelf met de thermometer en testjes!! Maar dat is natuurlijk voor iedereen anders!! succes in ieder geval deze ronde!!!!

Lilian: wat een goede voornemens heb jij meis!! heel knap van je!!! en je bent vandaag inderdaad wel heel ijverig hoor!!!! hihi!!
Wel balen dat de duivels doorgebroken zijn maar aan de andere kant weet je nu wel weer waar je aan toe bent en kan je vol goede moed op naar de volgende ronde!! succes meis!!! ennnu eet smakelijk vanavond!!!

ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest om bloed te laten prikken. Voor de uitslag kan ik dan volgende week bellen. Morgen gaan we het potje van mijn mannetje inleveren, tenminste als we hem gevuld krijgen natuurlijk. hihihi!!!
ook ben ik nog naar de tandarts geweest. We hebben een nieuwe... nou dat heb ik geweten zeg. Ik heb in mijn hele leven twee gaatjes gehad en nu had ik er ineens 5!!!! pfffff ik schrok er gewoon van. of die andere tandarts snapte er geen hout van of deze wil wel heel graag geld verdienen!!

wat ik me afvraag is wie van jullie allemaal foliumzuur slikt? Ik ben er namelijk een jaar geleden heel braaf mee begonnen maar na een paar rondes heb ik het potje braaf in mijn kast gezet en is het er niet meer uitgekomen. Hoe is dat bij jullie??

ik ga nu lekker even met de hond een flinke wandeling maken. Het is nu immers nog zonnig en droog en volgens de berichten gaat dat snel veranderen!!

Meiden Fijne dag nog.

Ben er straks nog wel even

Groetjes Jessie

hoooiiiiiiiiii

nou ik heb er al een goeie dag opzitten hahahahhah.....gepoetst ....hardgelopen en dadelijk nog even lekker uit eten!!....

he jessie     ik gebruik al een jaar foliumzuur want t is echt heeeel belangrijk!! voor als je dadelijk toch ineens zwanger bent!!ik lees te veel verhalen waar mensen dat niet slikten en waar dan , zonder dat ze t wisten iets     mis was... [binata spinosa? open ruggetje etc]
maar foliumzuur is heeeeeel belangrijk en t kan geen kwaad om t te slikken ook al ben je nog!!! niet zwanger ..dus daarom slik ik t toch gewoon door!!
laatst was ook op t journaal dat ze foliumzuur in brood wilden gaan doen omdat   er toch veel vrouwen zijn die t niet slikkenof niet lang genoeg!!
je mag t natuurlijk helemaal zelf weten maar vraag t eens na bij je gyn.
ene heeel veel succes "/pleziermet "t potje vullen hihi...je moet t toch leuk maken denk ik.......hihi     x

joyce     gewoon   vertellen   kunnen ze mooi rekening met je houden   meid!! ene genieten he!!!xxx lil

nou ik moet nu echt gaan douchen   want anders word mijn mannetje niet vrolijk hahhahhahaha...xxx lil en tot morgen

Hallo lieve meiden,

Joh meis ik vind het nog steets erg kl*te dat die duivels er zijn
hoop zo dat je meer geluk hebt in je volgende ronde ga in iedere geval weer hart voor je duimen sterkte meid

Joyce lekker gaan vertelen op het werk lijkt me zo leuk omdat te mogen doen
en geniet van je weekendje oosterijk kleine ukkie komt al voor het eerst in het buitenland
hahahahha geniet er lekker van mied
dikke kus

Sjors wat fijn dat die duivels weer weg zijn en ga je gevoel achter na betreft die ovu testen mischien is het wel een keer goed om op je gevoel te gaan klussen spannend weer wens je heel veel succes ook voor jou hoop ik dat je meer geluk mag hebben in de nieuwe ronde

Lilian he he rooie nee geintje hoor
wel fijn dat die duivels er bij jou zijn en groot gelijk dat je wel weer die ovu testen gaat gebruiken betreft knuffelen idd de druk moet niet te hoog worden van we moeten weer het moet wel leuk blijven niet dat dat het niet is weten wat het is als je verplicht moet klussen pfffff maar we weten waar we het voor doen toch ook jou wens ik heel veel succes hopelijk ook met meer geluk gaan weer duimen

Jessie spannend volgende week je bloed uitsalg waar is op geprikt nu?
en morgen het potje vullen natuurlijk lukt het je mannetje
weet van me vriend dat het niet mee valt als het gevult moet worden vraagje doet jou mannetje het alleen of wil die dat je er bij bent mijn vriend wil het altijd alleen doen om dat die bang is dat ik hem afleid en het helemaal niet lukt lijkt me ook erg moeilijk voor een man om in een potje te moeten spuiten hoop zo op een goede uitslag voor jullie wanneer weten jullie die uitslag? ow meis ik wens je zo veel succes mijn duimen blijven ook voor jou draaien

Ken voor jou word het ook spannend meis zie dat je 8 maart je nod hebt en hoop zo dat die duivels weg blijven en dat je positief mag gaan testen je verdiend het ook zo meis ook jij heel veel succes nog op het bankje en nog gezellig naast me

Johanna mies hoe is het met jou?

nou dames hier nog geen duivels en begin nu stieken meer te hopen dat ze weg zullen blijven en ga ook deze week niet meer testen wacht donderdag af en wat de gyn zegt mischien doen ze in het ziekenhuis wel een test hahahaha geeft me wel meer vertrouwen hoor maar ja voor nu is het afwachten (stiekem hoop ik toch)

verder iedereen die ik vergten ben ook jullie natuurlijk heel veel succes
waar jullie mee bezig zijn

mijn duimen draaien voor jullie allemaal meiden

veel liefs
xxxxx
monique

Terug
Bovenaan