FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ha nieuwsgierige apen!!!

Zodra mijn werkgever weet dat ik zwanger ben, dan laat ik het jullie ook weten. Dus moeten jullie nog even tot ongeveer 21 april wachten. (hoop het zo lang voor me te kunnen houden, maar dan moet ook mijn figuur niet te veel uitdijen, ha,ha).

Sjors, eind maart is mijn zoontje jarig. Hij wordt 5.

Verder heb ik me vandaag heerlijk vermaakt in mijn huis, heel veel schoongemaakt, terwijl ik daar eigenlijk niet zo'n zin in had. Maar dochterlief ging bij een vriendinnetje spelen en mijn zoontje zat op school, dus kon ik na het sporten aan de slag. Alles gedaan, behalve beneden........... tja, en daar moest echt het meeste gebeuren.
's Middags kwam opeens het vriendinnetje bij ons, want de broers moesten ook bij elkaar spelen en  4 bij 1 was ons beiden een beetje te veel van het goeie. (geen lastige zussen/broers bij elkaar, ha, ha). Ik was dus reuzeblij dat ik nog niets gedaan had beneden. Toen zij buiten gingen spelen, kriebelde de wisser in mijn handen, dus de ramen gedaan (en toen zij mij zagen, kreeg ik hulp, wat lief bedoeld, maar minder praktisch was.... 3 jaar oud). En vanavond heb ik de rest maar gedaan beneden toen het grut op bed lag en mijn man weg ging om te sporten. Voelt toch wel voldaan en ach het moest ook eigenlijk wel gebeuren. Na mijn zoontjes verjaardag doe ik het gewoon weer........

O ja, ik heb vandaag maar eens   gebeld hoe de uitslag was van mijn nekplooimeting, want ik zou eigenlijk eind van afgelopen week al bericht krijgen. En ik heb kans van 1 op 3400. Dus de kans is echt super super klein. Fijn!!! Blij en eindelijk kan ik gaan genieten.

Groetjes en succes allemaal. En Lilian, hopelijk heb jij over 2 weken ook weer een positieve test in handen!!!

Ikke

Ikke! Fijn zeg dat die nekplooimeting goed was! Toch ene geruststelling!

Lilian: Go for it!

Ik bedacht me net iets grappigs!   Ik verwacht een paasEI....en hopelijk komt daar een kerstkidnje van!!!
Whahaha

Het klopt niet helemaal....mijn ei komt eigenlijk een paar dagen na de pasen, Maar zou wel op 24 dec uitgerekend zijn!

hihi

hee dames.

Ik houd het kort want ik ben ziek en voel me super beroerd.
Rond de 39 graden koorts, hele nacht niet geslapen overdag wel weer veel en nu weer klaar wakker zijn.

Dacht vorige week dat mij ei eraan zat te komen maar schijn begriegt...was dus neit zo.
Vond het al zo vreemd. Aan komend weekend komt mjin ei.
Mijn ei komt met pasen hahahahahahah.
Hopelijk ben ik dan opgeknapt. mijn hoofd saat nu niet echt naar een stevig potje s.......

Dames ik ga mijn bed opzoeken
 doeidoei liefs jo

Mamaroos; Leuk dat je weer even meeschrijft. Het zou toch wel heel erg speciaal zijn als je van je paasei een kerstkindje mag verwachten. Wie weet. Ik ga voor je duimen dat het deze ronde raak mag zijn.

Ikke; Wat moielijk lijkt het me om je zwangerschap nog tot 21 april geheim te houden. Dan ben je al bijna 20 weken zwanger! Maar denk je wel aan jezelf? Ik weet niet of je gevaarlijk werk doet maar anders zou ik toch maar een beetje voorzichtig zijn hoor! Krijg je anders ook niet meer betaald als je je werkniet mag doen? Of krijg je een stom baantje daarvoor in de plaats?

Lilian; Is die roze streep u al een keer weer vertrokken? Het wordt nu volgens mij wel een keertje tijd dat hij gaat springen. hahaha. Nog steeds heel hard aan het knuffelen neem ik aan. Ach dat is wel weer een voordeel toch?

