Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sjors;
Ik heb de afgelopen zoveel aan je moeten denken. Gaat het een beetje met je meid kun je je verdiet een beetje aan, meid hierbij nog een keer ik wens je heel veel sterkte en ik denk aan je.....

Monique: Wat knap dat jullie toch deze maand aan jullie 5e IUI poging beginnen.
Ik wens je ook bij deze poging weer heel veel geluk en ook sterkte. het is toch telkens weer een spannende fase waar je weer doorheen moed. Knuffel van mij.

Johanna: Wat geweldig dat jij zelf nu het hartje van je kindje kunt horen. ik heb het geluisterd op Hyves, geweldig.

Jessie: hoe was jou themafeestje, toch nog een leuke avond geworden?

Met mij gaat het goed misselijkheid is praktisch weg nog wel gauw moe vooral na 8 dagen werken. Verder voel ik me toppie. Allen mijn uniformbroeken beginnen een beetje krap te zitten.
Vorige week belde een hele goede collega van mij om te vertelllen dat ze zwanger is, ik zeg ik ook blijkt dat zij 1 dec. is uitgeteld en ik 6 dec. grappig he. we vinden het allebei gewldig.
Mijn zusje heeft de 20 weken echo gehad deze week en alles was goed..
Vandaag alweer 11 weken zwanger.

Meiden nog een heel fijn weekend

Veel liefs jossie

Hoi Meiden

Daar ben ik weer! Ik weet het vroeg voor een zondagmorgen maar mijn twee nichtjes van 3 en 1 zijn al een uur wakkker dus ja, die dabberen hier vrolijk rond.... Gezellig hoor!!!
Het zijn twee hele ondeugende meiden waar ik vandaag mijn handen aan vol ga hebben denk ik

Vrijdagavond was op zich nog wel grappig. iedereen had een rol en speelde daar goed in mee! We hebben het overleefd en het viel niet tegen.....

De Duivels zijn in volle hevigheid losgebarsten hoor. Ik snap er nu dus niks meer van, had ik maar een cyclus van 20 dagen??!! Heel Vreemd heb ik nog geen 1 keer gehad?!
Nou ja het is niet anders..... Maar ik baal wel weer.....

Ik ga proberen om even op jullie te reageren.

Sjors: Hoe is het met je meid???

Jossie: Wat leuk dat je samen met een goede collega zwanger bent, zal de baas leuk vinden, , moet hij twee goede werkneemsters missen.
11 weken ook al weer, dat gaat ook snel zeg!! en fijn dat de misselijkheid zo goed als weg is, kun je nog meer gaan genieten.

ken: hoe is het met jou?? ben je al weer aan de klusdagen aanbeland of niet?? Had je nu ook een afspraak met de gyn gemaakt?? ben benieuwd wat ze daar gaan zeggen.

Monique: Je gaat dus toch aan de 5e iui beginnen. Dat is goed van je!! Hoop dat het dan toch echt deze keer raak zalzijn. Weten ze in het ziekenhuis waarom het ondanks iui nog steeds niet gelukt is??
8 maanden wachten voor IVF?? Dat is ook een lange tijd zeg. pffffffff. Maar wie weet is dat niet eens meer nodig!!! Ik ga duimen   voor je hoor!!

Joyce: Alles goed met jou?? Hebben jullie aan namen bedacht????? Lijkt me moeilijk maar ook leuk om te doen...

mamaroos: Hoe is het met jou??

Meiden ik ga me weer even met deze twee dotjes bezighouden.Ze willen zo graag in bad, eens kijken of we dat gaan doen, hahaha! denk het wel want ja dat kun je toch niet weigeren, twee van die lieve koppies!!!

Kusss Jessie

hoi meiden

ja t is even geleden ik weet t ...[paar dagen ] maar de misselijkheid is ingeslagen als een bom!! hihi okee niet fijn maar we moeten er even doorheen he!!
voor de rest voel ik me goed{?} hahaha   ben alweer 7 weken en 1 dag vandaag.

monique   goed dat je de 5e iui toch doet!! ik snap echt dat t elke maand weer opladen is om er weer tegen aan te gaan....maar wat anders he...zo denken we allemaal denk ik in onze eiegn situatie... en je kan je alvast laten inschrijven op die ivf wachtlijst dan heb je nog tijd om   te bedenken of je dat wel wil.... ? en na al deze moeite .....waarom niet? als ik vragen mag??.....okee veel hormonen enzo denk ik he maar stel je voor dat je zwanger bent bij de eerste ivf dan is alles!! de moeite waard denk ik? maar dat is natuurlijk iets voor jullie om te beslissen .....lieve   meid   ik duim voor je..

sjors   hoe is t nou.... kunnen jullie   de dag een beetje doorkomen? denk heel veel aan jullie meid!! xx

jessie gezellie zo 2 van die meiden !!!en raar dat je ongie zo vroeg was...maar ik heb ook een x een cyclus van 20 dgn gehad ...kan gebeuren denk ik?!! xx

jossie   alweer 11 weken !! who
ga straks verder xx

ben ik weer..hihi kwamen ff mensen binnen!!

okee ..
jossie   is jou misselijkheid al weer weg...fijn ..ik moet nog wel ff denk ik...bij storm en daan was ik misselijk tot week 13 ....dussssssss nu week 7 ..........ach jaaa er zijn veel ergere dingen en dit is toch wat we allemaal willlen dus niet mauwen lilian ..hahah
x

ken   hoe is t met jou ....cyclus alweer voorbij? of is   die gekke gyn van je al terug van vakantie hahahha zal onderhand wel he..hihi   vertel meid

joh..ik heb ook je hyves hartje geluisterd moooooiiii zeg!! hoop dat bij mijnj volgende echo ook zoiets mooi kan laten horen.....maar eerst morgen een echo ... spannend!

