FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal,

Daar ben ik weer. Ik ben ontzettend moe, maar het tijdsverschil van 8 uur hakt er ook wel in. Ik vlieg nl. Tot van het weekend dan. Morgen ga ik mijn baas bellen en het melden.  Ik ben inmiddels 15 weken en kan over 2 weken mijn uniform niet meer aan, dus dan moet ik het wel zeggen. Ik vlieg nl. als purser.Voorheen mocht je doorvliegen tot 26 weken in je zwangerschap en daarna met 60 procent van je salaris thuis blijven of op de grond gaan werken. Nu moet je het meteen melden en dan mag je zonder loon thuis gaan zitten of je gaat grondwerk verrichten (en dus veel meer dagen werken in verhouding, als je hetzelfde percentage blijft werken). Gewoon zoals elke andere zwangere in Ned. tot 4 of  5 of 6 weken voor de bevalling, maar het is niet je eigen functie. Bijna iedereen die zwanger wordt, vliegt zo lang mogelijk door, want het is wel even wat anders, een kantoorbaantje van 9 tot 5 of vliegen voor een paar dagen en dan weer een behoorlijk aantal dagen vrij.
Ik had het graag willen rekken tot 21 april, maar ja, dan ben ik al weer 18 weken en dan is het gewoon zichtbaar, dus dan heb ik een probleem op mijn werk. Nu zie je het aan het einde van de dag een beetje, 's ochtends valt het nog erg mee.
Voel me verder prima en heb vrijdag a.s. een afspraak bij de verloskundige. Van de week nog mijn zoontjes verjaardag en daarna lichten we hem en mijn dochtertje in   en onze vrienden (gaat tenminste alle belangstelling op zijn verjaardag naar hem en niet naar mij).

Ik heb alles doorgelezen, maar ben echt zo gigamoe en aangezien ik een drukke week voor de boeg heb, wil ik even laten weten dat ik met jullie allemaal meeleef!!!

Lilian, balen voor je!

Sjors van harte gefeliciteerd!!! Hoe gaat het ermee?

Groetjes en tot gauw! Ikke

hallo meiden; Heben jullie ook zo'n last van het tijdsversschil? Ik wel. Jeetje echt niet leuk meer en daarbij heb ik vannacht ook nog een keislecht geslapen. Vandaag eenbelangrijke dag op het werk en ik heb er niet zoveel zin in. Maar ja we zullen wel weer moeten. Ik was liever nog even mijn bed ingekropen.

Ikke; Nu is er wel veel duidelijk. jammer dat je straks verder moet in een kantoorbaan. Vooral jammer dat je geen 60% meer krijgt als je thuis zit. Veel suces vandaag. Ik ben benieuwd hoe je baas reageert.

De rest van de meiden ook weel veelsucces en werkse vandaag!

En niet te vergeten:

Jossie; ik hoop dat de RD's vandaag niet komen! Veel succes~!

Hoi lieve meiden,

Deze ronde maar 2x geklust en helemaal niet echt rond de eisprong (dag 11 en dag 18) en ik heb ook geen ovulatietesten gebruikt met andere woorden ik was helemaal niet zo bezig deze ronde met zwanger worden.
Ik had afgelopen dagen wel dat de tepelhof groter werd en enorme zere (..) maar verder niks......
Ik heb vanmorgen een testje gedaan en ... een duidelijke tweede streep!!!!
Ik kon het niet geloven er zaten er 2   testen in een doosje (de goedkoopste van kruidvat) en heb bij de volgende keer plassen weer een test gedaan en weer een tweede duidelijke streep.
Volgens mij kan ik voorzichtig zeggen dat ik ZWANGER ben.....
Ik kan het nog niet helemaal bevatten ik had dit dus helemaal niet verwacht de ronde dat we er het minsts mee bezig zijn geweest raak ik gewoon zwanger.
Mijn vriend was helemaal een beetje beduusd en zei we gaan vanavond nog een testje doen.  Ik ga zo even de stad in om nog een zwangerschapstest te halen van een ander merk. Volgens mij moet ik eerst een paar testen doen voor dat ik het goed besef.
Meiden ik  laat jullie vanavond meer weten maar volgens mij is de tweede zwangere van maart een feit.........
Ik zal vanavond de lijst ook aanpassen.  

Op hyves staat een foto-tje van de testen van vanmorgen.
Buiten ons om kan niemand dit zien toch????

Lieve Jossie,

ik had het ook al op hyves gezet
maar je bent gewoon zwanger meid geweldig het is je zo gegunt meid
ga lekker genieten heb je jou mannetje al gebeld of was die er bij toen jij testen
owwwwwwww vind het super meid strooi je nog wel wat glitters hihihihiihih
wij willen ook jossie gefeliciteerd meissie

veel liefs
monique l

JOSSIE!!!

Gefeliciteerd.
Zo zwanger als wat....... gezien je test.
Niet een vaag streepje, maar een dikke streep.
Geniet ervan meid.
Het is je gegunt.

Je lange wachten wordt beloond.

Dikke knuffel jo

Jossie WAUW!!!!!!!!! GEFELICITEERD MEID!

Het is je van harte gegund! Na een jaar!
Ik wens je een hele mooie zwangerschap en over 9 maanden een wolk van een baby!

Ik heb mijn ei gevonden! HOERA! Gisteren al een vrij pos ovulatietest! Vanochtend was hij echt positief!
We klussen om de dag deze ronde. Gisteren geklust, dus morgen weer! End an kan ik het wachtbankje op!

Ik zal overigens vanavond even een foto van mij en mijn zoon op hyves zetetn! Nu staat hij er nog op in zijn carnavalspakje!

Gr Roos

Terug
Bovenaan