Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dag Dames.

Ook weer eens een berichtje van mij.

Sjors hoe gaat het met je meid!!!
Is je vruchtje al geboren??

Monique: Wat erg dat je zo in de put zit.
Ik vond je al zo sterk, maar je kunt niet altijd even sterk blijven en het is heel goed dat je hulp zoekt. Want ook toegeven dat het neit goed met je gaat en er iets mee doen is niet makkelijk. Succes bij de dokter. En je kunt hier altijd met ons over praten.

Ik heb geen tweede scherm open dus weet het allemaal neit uit mijn hoofd.

Lilian. wat super dat je echo goed is. Geniet ervan meid. En ja ik vind die doptone geweldig handig. Heb gister weer een beetje bruinige afscheiding gehad. Ik weet dat dit kan gebeuren tijdens de zwangerschap, maar prettig is het niet.
Nu kon ik mooi met behulp va mijn apparaatje even luisteren naar het hartje, en ja hoor die bonkt als een locomotiefje. Vandaag is het bruinige spul weer verdwenen.
Maar voelde me toch minder bezorgt omdat ik het hartje gehoord heb.

Nou dames hier gaat het dus goed. Mij nmiselijkheid is ineens als sneeuw voor de zon verdwenen!!! Nu sinds twee dagen niet meer misselijk geweest. Geweldig dit.
Ik ben hier zo blij mee. Ben vandaag 11 weken en 1 dag. Dus idd  rond de  12 weken voel ik me weer beter.
Ik hoop dat het zo blijft. WE blijven positief.

Liefs jo

Hallo Meiden,

Jeetje er is weinig gescheven vandaag stonden op pagina 2 dat kan dus niet he hihih

ik ben vanmorgen bij de dokter geweest en heb lekker mijn hart kunnen luchten en lekker gejankt de dokter vind het beter dat ik naar een psychoterapie ga die kunnen mijn helpen en mijn beter laten voelen hoe ik met sommige dingen om moet gaan ook word ik er alleen maar sterker van zegt de dokter er is de laaste 1,5 jaar een hoop gebeurd betreft onze onvervulde kinder wens onderzoeken ,,begin stadium van baarmoeder hals kanker..geopereerd aan de baarmoeder een grote poliep die ze verwijderd hebben enz te veel eigelijk maar goed krijg hulp nu waneer dat weet ik nog niet want er staat een wacht lijst van 2 maanden jeetje wel erg lang maar goed de 1e stap is gezet nu morgen de 2e stap nog en die is bellen naar de gyn vanavond met vriendlief besproken dat we nu deze maand de 5e iui toch maar niet meer doen aangezien ik niet lekker in me vel zit kan ook niet goed zijn voor de behandeling besloten dat we alles pas weer gaan doen eind   augustus eerst straks in juli lekker op vakantie en dan later onze laaste 2 IUI,S
nou meiden dit was het weer voor nu een heel verhaal geworden zeg sorry

ik ga in bad even en lekker onder de wol
ik denk aan jullie

dikke knuffel
liefs
monique

Monique; Goed dat je jezelf even de kans geeft om jezelf wat beter te voelen. ik hoop dat de gesprekken met de psycholoog je goed gaan doen en dat je alles voor jezelf op een rijtje kan zetten.

Nou meiden, Mijn vriend en ik hebben lekker een last minute vakantie geboekt!!! We gaan 1 juni lekker 8 dagen naar Rhodis toe. Gisteren zat ik op mijn werk en ik had opeens zoveel behoefte om nog even lekker met z'n tweeen op vakantie te gaan. Even er lekker tussenuit voordat we het ontzettend gaan krijgen. Dus we hebben maar gelijk actie ondernomen!!! Aaaaaa ik heb er zin in.

hoiii

joyce   lekker zn last minutje!!! mmmm lekker relaxen .....goed bezig jo hahahha

monique   goed van je dat je hulp heb gezocht !! t kan alleen maar beter gaan dan ...en dat je je 5e iui heb uitgesteld misschien heb je dan wel de rust die je er voor nodig hebt?? wie weet... doe t lekker rustig aan meid...

joh..   fijn dat je t hartje zo goed hoort!! toch wel een uitvinding he zn doptone hihi

mamaroos   haaha ik herken je wel hoor met al die alibie's van jou hahahahhahaha   knuffelse he meid!!

nou ik ben iets minder misselijk door mijn zetpilllen maar moeoeooeoe!!!!! maarja dat hoort erbij he...dus als je  me minder ziet hier....dan lig ik knock-out !! op de bank ..
ik pak nu smorgens om 6 uur een zetpil en smiddags om 1600   en dan kan ik t redelijk hebben maar lekker voelen doe ik me niet ..maarjaaa......
t  och wel een uitvinding die pillen hoor...

nou meiden xx lilian

Lieve lieve meiden!!

Bedankt voor al jullie lieve berichtjes!! Echt heel fijn dat iedereen zo met ons meeleeft!!

Met mij gaat het al weer een beetje beter!! We zijn over de eerste schok heen en proberen nu alles een plaatsje te geven!! Ik vond het vooral heel moeilijk te begrijpen dat ons kindje al een tijdje niet meer leefde en dat ik dat niet gemerkt heb!! Echt mijn hele droom is in duigen gevallen!! En je voelt je bezodemietert door je eigen lichaam!! Het kindje was zo ontzettend welkom!!
Ik moest eerst van de verloskundige afwachten tot het vruchtje zelf uit zou drijven!! Ik kon er op het laatst niet meer tegen en heb de verloskundige gebeld! Die heeft mij doorverwezen naar de Gyn!! Ik heb vaginale tabletten meegekregen om een miskraam op te wekken!! En vanochtend heb ik het vruchtje verloren!! Volgende week vrijdag mag ik komen voor een echo en wordt er gekeken of alles er goed schoon uitziet!!
Ik heb er nu een goed gevoel over, en ben opgelucht dat ik nu mijn zwangere hormonen langzaam kwijt zal raken!! En dat mijn vriend en ik weer langzaam verder kunnen met ons toekomst!!
Het is echt heel erg jammer dat het zo gelopen is en ik ben ook echt heel verdrietig geweest (nog steeds natuurlijk), maar ik weet ook dat het goed komt met ons!! Ik moet nu eerst een menstruatie afwachten en mag dan gewoon weer proberen opnieuw zwanger te raken!! Dus het wordt even afwachten hoe het allemaal loopt!! Ik hoop echt dat ik samen met mijn vriend uiteindelijk  een gezond kindje mag krijgen!!

Lieve schatten het spijt me dat ik jullie (zwangere dames) zo heb laten schrikken!! ik wil jullie even op het hart drukken dat dit niets met jullie zwangerschap te maken heeft!! Ik ben er echt van overtuigd dat jullie allemaal een goede zwangerschap te gemoed gaan!!

Ik reageer even niet op jullie allemaal, maar wou wel even wat van mij laten horen, vandaar!! Ik ben waarschijnlijk deze weken wat minder op het forum aanwezig, maar denk wel aan jullie hoor!! Zodra ik mij weer goed voel zal ik weer gezellig mee komen kwekken!!!

Bedankt voor alles meiden!!!

Liefs Sjors...

He lieve Sjors,

Wat fijn om wat te horen van je! En erg geruststellend dat het ondanks alles redlijk gaat. Zo te lezen ben je druk bezig om het een plekje te geven! En dat zal met ups end owns gaan de komende tijd verwen jeelf maar! Dat heb je wel verdiend!

Veel sterkte!

Terug
Bovenaan