Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lilian; AAAAAAAHHHHH een Streepje???!!! Nou meid van mij alvast wat  felicitaties. Misschien morgen toch nog een keer testen om te kijken of hij wat duidelijker is? Misschien kan je daar dan wel een foto van maken want we willen hem zien. Maar fantastisch hoor en super snel na je miskraam zeg.

Jessie; En nu jij nog! Ik hoop zo dat het deze ronde raak is voor je.

LILIAN!!!!

COOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL
Gefeliciteerd.!!!!
Meid wat een geweldig kado heb je voor je vriend.
Kun je het nog even voor je houden???
Anders gooi je morgen er nog een testje tegenaan!!!
Hihih jij bent niet de enige die benieuwd is.
hHHhhahahah

Geniet ervan.

Liefs jo

zo meiden

vandaag ben ik een keer de eerste!! hihi
na de positieve berichten van Lilian kon ik het niet meer uitstellen en heb vanmorgen ook een testje gedaan. helaas was er bij mij geen streep zichbaar!! ga er dus maar vanuit dat die verdomde duiveltjes dit weekend wel gewoon komen!!!!

Nou ja als ze volgend weekend maar weer weg zijn want dan ga ik lekker op vakantie!

Meiden werkse vandaag allemaal weer!!

kuss jessie

Jessie wat jammer dat je negatoe getest hebt. Maar zolang de rode duivels rnog niet zijn is er natuurlijk nog wel een beetje hoop. Je hebt toch nog geen bruine afscheiding? Meid ik ga kei hard voor je duimen dat die duiveltjes weg blijven want we willen zwangeren!!!!!!!! Maar mocht het toch zo zijn dan hoop ik voor je dat je lekker roodvrij op vakantie kan!

Goedenmorgen Meiden,

Lilian zou jij dan de eerste forumjnkies nr 4 zijn geweldig meis
ook van mijn al vast een voorzichtige felicitatie super meis
en ook jou is het zooooooooooo gegunt een mooier kado kun jij rene niet geven
wanneer ga je weer testen vandaag?
succes meissie

Lieve Jessie meis wat vervelend dat jij negatief testen
ook ik hoop dat jij als nog positief mag gaan testen
en hoop zo dat die duivels weg zullen blijven meis ik ga hart duimen voor je

meiden ik heb een vraag aan onze zwangere dames
gisteren was mijn innestel dag en heb sinds vanmorgen lichtachtige krampen onder in de buik zou dit een innesteling kunnen zijn een beetje opgeblazen gevoel in de buik verder heb ik nergens last geen geen pijnlijke tieten om het zo maar even te zeggen ik hoop zo dat het een innesteling is durf gewoon weg niet te hopen geef me advies meiden
vandaag ben ik vrij en ga vandaag naar me zus haar dochtertje neemt afscheid op de chece en zo als ze dat noemen gaat ze uitglijden naar de kleuterschool dus alle opa,s en oma,s en tantes mogen er bij zijn dus erg leuk om me nichtje te zien glijden naar de kleuterschool
owwww meiden ik moet nog 9dagen wachten op het bankje en ben het nu al zo beu word gek van die onzekerheid hihihhi ongeduldig he wil ook zo graag

nou meiden werkse

tot laterzzzzzzzzzzz
liefs
monique

hoi meiden

dank jullie wel voor de lieve racties....ik heb al 100 x naar dat testje gekeken!! hahhaha maar er staat echt een lichte streep!!! maar nu ga ik morgen vroeg nog een x testen ...want deze test heb ik gisteren middag/avond gedaan met middagplas hihi en nou heb ik morgenvroeg vast een betere plas he....
het is nog steeds morgen 2 dagen voor mijn nod he!! maar ik weet dat de streep vast al wel dikker is   .. en wat betreft mn mond houden tegen rene....IK KAN NOOIT MEER EEN BETER KADOO GEVEN HE!! dus ik MOET     mijn mond nu gewoon houden want t zal niet meer voorkomen dat ik net voor zijn verjaardag zn test positief is... daarom doe ik heeel erg mijn best hahahahom mijn mond te houden maar t is heel moeilijk!!!
ik heb t al wel 30x willen zeggen maar zn gezicht zat morgen is 1000X beter!!!!!
ik heb zelfs dit forum uit mijn favorite gehaald om dat hij thuis is ...en misschien verveeld hij zich en gaat ie kijken op de forumjunkies hahahhahhhahahahha!!! ja ik wil echt niet dat ie t ff leest   hahhahaahhaha....

nou dus morgenvroeg een test!! en dan hoop ik dat zaterdag morgen de digitale test t ook doet!! want die deed t gisteren nog niet...maar dat is natuurlijk omdat die vanaf de dag van je nod pas kan! en de sensitest kan al 4 dagen voor je nod.!!!!
maar die digitale is leuker om in te pakken he!!! nou en anders gewoon die met de 2 streepjes   hahhahaha

jossie   als er nog geen rd ´s zijn!!! is er altijd nog kans he!! ik hoop t ook zo voor jullie!!
en anders MOET je knuffelen op mallorca!![ ïs ook kut he!!*]hihi...nee maar ik hoiop op nu . omdat je nog geen bruin hebt !!

nou ik moet gaan werken meiden   en ik kijk vanavond weer......
xxx lilian..

hoi monique

he we schrijven ff langs elkaar heen hihi

ik had een week na mijn ei ...echt krampen en buikpijn.. zo erg dat ik zelfs dacht :" ik zal toch niet nou al ongie gaan worden he?", dus dat is dan toch de innesteling geweest   met buikpijn /krampen   dus als je wat voelt zou dat wel eens heel goed kunnen zijn......
Een week voor dat ik ongie moet worden was alle buikpijn weer weg! en dat viel me op want normaal heb ik de laatste week dus krampen en een ongie gevoel en nu niks!!! dussssssssss.........

maar ook bedankt voor je felicitaties he ..ik probeer morgenvroeg een nieuwe test te doen met ochtend urine en dan probeer ik mop ons hyves te zetten ja....?okee hoor je en succes duim super voor je!!!
xxx lilian

haaaaaaaaiiii
hahahh al dat getest van mij!!! maar als ik zat een goeie!! [vette streep /"zwanger"] test heb dan zet ik mezelf op de lijst   dames!! maar ik ben er zelf al 99% procent van overtuigd hoor maar ik durf t eigenlijk nog niet zo hard op te zeggen hihi......
maar ik zal ook gelijk een foto maken dan voor onze hyves!! okee   dan ga ik nU   werken     doei!!!x lil

Terug
Bovenaan