FORUMJUNKIES NR3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

eerst ff   ik heb sjors gemaild via dr eigen hyves...gezegt dat we dr missen en of er iets is....?en dat ze alles tegen ons kan zeggen.....!!en zo

jessie monique   lief van jullie dat jullie op Storm en Daantjes site zijn geweest...en jullie zouden t denk ik precies t zelfde doen...op een of andere manier kan je t aan ...en zijn mijn kindjes voor altijd bij me ..dat sterkt me!!
we zullen nooit meer t zelfde worden als voor de geboorte van onze kindjes maar t is goed zo...we hebben er vrede mee[meestal dan]   enop een of andere rare manier moet t zo zijn misschien....en misschien is t wel ergens goed voor ...? maar of we dr achterkomen waarvoor? denk t niet..
maar we hebben ons dr bij n eergelegd en we willen gewoon graag {zo snel mogenlijk hahha} meer kinderen....
maar super lief dat jullie op Storm en Daantjes site hebben gekeken......

nou monique     morgen iui 4   en dan bij ons op t bankie!!!! gezellig zijn we met zn 3-en   lekker koppie thee rbij ahhahahha en duimen maar!!!

jessie voel je iets????

ken     alle rd's weer weg?? en gaan we weer er tegen aan ..of moet je wachten op je gyn??

jossie en johanna hoe is t met de kwalen?? niks of wel wat last van verschillende lastige dingen??

mamaroos     ben benieuwd wat je huisarts gaat zeggen? omadat alles m et frank zo lekker snel ging ....misschien testen ze wat ofzo???? maar mooi dat je nu al mag komen ....actie he..hihi

joyce       gaaaf dat je al 17 weken bent nog heel ff en dan de 20 weken echo   mooi   dan zie je je kindje zooo goed...!! en jaaa onder werktijd op t forum hum hum!! kan echt niet he !! hahahhhahhahahh ...wij hebben geen internet helaa sop ons werk   want t zou ideaal zijn hoor hahahahhahahah..tot snel

en nog een x thanks voor jullie lieve woorden aan mij !! hihi maar we verdienen t allemaal even goed hoor!!! al zou ik t zooooo graag deze maand willen hihi en elke andere maand trouwen s..........hahaha

meiden tot morgen xxxx lilian

sorry hihihi
ik ben errrruuug ongeduldig he.....en toen was t in een x 3 x!!!

he nog maar 27 berichtjes en dan kunnen we  weer een nieuwe   forumjunkies openen... spannend   xx lil

Hoi lieve meiden!

Lilian: Heb ook weer net je verhaal gelezen, ik vind het zo superknap van je dat je er zo mee omgaat en het met ons wil delen. Ik ga ook heel hard duimen nu dat Storm en Daan een broertje of zusje krijgen.

Jessie: Balen zeg, dat je zo verkouden bent. Ik ben er net vanaf. Gelukkig, want ik heb al de hele week hoofdpijn van het hoesten!
Veel plezier op de verjaardag. Hou je het wachten nog even vol?

Monique: Morgen de 4e behandeling! Ik hoop ook zo dat het zaad super van kwaliteit is! Hopelijk heb je ook niet teveel last van krampen enzo. Ik ga ook voor jou duimen dat het deze keer een succesvolle poging is!

Joyce: Hoe gaat het met jou meid? Hopelijk nog steeds geen last van kwaaltjes. Laat dat buikje nu maar groeien dan!

Joh: Alles goed met je?

SJORS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! WAAR ZIT JE MEID?????? We denken hier allemaal aan je!!!!!

Ik ben afgelopen maandag gewoon weer met clomid begonnen, want dat had mijn gyn nog voorgeschreven. Nu moeten we dus zelf proberen uit te zoeken wanneer mijn eisprong is. Vorige keren deed hij dan een inwendige echo, zo konden we zien of mijn eisprong nog plaats moest vinden of niet. Maar ja, nu is hij dus met vakantie...
Ik hoop maar dat ik toch weer snel terecht kan.

Had ik niet een hele tijd geleden verteld, dat er een moeder van een kindje was die een miskraam kreeg?
Nou, die vertelde gisteren dat ze weer zwanger was! Nu al dik 3 maanden. Ik ben zo blij voor haar!

Ik ga vanavond ook nog naar een verjaardag. Ik hoop dat we van het weekend een beetje mooi weer hebben.
Fijn weekend allemaal!
Liefs...

En trouwens: MIJN  ZIJN VERTROKKEN!!!!!
Joehoe!!! We kunnen weer hoor!!!!!!!!!!!!!

Hoi dames.

