Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi meiden,

Sjors: Ik kan me zo goed voorstellen dat je zo voelt. In de tijd raakten we rond dezelfde tijd alledrie zwanger, jij, johanna en ik. Het lijkt me ook inderdaad moeilijk vooral ook omdat je weet van ik was nu ook zo ver geweest en ik had nu ook mijn 20 weken echo kunnen hebben. Ik vind dit tegenover jou soms ook moeilijk dan moet ik heel vaak aan je denken, als ik hier weer iets schrijf. Dit geeft mij dan ook wel een dubbelgevoel, raar is dat eigenlijk he dat je zo met iemand kan meeleven terwijl je elkaar nog nooit in levende lijve hebt ontmoet. En dat maakt het forum inderdaad zo bijzonder dat je hier verdietig,blij alles kunt zijn.
Meid ik hoop echt voor je dat er goede tijden voor jullie gaan komen. En jij ook snel zwanger mag worden. Ik gun je dit echt van harte. en ik begrijp je gevoel heel goed hoor.

De 20 weken echo( eigenlijk 19 weken) was helemaal goed, ze heeft niks geen afwijkingen kunnen vinden. Ik vond het van te voren heel spannend en ben er 's nachts nog een paar keer uitgeweest. Toen het zo ver was en ik ons kindje weer zag biggelden de tranen over mijn wangen. Zo mooi vond ik het om mijn kindje weer te zien. Het is dan al een heel mensje om te zien.
Dat half uur was zo voorbij. Ze heeft voor ons ook zo'n 10 min op dvd gezet en een fototje hebben we meegekregen. (zal ik proberen op hyves te zetten).
Dus 's avonds zijn we naar mijn ouders geweest en hebben hun ook hun kleinkind op scherm zien bewegen en duikelen. Ook had ze een klein stukje 4d gedaan en dit op de dvd gezet. Heel leuk, ik heb de dvd al wel weer 3x bekeken.
Ook zijn we gisteren wezen kijken naar een babykamer. We twijfelen nog een beetje tussen 2 maar eentje hebben we nou een optie op voor 2 weken en dan moeten we beslissen. En het fijne is zit maar 6 weken levertijd op.
Ik ga nog even van mijn laatste vrije dag genieten en dan morgen weer aan het werk.

Meiden nog een heel fijn weekend.

Groetjes Jose

Hey Sjors; Spannend hoor nog een goede week en je hebt je NOD. Ik hoop voor je dat het raak is! Het lijkt me inderdaad wel even een rare gedachte dat je nu al bijna 20 weken zwanger zou zijn als alles goed gegaan was. Maar meid voor jou is het ook weggelegd hoor! Ik hoop dat je heel snel weer zwanger mag raken! En je kan hier altijd je ei kwijt.

Lilian; De miselijkheid bijna weg. Nog heel even volhouden.

Jose; Fijn dat alles goed is gegaan met je echo. Heerlijk om je kindje even te kunnen zien.

Even de lijst er weer bij.

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER  miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!  Miskraam. Kindje gestopt met groeien na ongeveer 9/10 weken.

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!
nod  9 juni,  mamaroos 11e ronde, 2e kindje, ZWANGER!!!!!!!

Juli
nod  7  juli  Monique, 31 jaar, DEZE MAAND GEEN IUI, eerste kindje
nod  26 Juli Sjors 26 jaar, 2e ronde na miskraam, 1e kindje (1 jaar bezig)

nod ?? juli 2008 Ken (26jr) 6e ronde mbv clomid (dag ??)
nod ?? juli 2008 Jessie 17e ronde, 1e kindje

Goede nacht lieve meiden!!

Hier even een kort berichtje van mij!!

Lillian!!
Bedankt voor je lieve berichtje!! Erg fijn te lezen dat je alles zo herkend!! Ik hoop ook echt dat ik net als jou snel weer zwanger mag zijn!! Ookal is de lol er nu wel van af!! Ik vond zwanger worden eerst altijd heel spannend en leuk, nu vind ik het dood eng en frustrerend om weer helemaal opnieuw te beginnen!! hihihi, klinkt wel heel negatief he?? We moeten positief blijven!! En heel hard duimen!!
Hoe gaat het verder?? Ben je al wat minder misselijk en moe??

Jossie!!
Wat fijn te lezen dat je 20 weken echo helemaal goed is!! Super nieuws!! En jij ook nog bedankt voor je lieve reactie!! Je moet je niet schuldig voelen tegenover mij hoor!! Je moet lekker blijven schrijven over je zwangerschap!!
Hoe voel je je verder?? trek je het werken nog een beetje??

Joyce!!
Ook jij bedankt voor je lieve berichtje!!
Hoe gaat het verder met jou?? krijgen we ook snel weer een buikfoto te zien op hyves??

Ik heb even mijn nod verandert op de lijst der lijsten!! Ik heb net mijn vruchtbare dagen gehad dus 18 juli is niet helemaal realistisch!! Dus maar even een dikke week verzet!! Wel jammer, moet ik nog langer wachten!! hihihi!! Nu maar heel hard duimen dat het weer raak is!!

