FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zo ben weer terug.
Heb inmiddels patat achter de kiezen. Mannetje moest op tijd weg en hadden geen zin om eten te maken.

Lilian jij zit ook op het wachtbankje he. Mijn stickie was vanochtend voor eht eerst rood gekleurd, dus binnen nu en 48 uur zal mijn ei springen.
Spannend allemaal.

Dit is alweer ronde 7 voor mij.
Als ik hieraan denk vind ik het al een hele tijd.
Maar zolang is het allemaal nog niet. Valt ook wel mee. Ronde 7 kan nog alles gebeuren. In mijn omgeving weten sommige mensen wel dat wij met een kindje bezig zijn. Deze maand is een vriendin van mij ook gestopt met de pil.
Ik vind het zo spannend. Zou geweldig zijn als we met ons tweetjes zwanger zouden kunnen zijn.

Wie weet wat ronde 7 ons gaat brengen. We zien het wel.

Groet johanna

lieve lieve meiden allemaal,

wat is er weer veel geschreven en sorry dat ik even niet reageer
ik lees wel iedere dag even het forum en wat zijn jullie toch lieve meiden
maar op het moment wil ik me even niet bezig houden met zwanger worden
ik vind het zo eigelijk wel lekker eveb geen behandelingen en merk dat het me wel goed doet dus het is dan ook een juiste keus geweest hahah gisteren geklust met vriendlief je weet maar nooit he nee weet dat dat uitgesloten is maar toch volgens mijn telling zou ik 6 april mijn nod moeten hebben en dan gaan we weer met ovu testjes in de weer en gaan we voor de 4e iui hoop dat het deze ronde wel lukt we zien het wel allemaal
nou meiden met mijn gaat het dus goed en ben jullie echt niet vergeten ga weer voor jullie allemaal duimen hoor en zogauw ik weer kan en wil zal ik reageren op jullie

meiden op het bankje hou vol he toi toi toi
meiden die hun ei zoeken ook heel veel succes
hopelijk komen er veel zwangeren deze maand of in april

succes meiden

xxxx
monique

Nou, mijn menstruatie is bijna voorbij! Laat dat (paas) ei dus maar komen!
Op wleke dag bgeinnen jullie met klussen? Wij hebben nu afgesproken dat we op dag 8 beginnen en dan netjes om de dag tot dag 16. En ik ga temperaturen en ovulatietesten doen,. Als het deze maand niet lukt dan mogen we naar de HA. IK was daar een tijdje terug voor iets anders. Toen vertelde ik wel dat we voor een tweede bezig waren. Ik heb toen afgesporken dat als we in april nog niet zwanger waren we lansg mochten komen. Maar hopelijk is dat niet nodig!

Spannend hoor, we vinden het nu toch echt wel tijd worden!
Maar ja, meer als je best kun je niet doen!

Monique, soms wil afstand nemen van het forum wel even wat rust brengen. Maar ik kon het niet laten om soms toch even mee te lezen hoor! En als er iemand zwnager
was geraakt had ik het toch niet gelaten om te feliciteren! maar helass....

Maar nieuwe ronde, nieuwe kansen! De komende week wordt spannend voor veel dames! Ik ga duimen voor jullie!

Hallo allemaal,

Ik heb besloten dat ik het niet ga redden tot 20 april. Dan kan ik het niet meer verbergen, dus begin april ga ik het mijn werkgever melden en jullie ook. Ruim 1 weekje kunnen jullie vast wel wachten. En ik breng mezelf niet in gevaar hoor, bij mijn andere 2 kinderen waren de regels nog niet zo belachelijk streng, dus kon ik wel mijn werk gewoon blijven doen. Nu mag het dus officieel niet meer en dan moet ik inderdaad heel iets anders gaan doen en meer dagen door de week. (waarschijnlijk). Ik voel me verder prima, behalve mijn verkoudheid, die gaat maar niet over. Dus wie nog tips heeft om een verkoudheid te lijf te gaan........ het is welkom. Ik heb maanden echinaforce van Vogel geslikt, maar dat hielp niet en nu spoel ik iedere dag meerdere keren met zout water en stoom met kamille en af en toe gebruik ik neusspray (die je mag gebruiken tijdens je zwangerschap). Het helpt alleen allemaal niet zo erg, dus tips zijn echt van harte welkom!!!!

