FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heee meiden!!

Bedankt voor de felicitaties!!! Kan het maar niet begrijpen en bevatten!! Het is zo onwerkelijk!!!
Ik hoop zo dat jullie mij allemaal snel volgen!!! Als jullie het goed vinden blijf ik lekker tot die tijd hier meekletsen!!! Tot dat iedereen over kan naar het zwangeren forum!!!!

ik zal mij nog even aanmelden bij de hyves site!!!

Groetjes en tot snel!!!

Sjors....

Oke!! Ik heb me aangemeld!!!

Vind het nog wel vervelend om mijn naam hier neer te zetten (wil eigenlijk nog niet herkend worden)!!!

Mijn hyves naam eindigd met   81   (ik hoop dat je daar genoeg aan hebt!!!)

Liefs  Sjors....

AAAAgghhh sjors GEFELICITEERD!!!!!
wow ik kijk nu naar 2 dagen en jij bent zwanger!!! wow gefeliciteerd!!!!
xxx lil
\ps meiden ik heb me ook aangemeld voor de hyves!! lilian uit waalwijk

He dames.

Jossie of jose..
Sorry, als ik een beetje logisch na had gedacht kon ik het ook wel weten.
Beetje dom.

Sjors en lilian ik heb jullie toegevoegd hoor.

Liefs jo

Sjors; Begin je het al een beetje te bevatten? Hoe reageerde je vriend?

Jossie en lillian; Jullie zijn de eerste weer die nu hun NOD gaan verwachten. Wat spannend he? helemaal nu er eindelijk wer een zwanger bij is en dat geeft toch weer even wat extra hoop. Ik ga hard voor jullie duimen zodat we misschien nog meer zwangeren krijgenin maart. Hoe voelen jullie je? Heben jullie al ergens last van of niet?

hoi meiden

ten eerste   LEUK onze hyves hihi!!
en nog een x SJORS GEFELICITEERD HAHHAH ZOOO GAAF HE!![80'S]

EN met mij gaat alles gewoon .....ik heb geen idee ik voel af en toe wat steekjes in mijn onderbuik maar kwa zwanger of niet...? IK ZOU T ECHT NIET KUNNEN ZEGGEN
t zou leuk zijn maar eigenlijk verwacht ik t nu niet........[ok een beetje..ik wil NU!!! ]
jaa zo denken we allemaal he....
maar de wachtbanktijd is wel snel gegaan ik heb t redelijk druk gehad en gisteren dacht ik in een x dat ik 31 mrt al mijn   nod heb!! en dat is nog maar 5 dagen!!
we wachten af   wie weet word ik over 3 dagen al ongie???  
nou ik ga weer werken ...ik weet niet of ik straks nog kan komen ....
tot snel xxxx lilian

Terug
Bovenaan