Ik heb vanmiddag ook al een heel stuk geschreven maar helaas ging het verkeerd.
Had gelijk geen zin meer om het hele stuk weer te typen dus ik probeer het nu nog eens.

Ik maak me ook best wel een beetje zorgen om Sjors. Snap ook niet waarom ze neit reageert. Allerlei dingen schieten door mijn hoofd: opgenomen ivm misselijkheid, vriend heeft haar verrast met een uitje. O.I.D.
Eigenlijk denk ik niet aan een miskraam, want ik denk dat je dan veel steun hebt aan dit forum en dat je erover wil praten.
SJORS help ons uit de brand.

Maar niet alleen Sjors.... waar blijft Jossie!!!!!
JOSSIE: hoe gaat het met jou?? ben je nog misselijk??

Ken fijn dat de duiveltjes vertrokken zijn. Ik hoop zo voor je dat de clomid deze keer effect heeft.

Monique: Succes met je IUI ronde 4.
Kom op meid, houd moed he. Ik snap dat het soms erg meoilijk is.
Je kunt het.

Lilian: niet zo ongeduldig meissie.
Ik heb gister de site van daan en storm ook weer doorgelezen.
Vind het zo stoer van jullie. Ze zijn echt uniek en bijzonder.
Ik zal ze ook nooit vergeten !!!!!!!

Nou ik voel me goed, vanochtend heel vlaag van misselijkheid gehad toen ik ik iets moest weggooien en ik de prullenbak de resten van ons avondeten zag liggen.
Vanavond aten we boontjes en het smaakte mij niet.
Ineens begon ik de kokhalsen en er kwam een hele dikke boer mee uit.
(smakelijk)
Ben maar overgegaan op een cracker.

Heb net laatste wedstrijd gevolleybalt. Komt goed uit nu hoef ik ook neit dingen te verzinnen om zoveel mogelijk op de bank te zitten.

Dame sik ga op bed.
doeidoei liefs jo

Hoi Hoi Meiden,

Hier even een verslag van onze 4e IUI
vanmorgen waren vriendlief en ik om 8,15u in het ziekenhuis  het potje heb ik warm gehouden tussen me benen en bij aankomst in het ziekenhuis heb ik het tussen me boobs gedaan hihihi jas dicht niemand die het ziet snel naar het lab en eindelijk werd ik verlost van het potje allebei getekend en toen begon het die 2 lange uren wachten wij zijn naar het restaurant gegaan en hebben daar gegeten en lekker wat gedronken wat gelezen tja je moet toch wat om je tijd door te komen he tegen half10 zijn we terug naar de afdeling gelopen en werd dan om 10,10 gehaald helaas niet door me me eigen gyn maar door een mannelijke gyn ook erg aardig die vertelde me gelijk ik begrijp niet dat je nog niet zwanger bent aangezien de super zaad kwaliteit elke keer dit keer was het 57MILJOEN jeetje wat goed en aangezien vorige week voor het laast gesext hebben je mag minimaal een ondhoudings periode hebben voor iui 3 a 4 dagen en bij ons was het 7dagen niet gesext zo zie je maar mannetje heeft SUPER ZAAD hihihi daarom begijpt de gyn het niet dat ik nog niet zwanger ben geraakt helaas maar meiden wij gaan er weer voor dus LILIAN EN JESSIE schuif is op ik zit er vanaf vandaag gezellig bij en beginnen die 2 erg lange weken wachten weer we gaan er weer voor meiden positief blijven hopelijk is het deze keer bingo

dit was het weer meiden
liefsMonique

SJORS MEIS LAAT TOCH IS WAT VAN JE HOREN WIJ BEGIJPEN HET NIET WE MISSEN JE HOOP ZO DAT ALLES GOED IS VERDER MET JE LAAT JE HOREN

Dag dames.

Ik ben een beetje bang!!
Ik verlies namelijk een heel klein beetje bruinige afscheiding.
Voel me verder goed. Soms een vlaag van misselijkheid, pijnlijke borsten en geen buikpijn.
Ben bang dat het mis gaat. Weet dat het ook gewoon innesteling achtig iets kan zijn of dat het wel vaker voorkomt in het begin van de zwangerschap.
Maar toch maak ik me zorgen. Shit shit. Mijn vriend is ook neit thuis dus heb momenteel even niemand.
En voor de rest wil ik dit nog tegen niemand zeggen.

Heef tiemand hier ervaring mee???

Liefs jo

Lieve lieve lieve lieve meiden!!!

