FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

quote: mamaroos reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2008 21:44:31'));

quote: jossie 79 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-03-2008 18:53:12'));

ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

NOD LIJST MAART 2008
nod 2 maart Johanna 28 jaar ronde 6, 1e kindje (dag 30
nod 2maart monique 31 jaar 3e iui (dag 30)1e kindje
nod 3 maart lilian 31 jaar 3e kindje na Storm* en Daan* afwachten na mk.?hoera na precies 30 dagen ongie...
nod 6 maart, Jessie, 27 jaar, ronde 12 1e kindje
nod  8 maart Ken 26 jaar 2e ronde mbv clomid 1e kindje
nod 24 maart, Sjors 26 jaar, ronde 8, 1e wonder.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12 , 1e  kindje (dag 30)
nod 31 maart lilian 31 jaar ronde 1!!3e kindje na Storm* en Daan*dag29.

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje  

Lilian; Ik hoop dat je snel weer wat lekkerder in je vel zit. Maar je mag hier altijd je ups en je dows wegschrijven hoor. De spanning neemt nu ook toe dus ik kan me nu wel voorstellen dat je het wachten op een gezond kindje helemaal zat bent. Ik ga voor je duimen dat je nu zwanger mag zijn.

Mamaroos; Volgens mij krijg je geen bevestiging wanneer je bent toegelaten op Hyves. En volgens mij sta je er zelfs al op. Je naam begint toch met Ja..? Gewoon weer even naar de site gaan en je aanmelden. Dat is al voldoende.

Hallo meiden....

Tijdje geleden, ik weet het ....

Maar ik wilde even Sjors feliciteren! Je lange wachten wordt beloond! Gefeliciteerd! Geniet ervan....en ik hoop voor je dat je niet al te misselijk wordt, hihi. Al heb je het er allemaal voor over hoor, die kwaaltjes! Geloof me....

Ben nu bijna 22 weken zwanger. Gaat heel goed met me. En de kleine schopt flink (en dat terwijl de placenta voor ligt). We hebben diverse echo's gehad, en ons kindje is gezond, heeft geen ernstige hartafwijking  etc. zoals Danny* had. Oh ja....en we krijgen een meisje!

Nou voor alle andere meiden: Ik hoop dat jullie snel zwanger mogen worden! Ik duim voor jullie (en lees af en toe mee).

Veel liefs, Kitty
(mama van Danny* en nu 22 wkn zwanger van een meisje!)

Hoi lieve meiden!!

De nachtdiensten waren toch drukker dan ik dacht!!! Vandaar de late reactie!!!

Hoe is het met jullie meiden??

Lillian!!
Nog 2 dagen en dan is je nod al weer!!! Ik hoop ook zo voor je dat het gelukt is deze maand!!! Hopelijk voel je je weer wat minder verdrietig!!! Ik kan het me goed voorstellen hoor!!! Hier een hele dikke knuffel en mijn duimen draaien op volle toeren!!

Roos!!
Bedankt voor je tips!! Ik had inderdaad ook al besloten om met moeders voor moeders mee te doen!! Ik zal straks even op internet speuren om te kijken hoe je je aan kunt melden!!
Maar hoe is het verder bij jou?? Heb je je ei al gevonden?? Vervelend hoor, dat je cycles steeds een paar dagen verschilt!! Ik zou voor je nod 14 dagen na je ovulatie aanhouden!! (ik werd altijd precies 14 dagen na een positief ovu-stickje ongesteld)!! Heel veel succes meid!!
Ps: hoe is het met je zoontje?? Wordt het exceem al minder??

Ken!!
He meid!! Dus jij bent ook weer op het wachtbankje beland!! Ik hoop voor je dat je niet meer naar de gyn hoeft, en dat je nu zwanger bent!! Ik duim heel hard voor je!!
Hoe is het verder met je hoofdpijn?? Vervelend hoor dat je daat steeds last van hebt!! Ik hoop dat het deze keer een hele fijne oorzaak heeft!!!
Je vroeg aan mij wat ik voelde voor mijn nod, ik had hele erge ongie krampen en verder voelde ik helemaal niets!! Ik was er dus ook van overtuigd dat ik ongesteld zou worden!!! Voel jij al iets??

Monique!!
Je hebt groot gelijk dat je rond je eisprong tog nog lekker geknuffeld hebt!!! Dat zou ik ook doen!! Wie weet gebeurd er een wonder!!! Dus jij bent nu ook op het wachtbankje aangekomen!!! Maar fijn voor je dat je meer rust hebt deze maand!! dan is het een goede beslissing geweest om een iui over te slaan!!!!
En wat klinkt Mallorca hemels!!!!! Wanneer ga je op vakantie???

Joyce!!
Wauw dik 14 weken al weer!! Wat gaat dat snel zeg!!!! Dus je borsten al een cup gegroeid!!! (dann is er dus nog hoop voor mij!!!, hahahahah)!!! Dus je krijgt 's avonds al een klein buikje!!! Oooohhh dat lijkt mij ook zo fantastisch!!! Nog even en dan zie je het overdag ook heel goed!!! Maar hoe voel je je verder??? Ben je nog zo moe???