Prettige Paasdagen!
Ikke

hoi lieve meiden...........

hoe is t met iedereen??

joyce     hoi meid   , ik voel me goed!! ja en ik hoop dat alles goed gaat deze maand maarja t zou wel heel toevallig zijn als t deze maand alweer raak is...maar ja ..ik hoop t wel .maar ik probeer er niet teveel aan te denken   .
we moeten gewoon afwachten he......dus gewoon lekker bezig zijn   en over 2 weken weten we meer ...maar realistisch gezien denk ik dat t heel snel zou zijn...
hoe is t met jou buik.....is ie al lekker aan t groeien????en gewoon niet misselijk geweest he...jij hebt echt geluk!!!! hahahhahahhha
x

jessie   he zoals iemand anders al zei "doortesten .." ik heb ook ziets eens gehad en toen kwam mijn ei ook later..dag 10 is heeel vroeg hoor[kan wel] maar meestal komt ie gewoon nog....ene jaaa de paashaas is er nog niet he   , dus ook nog geen eitjes!!!!
hihihihihi
nee ik zou nog ff doortesten en wie weet...?kop op x

sjors
 spannend jou nod komt er weer aan!!! en voel je wat of juist niks[heb ik altijd! hahah altijd jooh....]ik duim super hard voor je meid!!! you're turn!!!

joh     YES   je hebt dus je ei gevonden!!! mooi want \ja........t is pasen he!! hihi   maar ga lekker knuffelen de komende dagen en have fun!!   xx duimduimduim

monique     doe gewoon lekker waar je zin in hebt ,,,geniet gewoon ff!! en wie weet wat er volgende maand allemaal weer gebeurt! xx

mamaroos     ahhahaha nou t moet bijna wel goedkomen he met je paasei en dan een kerstkindje!!! zou echt mooi zijn!!! hihi   dan zitten we strakks lekker allemaal weer samen op ons wachtbankie!!! veel plezier met kniuffelen he meis!xx

ikke       oooooooooooohh ik word echt   nieuwgierig hoor wat jij doet voor de kost hahahhahaha...nog een weekje dus wachten...nou ik ga bijna denken dat je   beroemd bent ofzo hihi...nou ik wacht nog wel even ...en is je buikje al aan t groeien???x
x

nou voor alle meiden EEN HELE FIJNE PASEN!!! en geniet ervan......wie weet sneeuwt   het wel hahahhaha is ook niet elk jaar!~!
ik ga nu lekker in bad , want mijn schatje is karten met vrienden en ik ga genieten van een warm bad!mmmmmmmmmmmmmm

xxx en tot morgen

Hallo meiden,

Hoe gaat het met iedereen,

Ik heb een druk weekend voor de boeg. Vriendlief word maandag 30 jaar en houd morgen zijn verjaardag voor de familie.
 En vanavond hebben we een etentje met familie en collega's en directie van mijn vaders werk omdat hij 25 jaar in dienst is geweest.
Vandaag de boodschappen doen, gebak halen. En nog even de wc poetsen. Ook moet ik nog even A-4 kopieren die we morgenvroeg buiten gaan hangen dat mijn vriend 30 is geworden. En samen met de buren hebben we een opblaasbaar iets gehuurd en die moet vannacht nog in de tuin gezet worden. Het stelt een oude zak voor die opblaasbaar is en daar staat op oude zak. Daar willen we nog een verkeersbord van 30 bij plaatsen.
Dus al met al druk, druk. Maar wel leuk.

Ik ben hierdoor helemaal niet bezig met het zwanger worden.
We hebben afgelopen geklust wanneer we zin hadden en niet echt gekeken naar de eisprong dagen. ook heb ik geen ovulatietestjes gebruikt en ik moet zeggen ik voel me de afgelopen weken hierdoor veel beter te pas. Volgens mij zit ik nu wel weer op het wachtbankje. Volgende week zondag mijn NOD dus dat zal dan wel.
We wachten het rustig af.
Ik denk niet dat ik dit weekend veel op het forum ben, ik lees altijd wel elke dag.
Volgende keer zal ik op iedereen persoonlijk reageren. Nu ga ik gauw mijn klusjes doen voor vandaag. Ik was er vanmorgen om 8 uur uit dus ik heb al wat kunnen doen.

Meiden ik wens jullie alllen een heel fijn paasweekend!!!!!!

Veel liefs Jossie

Fijne pasen iedereen!!!

We stonden alweer op de  2e pagina!!!!  (iedereen is natuurlijk aan het genieten van het vrije weekend)!!

Hier weer even een korte up date!! Ik ben nog niet ongesteld, maar heb weer vol op krampen!!! bah bah bah!!! Dus heb de hoop al weer laten varen!!! Morgen is mijn nod, ik vind het niet nodig om morgen te testen, heb er geen goed gevoel over!! Jammer!!! Pfffffffffff waarom is zwanger worden zo moeilijk?? Iedereen om mij heen heeft er helemaal geen moeite mee!!! Waarom lukt het mij dan niet!!!! Grrrrrrrrrrrrrrr!!!!

Ik hoop met heel mij hart dat jullie meer geluk hebben deze maand!!!!

Ik houd jullie op de hoogte!!!!

Nog een fijn weekend!!!

Dikke kus..

Zo weer even ons lijstje er bij!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje

nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod 24 maart, Sjors 26 jaar, ronde 8, 1e wonder.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)

Terug
Bovenaan