FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi Joyce

En ben je een beetje droog op je werk aangkomen??

mijn man is 27. Hij heeft nog een broer van 25. Toen hij echter 6 jaar was is zijn echter vader overleden door een ongeluk. Deze twee zusjes zijn dus eigenlijk half zusjes want ze hebben een andere vader! maar daardoor zijn ze niet minder lief... Maar qua uiterlijk wel heel verschillend ( mannetje is blond, zusjes zijn een klein beetje indisch en  dus donker)  en dus kijken mensen ook wel vaak raar op als we zeggen dat het zusjes zijn! hihi

Meiden ik ga aan het werk want de kids komen zo binnen!!

werkse allemaal en tot vanavond!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje

nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod 24 maart, Sjors 26 jaar, ronde 8, 1e wonder.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

jessie     he meid dat word gezellig van t weekend met al die meiden!! en dan ook nog je ei   ...kan je lekker stiekem     en zachtjes doen   savonds hahhahahahah is ook weer wat anders he.... have fun

xxxx lilian

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje

nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod 24 maart, Sjors 26 jaar, ronde 8, 1e wonder.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

April 2008

NOD 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)

Zo ik heb ook de lijst weer even aangevuld. Wat leuk dat i edereen een beetje bijelkaar in de buurt zit. Alleen wel een beetje saai, want het wachten tot iemand haar nod duurt dan zo lang en dat is juist het moment dat ik het zo spannend vind het forum te lezen. Maar sjors komt nu weer in de buurt. Nog vier daagjes wachten sjors.!
Voel je je al zwanger??

Ik voel me alweer een stuk beter. Merk wel dat gelijk je engergie gedaalt is tot het minimum. 1 keer de trap op lopen en ik moet bovenaan even stil staan uithijgen.
Tis wat. Vanavond zwemavond.....met twee meiden. Ik denk dat ik het nog maar even uitstel. Ik ben nu nog een hele week vrij. Lekker he!!! heb de tijd om uit te zieken.

Groet johanna

halllo allemaal ...

joh..fijn dat je je alweer wat beter voelt..maarja griep heerst echt heel erg he..maar als t goed is ben je er nu vanaf...
rene [mijn schatje] was dus vorige week goed ziek ..dus ik zag de bui al hangen! maar ik heb t overleeft hahahha ik heb t niet gekregen ...fijn!!!

nou t is hier nog lekker rustig ...en ik heb ook wienig te melden hihi
kijk straks nog wel ff   xxx lilian

Johanna; Fijn dat je j weer wat beter voelt. Lekker dat je nog een weekje vrij bent. Dan kan je inderdaad echt lekker uitzieken.

Lilian; Je ei is weer geweest. Spannend  hoor. Nu krijg je die slopende wachtweken weer. Ik hoop echt dat je eitje bevrucht is en dat je je mag aansluiten bij het zwanger forum. Hoe voel je je?

Sjors; Nog een paar nachtjes en dan is de NOD er weer. Hoe voel je je? Heb je last van bepaalde kwaaltjes?

Jessie; Net voor ik gisteren weg wou werd het weer droog dus ik ben mooi tusen de buijen door naar mijn werk gegaan.

hoi meiden

alles goed??
ik ben bang dat we deze ronde mijn ei gemist hebben.
Het zit namelijk zo.

Zondagmiddag heb ik een ovu test gedaan. Daar was nagenoeg geen streep te zien.
maandag ben ik natuurlijk naar het ziekenhuis geweest en heb ik geen test gedaan. Dinsdag heb ik wel een test gedaan een lichte streep.
Woensdag een test gedaan (   van een ander merk) weer een lichte streep.
donderdag een test gedaan en daar zag ik nagenoeg geen streep meer??
Ik heb vanmorgen dus maar eens mijn temp opgenomen en die was wel degelijk gelijk aan de temp die ik normaal na mijn eisprong heb??

ben nu dus bang dat mijn eisprong geweest is.......
Zal dus haast wel maandag geweest moeten zijn ben ik bang, alhoewel het toen pas dag 10 was en ik nooit zo vroeg een eisprong heb gehad.
Omdat mijn mannetje dinsdag bang was dat sex nog te pijnlijk zou zijn ( na het hsg onderzoek) hebben we het woensdag pas gedaan??! Dat zou dus wel te laat geweest zijn!!!