Joh; Wa vervelend dat je ziek bent. Ik hoop dat je je snel weer wat beter  voelt. De paasdagen staan voor de deur en het is dan toch wel lekker als je van je vrije dagen kan genieten. En natuurlijk wil je je ei niet missen. Beterschap.

hoi Meiden

Tsja het is weer woensdagmiddag dus daar is jessie weer!!! hihi
Wat is er hier een boel geschreven sinds maandagavond zeg!! pfff Geellig natuurlijk maar  moet ik even kijken of ik op iedereen kan reageren!!

Monique: vele hebben het al gezegd maar ik nog niet dus bij deze: Jeetje meis wat heb jij een mooi gedicht geschreven! petje af voor jou hoor!!! heel knap gedaan en ook zo duidelijk. April wordt jou maand hoor meis, ik weet zeker dat wij met z'n alle zooooo hard voor je gaan duimen dat het geluk gaat brengen!!

Joyce: wat vervelend dat je vanaf 1 april geen vier dagen kunt gaan werken. Maar aan de andere kant ook een comliment dat je het werk waarschijnlijk zo goed doet en dat ze daarom geen goede vervanger kunnen vinden. ( tsja ik probeer er ook maar een positieve draai aan te geven  maar snap dat het voor jou vevelend is hoor)

Lilian: Ik lees dat je ei inmiddels geweest is. tsja dan begint voor jou ook het spannende wachten weer!!! Hoop voor je dat er een snelle zwemmer bij zat die het eitje kon bereiken hoor!!! succes op het wachtbankje.

Roos: wat gezellig dat je er weer bent. Al betekend dat wel dat het deze ronde weer niet gelukt is en dat is wel balen natuurlijk.  Succes met je "paas" ei in ieder geval en dan maar hopen dat er een kindje jezus geboren wordt bij jullie!!!

Jossie: stond de echo van je zus al te pronken in het fotlijstje dat jij gegeven had?? Was zeker wel speciaal om dat te zien van je eigen zus?? Weten zij dan nu ook wat het gaan worden of niet??

ikke: nou nu snappen wij er helemaal niks meer van?? en maakt je ons nog nieuwsgieriger?? wat voor mysterieus werk jij doet dat zelf je forum vriendinnetje het niet mogen weten?!! Maar goed daar zal je zo wel je redenen voor hebben. Pas je wel goed op jezelf?? Laat je niet kisten dan op je werk he.....

Jo: beterschap ermee!! Rust en ziek maar goed uit zodat je vriendlief dit weekend op zoek kan gaan naar jou speciale "paas" ei!!!

hier is verder weinig nieuws te melden.
Mijn ei komt er volgens de ovu testen nog niet echt aan. Als ik kijk naar mijn vorige eisprong dan zou het nu dus 4 dagen duren.(zaterdag) Maar ja we gaan toch maar om de dag weer even onder de wol, voor het geval   mijn ei toch iets eerder verschijnt.

Onze buren zijn aan het verbouwen, grrrr dus nu hoor ik heel de tijd gebonk en gehamer en geklop, dus ik denk dat ik zo maar eens ga vluchten. Alvast wat paasinkopen doen want we krijgen drie logees dit weekend. De zusjes van mijn man ( 17 en 13 jaar en een vriendinnetje) dus ja zal maar genoeg lekker dingen inslaan
denk ik!!!

Meiden een hele fijne dag en tot snel weer!!!

Kussssss jessssssie

Jessie; Wat leuk dat je van het weekend een paar logeetjes krijgt. Maar hoe oud is je man dan? Want er zit volgens ij best wel wat leeftijdsverschil tussen hun of niet? Mar wel gezellig. Lekker een filmpje huren of zo. Dat van het werk zie ik dan ook maar als een compliment. En ach na mijn verlof ga ik wel lekker 4 dagen werken.

Aaaa ik moet zo werken en het begint teregenen. Ik heb een hekel aan regen.Vooral als ik met de brommer ben. Ik ga mijn ventje zo maar eens wakker akenen lief aankijken. Zal hij wel flink hagarijnig van worden. hahaha

goeiemorgen!!!!

nou he he [hahhah] mijn rose streep is weg!!!!!!!!!! t duurt ff maar dan heb je ook wat he......hihi
dus bij deze sluit ik graag aan op t wachtbankje.......gezellig zo met zn allen he....
deze maand lagen de nod s heel dicht bij elkaar hoe zit dat komende maand..? ik zal ff t lijstje erbij doen zo meteen...
nou meiden see you tonight...
doei x lilian

Terug
Bovenaan