Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Je was niet de enige hoor annelies, haha!! Had op de andere kant al wat voor je geschreven vanochtend mama roos!!

Was ook nieuwgierig of je nog getest had!! morgen dus... we lezen het wel!!!
Enne 10 juli dus al de 1e echo!!!!! wat een lekker vooruitzicht!! WAUW!!!

ga maar lekker genieten, lekker op vakantie......en lekker DIK worden!!!!

Groetjes, mama30

mamaroos:

Whow een tweede streepje op je test......
Meid je bent zwanger.... Van harte gefeliciteerd.
Heeft het randfietsen toch geholpen misschien....
Leuk geniet ervan

Groetjes josé

mamaroos;veel plezier morgen met je test!!! En wat lekker dat je zaterdag met vakantie gaat. Waar gaan jullie naar toe? Wat een extra mooie vakantie wordt het dan toch nog!

Jossie; Hoe gaat het met jou? Voel je je goed?

hey lieve lieve meiden,

als eerste wil ik mamaroos van harte feliciteren het is echt zo meid
een streep is en blijft een streep geweldig meis ga lekker genieten

verder even een update van mijn
hier gaat het zijn gangetje ik heb vanmidag een moeilijke keuze moeten maken
en die is ik ben op kraam visite geweest van mijn buurvrouwke die bevallen is van een zoon genaamd gino ik zeg je eerlijk de tranen kon ik moeilijk bedwingen ik stond boven de box naar dat manneke te kijken en ineens kwamen de tranen ik dacht wat prachtig die haartjes die handjes zo ondzetend klein zo ondzetend mooi mijn buurvrouw keek mijn aan en zei heel lief hey meis ik begrijp je gevoel ik vind het heel dapper van je dat je toch gekomen bent je mag gino vast houden als je wild dat heb ik gedaan en wat ik dacht wat heerlijk zo kleintje dicht tegen je aan ik ben later na huis gegaan en heb thuis nog even verder zitten huilen ik wil ook zo graag ik wil ook zwanger worden ook moeder worden en toch ben ik trots op me zelf dat ik toch gegaan ben

meiden ik kom later terug en reageer dan op jullie allemaal

fijne avond allemaal
mama roos geniet ook van je vakantie

liefs
monique

Hey Monique; lijkt me inderdaad ook wel even moielijk als je bij zo'n klein hmmeltje op bezoek gaat. Maar ju buurvrouw vindt het vast ook wel fijn dat je even geweest bent.  Ik hoop voor je dat je zelf ook het geluk mag hebben om ooit  zo'n humeltje in je handen mag houden. Na zo veelmoietje hebben jullie dat wel verdient.

He Mo,

Heftig hoor! Wat dapper van je dat je wel gegaan bent! Ik gun het jou ook zo.......
en iederene die graag zwanger worden wilt....

Monique, Wat dapper meid dat je gegaan bent!!! Heel moeilijk voor je, maar oh zo knap en dapper van je!
Ik gun het jou, en natuurlijk allemaal hier dat jullie mama mogen zijn/worden!
Maar top meid!!!!

dikke knuffel !!!

mama roos... Hoe was je test vanmorgen????????? VERTEL!!!!

enne alvast veel plezier gewenst voor jullie vakantie (met z'n 4-tjes!!)

Terug
Bovenaan