Het spijt mij zo, dat ik jullie zo lang niet gesproken heb!!! Het was niet de bedoeling om jullie zo bezorgd te maken!! Ik ben flink ziek geweest (van de zwangerschap) heb steeds voor pampes op de bank gelegen, met een emmertje er naast!! (dat kon gelukkig ook want ik had vakantie)!! Nu zit ik deze week in de nachtdienst en merk dat dat helemaal geen goede combie is!!! Dus ben heel erg misselijk en moe!!! Vandaar dat ik zo laat reageer!!! Nogmaals sorry lieve meiden!!!

Maar hoe is het met jullie??

Lillian!!
Ik las dat jij weer op het wachtbnkje beland was?? Spannend!!! Voel je al wat bijzonders?? Ik duim heel hard voor je meid!! Hoop zo dat je snel een positieve test in je handen hebt!!!

Jessie!!
Ook weer op het wachtbankje samen met Lil!! Zo te lezen heb jij ook helemaal goed gesekst!! Ik hoop zo dat het raak is voor je deze maand!!! Ik duim heel hard!!! Voel je al wat bijzonders??

Roos!!
He, balen dat de duivels toch weer gearriveerd zijn!! Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid zal krijgen bij de huisarts of de gyn!! Goed van je hoor om een maand niet te tempen en geen ovu-stickies te gebruiken!!! Het gaf  mij heel veel rust (en ben die maand ook nog zwanger geworden)!!
Ben je verder weer helemaal beter??

Monique!!
Spannend meid!! Je 4e iui!!! Ik denk heel hard aan je!! En fijn dat je weer gezellig meekletst!!!

Johanna!!
Oh lieverd, ik lees je berichtje nu pas!! wat vervelend dat je wat bruin-verlies hebt!! Je had geen krampen toch?? Ik weet van een vriendin (met nu een gezonde zoon) dat zij ook in het begin van de zwangerschap steeds bruinverlies had, dus het hoeft niets te betekenen hoor meid!!! Ik zou als ik jou was gewoon de verloskundige even bellen, die zal goede raad hebben of kan jou misschien gerust stellen!!! Het is heeel makkelijk gezegd hoor, maar probeer je niet te veel zorgen te maken en doe lekker rustig aan!!! Houd je ons wel op de hoogte hoe het blijft gaan!!! Ik denk aan je meid!!! en hoop met heel mijn hart dat alles goed gaat!!!

Jossie!!
Hoe is het met jou meid?? Is de misselijkheid bij jou ook al flink toegeslagen??

Ken!!
He meid, wat balen van je clomidkuur en van je Gyn!! Bah wat vervelend zeg!! Hij had je ook wel even mogen vertellen dat hij afwezig zou zijn!!! Hoe moet het nu verder met je kuur?? Kun je hem wel afmaken nu je een dag te laat begonnen bent?? Ik hoop het wel voor je!! Ik ga heel hard duimen voor een zwangerschap deze maand!!!

Joyce!!
Wat lekker dat jullie beiden een dag minder gaan werken in de week!! En je hebt de oppas goed geregeld zo te lezen!!! Ik wacht eerst even op een goede echo!! Dan moet ik ook maar even kijken hoe mijn vriend en ik het op gaan lossen met oppas en werken!!!
Maar hoe gaat het verder met je?? krijg je al een buikkie??

Ik heb vorige week aan mijn ouders en schoon ouders verteld dat mijn vriend en ik een kindje verwachten!! Mijn ouders waren door het dolle heen!! Ik heb mij dus helemaal voor niets druk gemaakt (zal ook wel een beetje door de hormonen komen denk ik, hihihi)!!! Het zal voor mijn ouders ook het eerste kleinkindje worden dus dubbel speciaal!!
Mijn schoonouders hadden het ook totaal niet verwacht en waren ook helemaal in de wolken!!! Ik ben zo blij dat we alleen maar doede reacties hebben gehad!!! Dan kun je pas echt een beetje gaan genieten!!!
Vrijdag mag ik voor het eerst naar de verloskundige, ik ben heel benieuwd wanneer ik mijn eerste echo zal krijgen!! Ik denk dat ik wat geruster wordt als ik het hartje heb gezien!! Want ik blijf toch een beetje bang!!!

Lieve meiden!!! Ik beloof dat ik wat vaker zal reageren!! Als ik er een paar dagen niet ben, is dat waarschijnlijk de combinatie van werken en erg misselijk!!!
Ik wil jullie even zeggen dat ik het echt heel erg lief vind dat jullie je zo'n zorgen hebben gemaakt om mij!!! Jullie zijn echte vriendinnen!! bedankt!!!

Ik kruip nog weer even mijn bedje in, hoop nog eventjes te kunnen slapen voordat de nachtdienst weer begint!!! Dikke kus Sjors..!!

Terug
Bovenaan