FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hee hoi allemaal.

Sjors wat spannend.
Dat rommelend gevoel kan natuurlijk ook wat anders betekenen.
Dit had Joyce ook!!! Dus zolang die duivetjes nog niet verschenen zijn moeten we hoop houden.!! Succes.
Ik ben benieuwd hoe je er nu voor staat. Duim voor je meid.
Zou zoo ontzettend geweldig zijn.
Het is al veel te lang geleden dat er iemand met glitters gestrooit heeft hier.

Ik zit weer op het wachtbankje.
Mijn ei is geweest. De rest is afwachten. Spannend!!!!
Nog anderhalve week wachten... moeilijk maarja het meot.

Liefs jo

Sjors; Hoe gaat het met je? De rode duivels nog niet verschenen? Ik hoop het voor je dat ze er nog niet zijn.

Johanna; Ook weer op het wactbankje. Nog anderhalve week. Vind je ook niet dat de tijd heel erg snel gaat in het algemeen maar zodra je 2 weken moet wachten lijkt ht wel voorbij te kruipen. Ik hoo voor je dat deze weken lekker snel vaorbij gaan.

Mamaroos; Wer lekker aan het klussen. Het leukste deel van een nieuwe cyclus. Ik hoop voor je dat je paasei een kerstkindje mag worden.

Nou Meiden, Heel erg veel succes weer alemaal. Ik oop echt dat we deze maand weer wat zwangere dames onder ons mogen hebben!

hoi meiden

Zo de paasdagen zijn voorbij en mijn schoonzusjes weer vertrokken dus ik heb weer volop tijd om te reageren. Voel me wel schuldig dat ik er een heel weekend niet was, maar ik had werkelijk geen tijd!! sorry hoor dames!!! ik zal het goed maken!!! hihi!!

joh: Het woord paasei heeft voor jou dus dit jaar een dubbele betkenis gehad!! succes met wachten en ik duim voor je dat deze 7e ronde geluk mag brengen!! het is immers wel eens tijd voor goed nieuws hier bij de Junkies!!!

Monique: wat goed dat je gevole op dit moment zegt dat je er goed aan doet om een maandje over te slaan!! Kan je nu lekker de "batterij" weer opladen en er in april vol goede moed tegen aan!!! Natuurlijk snappen wij het als je wat minder op het forum bent hoor!!!

Jossie: heb je een leuke verjaardag gehad van je mannetje?? wel bijzonder dat je 30 wordt inderdaad en leuk dat je het zo versierd hebt!!!

Ken: het is begrijpelijk hoor als je af en toe zoiets hebt van nu even geen Forum. Ik denk dat de meeste van ons daar wel eens last van gehad hebben. Je hoeft dus nergens voor te schamen!!! en we duimen ook voor jou dat het gelukt mag zijn hoor!!!

Joyce: hoe is het met jou?? alles goed? kan je al met trots je buikje showen??

Sjors: ennnnnnn??? jammer dat je gevoel zeht dat het waarschijnlijk niet gelukt en hoe vervelend ook, maar je gevoel heeft meestal wel gelijk!! maar zolang we niks zeker weten blijven we duimen draaien hoor meid!!!

Ikke: je weet onze nieuwsgierigheid wel op de proef te stellen zeg..........

Lilian: ja het is inmiddels wel druk geworden op het wachtbankje!!! maar das ook wel gezellig toch zo met z'n alle!!!

Nou meiden dan nog een korte update over mezelf!!
Ik ben het weekend dus druk geweest met mijn twee schoonzusjes en een vriendinnetje die kwamen logeren. We hadden een druk programma. bowlen, de film in antwerpen, gourmetten, in de sneeuw spelen  en natuurlijk waar de schatten voor kwamen, het optreden van nick en simon. Kortom een erg gezellig en zeer geslaagd weekend!!!
Ik heb mezelf er inmiddels bij neergelegd dat ik deze maand mijn ei gemist heb! ik had geen zin meer om door te testen. mijn mannetje zei dat het eitje maandag misschien wel weggespoeld was door die vloeistof van het hsg onderzoek. Ik heb werkelijk geen idee of dat dat zou kunnen maar ik heb er vrede mee. Het geeft ook wel een gerust gevoel nu ik weet dat ik hem waarschijnlijk gemist heb. Ik zit nu een stuk relaxter op het wachtbankje want ik weet dat het deze maand niet gelukt is. Dus monique, ook ik hoop dat april mijn maand gaat worden. Kunnen we elkaar dan oppeppen!!!

meiden ik ga hoer het huis maar eens lekker schoonmaken want dat kan het wel gebruiken na zo'n weekend!!

groetjes een veel liefs jessie

Hee meiden!!

Pffffff... Ik ben nog steeds niet ongesteld, maar heb echt enorme ongie-krampen!!! Check nu om de 5 minuten of het al losgebarsten is!!! Voor mijn gevoel kan het elk moment komen!!!
Ik zit te twijfelen of ik een test moet gaan doen of niet??!!! Ben natuurlijk wel 1 dag overtijd!!! Hahahaha!!! Je blijft toch altijd hoop houden he??!! Bah ik wordt echt gek van die onzekerheid!!! Ik vind het zwanger worden nu  echt helemaal niet leuk meer!!!!
Ik houd jullie op de hoogte meiden!!!

Ik zal snel weer even weer persoonlijk op jullie reageren!!!

Dikke kus!!!

Hoi lieve meiden!!

Daar ben ik al weer!! Heb toch maar even een test gedaan en er kwam een vage tweede streep!!! AAAAHHHHHHHH!!!!!!
Ik ga straks als mijn vriend thuis is een nieuwe test kopen, want dit geloof ik niet!!!! AAAAHHHHH!!!
Zodra ik opnieuw getest heb, laat ik het jullie direct weten!!! Zou het dan toch gelukt zijn??? Ik sta echt te trillen op mijn benen!!!!! Ik hoop zo dat ik met glitters mag strooien!!!!

Tot straks!!!!!

Dikke kus..!!!!

SJORS!!!!

Wat zeg je me daar!! een tweede streep!!! wat GEWELDIG!!!! een streep is een streep hoor meid!!!!
Dus ik felciteer je alvast heel voorzichtig hoor!!!!
Laat je snel weten als je weer een test gedaan hebt!!!! Spannend!!!!!

kuss jessie

Hoi lieverds!!

Ik heb net een tweede test gedaan (kon het niet laten)!! Ook die geeft twee streepjes!!! (test streepje wel iets vager dan controle streepje, maar een streep is een streep toch!!!???) Ik kan het maar niet geloven, ik heb zo duidelijk ongie-krampen!!!!!! (morgen toch nog maar een testje doen voor de zekerheid!!!!, hihihihih)
Ik ben toch maar voorzichtig blij!!!!

Hier al het geluk wat ik jullie kan geven:

Liefs Sjors!!!!!

Zo weer even ons lijstje er bij!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje
nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod 24 maart, Sjors 26 jaar, ronde 8, 1e wonder.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?

Terug
Bovenaan