Hallo Meiden,
Jeetje er is weinig gescheven vandaag stonden op pagina 2 dat kan dus niet he hihih
ik ben vanmorgen bij de dokter geweest en heb lekker mijn hart kunnen luchten en lekker gejankt de dokter vind het beter dat ik naar een psychoterapie ga die kunnen mijn helpen en mijn beter laten voelen hoe ik met sommige dingen om moet gaan ook word ik er alleen maar sterker van zegt de dokter er is de laaste 1,5 jaar een hoop gebeurd betreft onze onvervulde kinder wens onderzoeken ,,begin stadium van baarmoeder hals kanker..geopereerd aan de baarmoeder een grote poliep die ze verwijderd hebben enz te veel eigelijk maar goed krijg hulp nu waneer dat weet ik nog niet want er staat een wacht lijst van 2 maanden jeetje wel erg lang maar goed de 1e stap is gezet nu morgen de 2e stap nog en die is bellen naar de gyn vanavond met vriendlief besproken dat we nu deze maand de 5e iui toch maar niet meer doen aangezien ik niet lekker in me vel zit kan ook niet goed zijn voor de behandeling besloten dat we alles pas weer gaan doen eind augustus eerst straks in juli lekker op vakantie en dan later onze laaste 2 IUI,S
nou meiden dit was het weer voor nu een heel verhaal geworden zeg sorry
ik ga in bad even en lekker onder de wol
ik denk aan jullie
dikke knuffel
liefs
monique