Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lieve Meiden

jeetje wat is er weer veel geschreven zeg

Lilian..Sjors ik wil jullie heel erg bedanken voor jullie lieve welgemeende woorden
steets zo fijn om te lezen dat jullie allemaal zo meeleven met mijn toppie meiden zijn jullie allemaal

ik weet niet meer wie mijn die vraag stelde maar wij mogen nog 2x iui doen zonder hormonen en in eigen cyclus dus nog 2x een kans anders krijg ik na mijn 6e iui weer een eind gesprek en dan komen we toch op de wacht lijst voor evt IVF staat ook een wachtlijst voor van 8maanden jeetje wat lang he
maar goed hopelijk brengen die laaste 2x iui ons meer geluk laten we het hopen en kan niet meer doen dan dat

nou het was me een ochtendje wel zeg
wat ik vanmorgen hoorde mijn oren stonden te klapperen
een meisje waar ik schoonmaak bij dat bedrijf heeft al maanden een verhouding met een man die daar ook werkt
dat is nog niet het ergste laat ze nu ook nog is 18 weken zwanger zijn
en tja niet wetend wie nu de vader is dus zijn ze vanmorgen allebei op het matje geroepen hahaha lijkt wel een soap vind het voor haar partner het ergste die weet het nog niet kan het niet begrijpen dat je zo iets kan doen maar goed

verder zit ik vandaag weer o dag 2 en over 16dagen denk ik weer de 5e iui te hebben

meiden ik ga stoppen ik reageer straks of vanavond op jullie
ga lekker in de zon zitten luieren
tot later
veel liefs
monique

Hoi hoi.

Hier ook eindelijk weer eens een berichtje van mij!
Hier gaat alles goed, Ben nog steeds met vlagen misselijk en heb vaak constant wel een weeig gevoel in mijn buik.
Warm eten oftewel aardappels en groente gaat nog steeds niet.
Word alweer misselijk al sik eraan denk.
Spaghetti, patat pizza alle slechtere warme maaltijden lukken wel.
Vreemd toch?? Dus gister en vandaag maar weer aan de spaghetti. Zit ook wel wat groente in.
Zit niks anders op.

Ik weet niet of andere dames dit herkennen, maar ik heb heel vaak een vieze smaak in mijn mond. Niet dat ik uit mijn mond stink, maar de smaak is gewoon niet fijn.
Vaak neem ik dan een snoepje of drink even iets, maar het komt daarna gewoon weer terug. Ook hier wor dik soms misselijk van.
Heb hier nog nooit wat over gelezen... jullie wel??

Monique wat jammer zeg, oh mied ik kan me zo voorstellen dat er geen einde aan lijkt te komen. al die pogingen, onzekerheid.
Maar je moet moed houden hoor. Ik wou dat ik je kon helpen meissie maar helaas werkt het zo niet. Hou je taai!!!!

Roos: Misschien heb je te vroeg getest.!!! Gewoon over twee dagen weer. Zou idd wel een fantastisch moederdag kado zijn.

Nou dames ga nog even uitrusten. Moet vannacht weer werken. Nog drie nachtjes en ik hoef het hele jaar geen nachten meer te draaien HEERLIJK!!!

Groetjesssssssss

Hoi Meiden

JOEHOE!!! ik ben weer terug in het zonnige Nederland!!
Ik heb een heerlijke vakantie gehad, met veel zon, zwembad, lekker eten en drinken. We zaten all inclusive in een 4 sterren hotel. Echt helemaal Geweldig!! De batterij is weer helemaal opgeladen. Nu wordt het aftellen naar de zomervakantie!!! Nog 8 weken school en dan over 9 weken weer lekker op vakantie!!! ik kan het slechter treffen vinden jullie niet!!
Maar gelukkig las ik dat jullie ook allemaal helemaal hebben genoten van het mooie weer!! Ik gun het jullie natuurlijk ook hoor!!
We zijn gisterenavond terug gekomen en zit nu lekker met de laptop in de tuin te genieten van het zonnetje!!

Ik ben inmiddels weer op het wachtbankje beland. We hebben lekker geknuffeld in tenrife. Al was het eerlijk gezegd wel moeilijk om de kinderwens helemaal te vergeten. Er waren daar namelijk ook veel jonge stelletjes die met jonge kinderen daar waren en dan voelde ik eerlijk gezegd wel eens een steekje van jaloezie! en hoop ik zo graag dat ik volgend jaar er ook zo bij mag lopen. Mannetje achter de kinderwagen en genieten van alle luxe!! Ik moest dan gisteren ook wel een potje janken. gelukkig heeft mijn mannetje mij goed getroost en gezegd dat hij er verrouwen in heeft dat het allemaal goed gaat komen en wij ook echt nog wel achter de kinderwagen komen te lopen. De schat!!!

