FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ha Jossie,

Wat geweldig. Net zoals ik na de 12e ronde. Ja, soms moeten we een heleboel geduld hebben! Ga lekker genieten.

Groetjes Ikke

Johanna, Ken en Monique; Jullie NOD komt er ook weer aan.

Johanna; nog maar 2 nachten. Ik hoop dat de glitters hun werk hebben gedaan en dat we ook wat zwangere forumjunkies mogen hebben in april.

Monique; Dit is misschien geen ronde met IUI maar wie weet. het blijft altijd spannend. En als het dan toch zo moet zijn dat de RD's er weer aan komen dan hoop ik dat ze er snel zijn zodat je aan je nieuwe ronde met IUI kan beginnen. Ik hoop dat april ok jou maand mag worden.

Ken; Nog een kleine week. Wat duurt wachten toch lang he? Maar voor je het weet is het zover en hopelijk mag je positief gaan testen.

Meiden ik hoop echt dat iedereen zich bij de zwanger forumjukies mag gaan aansluiten. Dat zou echt super gezellig zijn. Mijn duimen draaien weer op volle toeren. Na al dat goede nieuws komt er ok in april vast wel weer een zwanger dame uit.

Ik moet maandag naar mijn tweede afspraak met de verloskundige. Ik ben me toch wel een beetje zorgen aan het maken. Maar hopelijk omt het allemaal goed. Maar ik ga ze zeker laten weken dat 6 weken wachten echt geen optie is en dat ik nooit meer zo lang wil wacten op mijn volgende afspraak. Ik ga me gewoon zorgen maken ook omdat mijn buikje nog niet echt groeit. Maar nog een weekje wachten. daar komen we wel door. (hoop ik) Wachten is gewoon K*t.

Hallo dames.

Nog twee dagen voor mijn NOD.
Ik kon het niet laten en heb vanochtend een testje gedaan.
.....ik weet het niet.
Ik denk namelijk een heeeeeeeeeeeeeeeel lichte streep te zien.
Maar misschien wil ik hem ook wel te graag zien.(HIHI)
kan natuurlijk ook.
Heb er een foto van gemaakt.
Zal kijken of ik hem op hyves kan zetten.

Wat vinden jullie??

Groet jo

Johanna; Zoals ik al zei op Hyves. het is even focussen maar dan zie jke wel een vage streep. Aaaahhhh wat spannend. Ga je morgen weer testen? Ik hoop het zo voor je!

Hoi Joh,

Owww spannend! Ik heb ook even gekeken op hyves!
Als ik wil dan  meen ik als ik heeeeeel goed kijk een schaduw te zien...
Ik hoop eht zo voor je meid!

Morgen gewoon nog eens testen!

Ik duim voor je! Zou mooi zijn, drie zwangeren achter elkaar!

Boehoehoehoe dadelijk blijf ik alleen over op dit forum!

Maar goed, ik heb mijn ei gehad gisteren! Duidelijke positieve ovu test! Dus een keer extra geklust....en nu is het grote wachten begonnen.....

Hey lieve meiden,

Mamaroos: Dus jullie hebben weer goed geknuffelt. Het lange wachten is weer begonnen. En je bent niet alleen hoor; ik denk ook weleens; straks blijf ik hier alleen over...
Maar je ziet het ook aan de andere meiden, ineens is het toch maar raak!

Joyce: Dus jij maakt je wat zorgen meid? Hoe komt dat zo? Ik lees namelijk bijna   niet op het andere forum; de zwangere forumjunkies. Heb namelijk nooit veel tijd om overal mee te lezen. Ik hoop dat je bij je volgende bezoek aan de verloskundige op je gemak wordt gesteld.

Spannend weekje nu. Maar ik verwachtniet teveel.
We zien wel. Ik heb nu steeds in mijn hoofd dat ik volgende week de gyn moet bellen voor dat onderzoek. We zien het wel...
Voel ook niet zoveel anders dan normaal.

Duik zo mijn bedje weeral in, moet er weer vroeg uit en wordt verkouden. Dus ben niet helemaal fit.

Liefs...

Oh Joyce.

Hoe kan dat nou dat je twijfelt of het nog wel goed gaat.
Wanneer kun je naar de verloskundige? Nog een weekje wachten geloof ik toch.

Ken jij voelt je ook niet anders dan anders.??
Ik ook neit hoor.
Heb beetje last van zeurend gevoel laag in mijn rug gehad, maar geloof dat niet van een eventueel zwangerschap komt.
Heb erg zere borsten, maar dat heb ik altijd voordat ik ongesteld meot worden.

Ondanks mijn vage streep verwacht ik eigenlijk niks.
Voel me gewoon als anders....

Zit momenteel in de nachtdienst. Is een beetje moeilijk om dan te testen met ochtendurine want nachts drink ik aardig door en overdag word ik ook om de3 a vier uur wakker om wat te drinken of dat ik meot plassen.
Normaal gesproken ga ik s avonds op bed en plas ik de hele nacht neit.

We zien het wel. anders maar een paar daagjes wachten.

Hou jullie op de hoogte.

Lilian hoe gaat het met jou??

Ik zou me geen zorgen maken als ik jou was hoor!

Je hebt toch geen bloedverlies gehad of zo?
Je buikje begint pas later te groeien hoor bij een eerste zwnagerschap! Soms pas na de twintigste week! Voor de ene vrouw is het sneller als bij de ander!

Misschien gemakkelijk gezegd, maar probeer gewoon positief te denken en te genieten van je zwangerschap! Voor je het weet ligt die kleine in je armen en mis je je buik!

Terug
Bovenaan