Jessie!!
Lieve meid!!! Ik hoop zo dat je dinsdag een positieve test in je handen houdt!!! En dat je niet meer aan ronde 15 hoeft te beginnen!!! Jij bent nu aan de beurt hoor!!!! Als ze zeggen dat een kand op  zwangerschap na je onderzoek met 40% stijgt, zal dat de waarheid zijn en ben je vast heel snel zwanger!!! Ik duim hard voor je meid!!!

Jossie!!
Ooohhh wat spannend meid!!! Maar je tekenen klinken goed!!!! Ik duim heel hard voor je!!! Laat je zondag direct weten wat het geworden is??? Ben zo benieuwd!!! Heel veel succes meid!!!

Mama 30!!
Bedankt voor de felicitaties!!! Hoe is het verder met jou?? En hoeveel weken bij jij nu zwanger?? Volgens mij schiet dat ook al weer aardig op!!!

Kitty!!!
Jij ook bedankt voor de felicitaties!!!
Maar wat super dat alles goed is met jullie kleine spruit!! Wat zal dat een opluchting geweest zijn!! En wat leuk: een meisje!!! gefeliciteerd meid!!!

Hier is alles goed!! Ik heb alleen nog steeds gerommel en steekjes in mijn buik, voel mij dus ongesteld!! Ik loop dus ook zeer frequent naar het toilet om te testen of dat er toch niet duivels gearriveerd zijn!!! Maar nog steeds niet!!! Ik kan het ook nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben!!! Zo raar!!!
Ik ga volgende week, als de nachtdiensten weer voorbij zijn de dokter bellen!! Die zal mij dan denk ik wel doorsturen naar een verloskundigen praktijk!!! Ik ben zo beniuwd hoe het allemaal gaat lopen, vind het enorm spannend!!
Ik ben benieuwd hoe lang ik mijn zwangerschap voor mijn collega's verborgen kan houden!! Dat is op onze afdeling heel lastig, ik mag nu niet meer bij bepaalde onderzoeken assisteren en zal een collega moeten vragen!! Zo valt elke zwangere bij ons zo door de mand!!! Gelukkig heb ik nu nachtdiensten en daarna 2 weken vakantie, ook heb ik na mijn vakantie weer nachtdiensten, dus hoop ik het nog even een tijdje voor mij te houden!!!
24 april heb ik mijn diplomering, mijn ouders en schoonouders komen ook!! We gaan die avond met zijn allen uit eten!!! Vriendlief en ik hebben besloten dat we dan gaan vertellen dat we zwanger zijn!!! Ik hoop zo dat ik het kindje mag houden!!!

Tot snel lieve meiden!!!

Dikke kus!!!

Begin je wel aan beetje aan het zwanger zijn idee te wennen? Ik kan me voorstellen dat je het op een afdeling waar iij werkt het idd sneller verteld als ergens anders!

Met mijn zoontje is het vannacht even wat minder gegaan. met zijn exceem gaat het de goede kant op. Maar vannacht om 4 uur werd hij wakker met een aanval van pseudo kroep. net een zeehondje....echt een hele enge ademhaling! We zijn naar de Huisartsenpost geweest. Daar werd hij beneveld, maar dat hielp niet zo. Vervolegns hefet de kinderarts hem onderzocht en hem nog een pilletje gegeven. Toen werd hij weer rustiuger en zijn ademhaling weer normaal. vandaag heeft hij het verder prima gedaan! Niets meer aan de hand!
Hopelijk gaat het nu weer goed! Wij zijn wel erg moe...Om 4 uur dus opgestaan en daarna gaan werken...We gaan dus zo slapen!    Maar eerst nog even klussen! Mijn ovu test was gisteren licht positief. Vandaag is dag 12. Ben benieuwd wanneer hij echt pos is. Verder gaan we morgen naar Utrecht! Dan heb ik een meeting van vrouwen die in okt 2006 een kindje gekregen hebben! Leuk! 's avonds bij vrienden slapen en zaterdag naar amsterdam op kraamvisite bij een tweleing! Een weekendje weg dus, vanuit Maastricht gezien!

Ik zal het weekend dus niet  on line  zijn! Maandag ga ik jullie ook even op hyves te bekijken. Alle NODjes heel veel succes! Ik duim voor jullie!

Liefs Roos

hoi meiden

nou ik ben ongesteld aan t worden hoor!! t eerste bruin is gearriveerd!! kut kut kut!!
maarja wat kan ik eraan doen.....ik vind t niet leuk maar   wat anders!!?
ik heb me nu voorgenomen om mijn tijd totdat ik zwanger ben goed te gebruiken ..ik moet eigenlijk 10 kg afvallen vvan mezelf ...en ik ben al de hele week goed bezig.....dus   nu heb ik weer een maand erbij [als ik zwanger ben mag je niet lijnen he ivm afvalstoffen   volgens mij] dus ik wil streng ertegen aan gaan ....!!!
dan gebruik ik deze tijd toch nog goed en t is alleen maar gezonder voor als ik dadelijk wel weer zwanger word.........
ja ik probeer er maar een positieve punt aan te draaien ook al voelt t nog niet zo positief!

maarja als ik dadelijk 10 kg ben afgevallen en dan zwanger zou worden dan ben ik er blij mee ..hhaahaha.....

he ik heb ff geen 2e scherm open   maar mijn nod is dus te schrappen en nu zijn volgens mij jossie en joh.. aaan de beurt?
 tot straks denk ik xxx
lilian

Terug
Bovenaan