ben ik iemand vergeten ?? jaaa joyce   ..he meid hoe is ie   ...heb je al een   bolle buik hihi..
tot snel xxx lilian

Hoi Meiden,

Jessie jeetje wat was jij er weer vroeg uit vandaag
jij zult de pijp wel leeg hebben met die 2 dotjes maar
ook wel heel gezellig denk ik
meis wat balen dat je dan toch ongi bent geworden en idd heel vroeg deze keer
wanneer had je het eigelijk moeten worden?
nou maar weer op naar de volgende ronder of dat allemaal zo makelijk is he meis
hopelijk heb je dan meer geluk

Joyce hoe is het meis ahaaaa ja ja toen ik je gisteren zag vond ik je buik
echt wel groeien je kunt het echt al zien hoor dat je zwanger bent heerlijk he meis

jossie hoe voel jij je ondanks alle kwaaltjes

Lilian waarom wij mischien geen IVFwillen dat ligt heel gevoelig en dat is voor iedereen
heel verschillend iedereen ervaart het weer anders en iiedereen doet wat het beste is op dat moment ik begrijp dat je nu denk ja maar jij moet er alles aan doen voor een klein wondertje en dat doe ik ook maar het word me allemaal te veel zelf dez behandelingen zijn al heel zwaaar laat staan IVF
en idd ik ben bang voor de hormonen die ik dan vol gespoten krijg en word tijdelijk in de overgang gebracht er komt zo veel bij kijken bij ivf helaaal al   je al in de medische molen zit   ik heb al een boek thuis hoe ivf precies in zijn werk gaat en geloof me het is niet niks allemaal en dan ook nog maar een kleine kans op een zwangerschap wij weten het nu echt nog niet we   moeten het nog maar zien eerst nog deze 2 keer iui ik hoop dat mensen mijn respecteren welke keuze wij ook maken het zal zeker niet de makelijkste zijn geloof me en zullen ook tranen gaan vloeien maar je kunt niet eeuwig
door gaan laten we hopen dar de 5e of 6e iui lukken

als laaste Sjors meis hoe is het nu met je begrijp dat jullie je ondzetend klote voelen
ik denk veel aan je en wens je veel sterkte meis is ook niet niks allemaal knuffel
voor jou

meiden fijne avond en tot gauw

liefs
monique

Jessie; Wat balen dat je zo vroeg al weer ongi bent geworden. En tevens ook raar dat je nu ineens niet zo regelmatig meer bent. Ik hoop dat de duivels snel weer weg zijn zodat je snel de knuffelperiode weer in mag.

Jossie; Met jou gaat alles dus goed. Fijn hoor! En je broeken eginnen nu al een beetje strak te zitten! Ik ben benieuwd wanneer je buije mag gaan groeien.

Lilian; Vandaag de eerste echo toch!! Veel succes en ik hoop echt dat je een mooi beebje mag zien. Dat heb je zo langzamerhand wel verdient meid! We gaan voor een gezon kindje eind dec / begin januari toch?!

Monique; Wat misschien voor jou wel eens goed zal zijn is om eens te spreken met mensen die ook IVF hebben gedaan. Niet via een forum maar gewoon via het ziekenhuis of zo. Dan kan je aan hun al jevragen stellen en ook vragen hoe zij zich hebben gevoeld met al die hormonen in hujn lichaam.

Even de lijst er weer bij.
ZWANGEREN!!!!!!!  
nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER
nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!
nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!
nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!
nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!! Miskraam. Kindje gestopt met groeien na ongeveer 9 weken.
nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!
nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod  27 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 30

Juni 2008
nod 6 juni 2008 monique (31jr)Deze Maand 5e (iui) dag(31)
nod 14 juni 2008 Ken (26jr) 5e ronde mbv clomid (dag 32)
nod ?? juni 2008 mamaroos 11e ronde, 2e kindje
nod ?? juni 2008 Jessie 16e ronde, 1e kindje

Dag Meiden, Ik heb de lijst weer even bijgewerkt. Van Jessie en Mamaroos weet ik even niet wanneer de volgende nod is.

Hey Lieve Meiden,

ik zal maar gelijk met de deur in huis vallen
het gaat niet goed met me om eerlijk te zijn al een hele tijd niet
dus zo kan ik niet door gaan dus heb ik vanmorgen de huisarts gebeld
en kan ik morgen vroeg terecht op het moment heb ik nergens geen behoefte aan
nergens geen zin voel me gewoon weg kl*te jullie zullen je wel af vragen maar waarom voel jij je niet goed gewoon even alles werk en het ziekenhuis
denk zelf dat ik tegen een burn out aan zit kan alleen maar janken en alles doet me zo pijn mijn hele lichaam slaap slecht en daar bij dan moet je vroeg weer op voor het werk ik trek het niet langer ben ook al 1,5 kilo afgevallen en dat kan natuurlijk niet langer   dus vandaar dat ik maar is naar de dokter toe ga gelukkig heb ik een vrouwelijke dus kan haar alles vertelen wel zo prettig het is niet mijn relatie dat gaat juist heel goed maar zoals ik net al schreef gewoon even alles verder ga ik er even niet verder op in

Joyce om even op jou te reageren
ik heb verhalen gehoord van vrouwen die een IVF
hebben onder gaan en geloof me het is heel heftig
zo wel lichamelijk als geestelijk en op het moment wil ik daar ook even niet over na denken wij zien het wel kijken eerst wat de dokter zegt morgen

meiden sorry dat ik even niet op jullie allemaal reageer
dat zal ik later wel weer even doen

dikke knuffel
liefs
monique

Terug
Bovenaan