Meiden ik snap er nu even niks meer van, ik voel mijn ei altijd wel maar heb nu niks gevoeld, kan ook door het hsg onderzoek komen want toen voelde ik alles in mijn buik??!

heb de hoop dat het deze maand gaat lukken dus min of meer al wel opgegeven.
pffff ingewikkeld allemaal zeg.
snappen jullie het nog???

ik ga stoppen want de kids komen zo binnen!!!

Groetjes Jessie

Hoi meiden!!

Roos!!
Welkom terug meid!! Jammer dat je niet zwanger geworden bent afgelopen maand!! Ik hoop dat pasen je meer geluk gaat brengen!! Want wie wil nou niet een mooi kerstkindje!!

Ikke!!
Wat fijn dat de nekplooi-meting goed was meid!!! Ik ben nu echt heel nieuwschierig naar je baan!!! hahahaha!!! Ik hoop voor je dat het lukt je zwangerschap te verbergen tot 20 weken!!!! Maar hoe voel je je verder??

Johanna!!
Fijn dat je je al weer wat beter voelt!! Niks aan he?? dat ziek zijn!!! Ben jij inmiddels ook al weer druk zoekende naar je ei??

Jessie!!
Wat vervelend dat je denkt dat je je ei gemist hebt deze maand!! Heb je voor het onderzoek ook nog lekker met je man gesekst?? Misschien dat je eitje deze maand toch nog goed benut is!!! Ik hoop het voor je en duim heeeeel hard!!

Lillian!!
Welkom op het wachtbankje meid!!! Volgens mij heb je weer helemaal goed geknuffeld!! Fijn dat je mannetje weer helemaal beter was toen je ei er aan kwam!!! Ik duim heel hard voor je dat het raak is meid!!!! Het is jullie zo gegund!!!

Joyce!!
Hoe is het met jou meis?? Voel je je goed?? Hoe ver ben je nu ook al weer in je zwangerschap?? Gaat snel he??

Monique!!
Hoe is het met jou meid?? Ik kan begrijpen dat je even wat meer afstand van het forum wilt nemen deze maand!! Maar we zullen je wel midden hoor!!!  Ik hoop dat je wat minder verdrietig bent!!!   en hoop nog meer  dat april jou maand wordt!!!

Ken en Jossie!!
Hoe is het met jullie meiden?? Zijn jullie nog druk aan de knuffel of inmiddels ook al op het wachtbankje beland???

Nog een paar dagen en dan is mijn nod al weer!! Pfff vind het wel weer spannend hoor!! Voel al weer licht gerommel in mijn onderbuik, hoop zo dat het niet mijn ongie is die om het hoekje komt kijken!!!
Gelukkig heb ik dit weekend allemaal leuke digetjes gepland!! Mijn zusje komt vanavond logeren, en morgen avond komt een stel vrienden bij ons logeren!!! Maandag ga ik naar Ciske de Rat (de musical). Dus vol op afleiding!!! Duimen jullie hard voor mij meiden?? Ik ben het wachten zo ontzettend zat!!!! hahaha!!!!

Fijne pasen lieve meiden en dat onze eieren maar goed benut worden deze maand!!!

Liefs Sjors...

Hallo dames.

Eens even kijken hoe het met iedereen verloopt. Ben benieuwd of er met pasen goed gevulde eitjes rondlopen.
Laten we het hopen.

Sjors: Nog een paar spannende dagen zie ik. Maar je hebt genoeg afleiding... en dat is heel belangrijk anders duren de dagen zo ontzettend lang.
Ik heb er ook last van (iedereen denk ik) De dagen dat je ongesteld bent tot eisprong gaan sneller dan de dagen tot je nod... en dan vooral de laatste dagen.
Succes met wachten...

Jessie: Ik voor je dat je eisprong toch nog komt. Ik had dit trouwens ook deze maand. Dacht ook dat mijn ei geweest was op dag tien. Had ook twee dagen een lichte streep en toen ineens niets meer. Vandaag zit ik op dag 19 en ja hoor een hele dikke streep. Dus mijn ei moest nog komen. Ik zou gewoon door bljven testen + seksen  jessie. Misschien komt ie nog.

Oh mijn patat komt eraan
typ straks weer verder   doeidoei liefs jo

Terug
Bovenaan