Ik ga even kort op een aantal mensen reageren want dan gaan we daarna op de fiets naar mijn ouders!!

Sjors: volgende week een echo Leuk hoor!!! En helemaal super dat je ouders blij zijn terwijl je daar toch enige angst voor had!!

Monique: wat enorm k*t dat het weer niet gelukt is!! maar geef de moed niet op meid!! dat doe ik ook niet, al vind het soms ook zo verdomde lastig om positief te blijven!!!!

Joyce: ik ga zo eens even op hyves kijken  naar dat prulletje van je!!! toppie dat alles goed is en je al op de helft bent!!! geniet er lekker van hoor!! hoe is het met je buik, groeit hij al?

Lilian hoe is het meid!! helemaal aan je zwangerschap gewend!! ik ga duimen dat het goed gaat deze keer hoor!!! Kan je het nog een beetje voor je houden of waordt het al lastig!

mamaroos, het verhaal van de gyn klinkt wel logisch. En geloof me de medische m,olen is ook geen pretje hoor!! Het gaat vast snel lukken, dat weet ik zeker!!

ken. geef de moed niet op hoor meid!! het lukt ons ook een keer!!!! De gyn zal nu wel terug zijn van vakantie dus groot gelijk als je bsluit hem te bellen..

Meiden die ik vergeten ben,. sorry. Ik regageer van de week weer!!

Ik ga nog even een wasje buiten ophangen. (dat is het vervelende van vakantie, je hebt zoveel was als je weer thuis bent hihih)

Ik spreek jullie snel weer!! Fijn weekend allemaal nog en geniet van de zon!!!

Hele dikke knuffel!!!!

Jessie

Jesse, heerlijk dat je zo;n fijne vakantie hebt gehad! Kan me wel voorstellen dat het confronterend is dat je dan zoveel koppeltje met kids ziet!
Hopelijk loop je er volgend jaar idd ook zo bij!

Ik heb een heerlijke mamadag gehad en ben goed verwend door mijn grote en mijn kleine man. Helaas vanochtend geen positieve test (CB)....Maar nog niet ongesteld! Dag 29 vandaag! Dus deze hoogst waarschijnlijk een ietsje langere cyclus van 29 of 30 dagen.
We zien wel..

Morgen nog een lekkere vrije dag!

Gr Roos

hoi   meiden

sjors   he ik begin me redelijk zwanger te voelen hoor...al een week keelpijn??[het is 27 graden!!]
en heel langzaam heb ik ook iets minder zin in eten hahahha...dus ik denk dat dat wel de verschijnslen zijn hihi    
maandag mag ik dus al naar de gyn he!! dan zal ik mijn eerste echo wel krijgen ..zal wel inwendig zijn maar dat maakt me weinig uit ..ik wil hem/haar zien!!!!! hihi
heeel leuk die kinderwagen waar jezelf in heb gelegen kei leuk!!! nostalgie!!! hihi
he doe t rustig aan en geniet ervan he!!!

monique     leuk bedrijf bij jullie hahahhaha blijft t nog wel een beetje spannend he

joh     hoiii   he bij mij is ook   die vieze smaak in mn mond maar volgens mij heb ik ergens   gelezen dat dat het ijzer in je bloed is   dat is hoger als je zw   bent en dan kan je die vieze ijzer smaak in je mond krijgen .ikke dus ook en ik drink wat cola en eet vanalles om die vieze smaak te maskeren.....komt goed hahaha

jessie fijn dat je lekker vak heb gehad   en heb genoten ... en wie weet

mamaroos goed verwent op moederdag!! mooi zo hoort t he...hihi ikke ook mijn schatje heeft ongeveer de hele chanel lijn gekocht hihi dagcerme en scrub en bodycreme heeeeeerlijk hihi

nou meiden ik kom snel weer terug   ga nu ff genieten van de zon hihi xxx lilian

Halo meiden; Ik lees dat iedereen weer goed verwend is met moederdag! lekker hoor. ik moet nog even een jaartje wachten.

Jessie; Fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad. En nog maar 9 weken werken!!!!! Ahhh ik wil ook wel juffrouw worden. Echt wel lekker zeg.

Johanna; Gewon lekker eten wara je zin in hebt hoor! Je kindje komt echt niets te kort! Je kan beter eten wat je wel naar binnne krijgt dan helemaal niets.

lilian, maandag heb je je eerste echo al weer. Wachten duurt lang he. Nou ik zal deze week nog vaak aan je denken. Ik hoop dat je een hele goede echo mag hebben.

mamaroos; Balen zeg dat je een negatieve test in handen hebt gehad. Maar zolang de RD's er nog niet zijn zal ik toch nog even voor je blijven duimen.

Terug
Bovenaan