Liefs Sjors...

Hey Sjors, Jammer dat je nu toch weer een week extra moet wachten op je NOD. Ik hoop voor je dat het deze maand raak is. Volgende week is het al zo ver.Maar ik zie al weer dat je hard aan he werk bent in je nachtdienst. hahaha drukaan het forummen. Werkse de aankomende dagen in de nachtdienst.

Ken hoe gaat het met jou meid? Ik heb je al een tijdje niet meer gezien op het forum. Alles goed met je? Of was je nu met vakantie? Sorry dan ben ik dat vergeten.

He Dames.

Eindelijk weer eens een berichtje van mij.
Momenteel erg druk. veel werken in de vakantieperiode. (onze vakantie komt nog)
En we zijn bezig met de babykamer.
Vanavond komt de vloer erin en woensdag brengen ze de meubeltjes.

Sjors: Ik kan me zo goed voorstellen dat je je ellendig voelt. Ik hoop zo dat het voor jullie ook weer snel raak mag zijn. Het is toch heel confronterend om ons zo te horen praten en foto's te zien.
Je moet de moed niet laten zakken hoor.
Ook voor jullie breekt deze tijd aan.
Lieve lieve Sjors ik denk aan je en zal voor je duimen!!!   Dikke knuffel voor jou.

Joyce: hoe gaat het met jou?
Vind het zo goed dat je altijd elke dag trouw reageert op iedereen.
Super van je!!!!! Hoe gaat het verder?

Jossie: COOOOOOOOOOOOOOOOOOOl dat je 20-weken echo goed was.
Lijkt me zo geweldig om mee te maken.
Ik moet nog een week wachten. Maar fijn om te weten dat het goed is.

He moniek. Hoe gaat het met jou?>

Ik heb net weer een fotootje geplaatst op hyves. 19 weken zwanger. Je wat gaat dat snel zeg. nog een week en dan ben ik alweer o de helft.
Volgende week hebik dus de 20-weken echo. En dat vind ik best spannend.
Mijn schoonzusje heeft kinkhoest gehad en ik ben wel een paar keer bij haar geweest. Nu zegt iedereen (Longarts op het werk en verloskundige) dat ik me er neit druk om hoef te maken,, maar toch nu de 20-wekene cho eraan komt denk ik er wel wat vaker over na.
We wachten het maar gewoon af. Over morgen komt de babykamer en daar berheug ik me erg op.

Groetjes johanna

Hoi Johanna; Fijn dat ales goed met je gaat. En volgende week heb je al weer je 20 weken echo. De tijd vliegt echt voorbij zeg. Maar ik wil je alvast heel veel plezier wensen want het is echt wel leuk om je kleintje straks weer te mogen zien.

hoi meiden

sjors   ik hoop dat t een GOEIE maand word voor je!! en wie weet ...maar let op t kan ook wel weer ff tegenvallen als je ongie word he! had ik ook ..en dan dacht ik nooit meer zwanger te worden....maar dat is dus onzin maar je word een beetje depri op zn moment he...maar t komt zeker weer en ik hoop snel hahahha....
je vroeg hoe t met mij ging .....

nou met mij gaat t lichamelijk goed [zo ver ik weet ] maar vandaag ben ik zooooo onzeker !!! ik heb kut gedroomd vannacht over dat t mis kan gaan....
 en ik ben nu dus weer ff super bang dat ik weer een vroeggeboorte kan krijgen.. okee ik weet dat de vorige x heel anderes was omdat t er 2 waren ..maar wie zegt dat t bij mij niet met een ook kan gebeuren????
de dokters weten ook eigenlijk niet alles!! en van vroeggeboortes helemaal niet ...
ik voel me dus kut.!!
heb mijn werk net afgebeld en wil dadelijk lekker op de bank kruipen maar moet t eerste ff van me afschrijven...
ben ik eindelijk niet zo misselijk meer krijg ik dit weer he!
ja ik weet wel dat ik niet een "normale"zogenaamd relaxte [komt niet zo vaak voor he!!] zwangerschap krijg maar...ik begin nu pas door te krijgen hoe zwaar t misschien wel psygisch word.....?
ik ben eigenlijk kei positief hoor , maar die onzekerheid he........
wanneer voel ik iets v erkeerd? en oooh verlies ik nu vocht?? of is t gewoon afscheiding.....[afscheiding duss!!] maar ik ben nu ff gewoon bang... ik zou willen dat ik rond de 34 35 weken zat   ..dan ben ik al heel wat geruster!!!
maar okee dat is dus niet zo..........

ik weet t mag niet klagen bla bla bla   maar dat mag wel vind ik ....want zo voel ik me nou eenmaal ...
en meestal gaat t goed maar heb nu echt een onzeker moment!!
maarja ..komt goed ik ga dadelijk lekker op de bank liggen en rustig aan doen!!

sjors ik duim voor je he!!
xxx lilian

Terug
Bovenaan