Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Even de lijst er weer bij. Lilian; vergeet je jezelf er niet op te zetten!!!

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod  27 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 30

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30
nod 10 mei 2008 mamaroos 10e ronde, 2e kindje

Jessie; Hoe gaat het met jou? Nog geen tekenen van de rode duivels? Ik hoop het zo vor je. Misschien had je toch wel een beetje te vroeg getest.

Mamaroos en Monique; Nog een weekje meiden en dan zijn jullie weer aan de beurt.   Houden jullie het nog vol op het wachtbankje?

Even de lijst er weer bij.

ZWANGEREN!!!!!!!  

nod   1 september ellen 31 jaar 1e ronde ZWANGER!!!!
|nod 4 september Iris 27 jaar 2e ronde 1e kindje ZWANGER!!
nod 11 septemer: AnjaH1983 (24 jaar), 1e ronde, 3e kindjeZWANGER!!
nod 12 september Gipsyd 2de ronde 1ste kindje ZWANGER!
nod 18 september Luna 39 jaar 2e ronde 2e kindje. ZWANGER!
nod 11  oktober Tanja  25 jaar 3e ronde 2e kindje ZWANGER

nod 21 oktober Dong 123, 21 jaar, 2 ronde 1e kindje ZWANGER
nod 27 oktober Niesje1980, 27 jaar, 3e ronde, 2e kindje ZWANGER
nod 24 oktober Tessa, 31 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 29 oktober Annelies1985, 22 jaar, 2e ronde, 1e kindje ZWANGER
nod 10 november Nathasja, 23 jaar, 3e ronde, 1e kindje ZWANGER

nod 16 november Hindi,31 jaar,10e ronde.1e kindje ZWANGER!!
nod 23 november, Seits, 26 jaar, 4e ronde, 1e kindje ZWANGER!!

nod 24 november, Kitty26, 27 jaar, 6e ronde, 2e kindje na Danny* ZWANGER!
nod 26 nov,mama30,25jaar ,3eronde ,2e wonder ZWANGER!!  
nod 8 dec,Lilian30,31jaar, 4eronde,3e wonder na Storm*  & Daan* ZWANGER miskraam na 9 weken!!kindje gestopt met groeien
nod 23 december, Yvonne, 5e ronde, 1e kindje ZWANGER !
nod 19 januari, Joyce, 28 jaar, 5e ronde, 1e kindje.   ZWANGER!!!!!!!!!!!!

nod 19 januari, Mimi, 27 jaar, 5e ronde, 1e kindje. ZWANGER!!!!!!!!!

nod 19 januari, Ikke, 35 jaar, 12e ronde, 3e kindje, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 24 maart, Sjors, 26 jaar, ronde 8, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!

nod 31 maart, Jossie, 28 jaar, ronde 12, 1e wonder, ZWANGER!!!!!!!!!
nod 3 april, Johanna 28 jaar, ronde 7, 1e wonder... ZWANGER!!!!!!!!!!!

nod 27 april, lilian 31 jaar,ronde 2,3ewonder na Storm*en Daan*ZWANGER!!!!!

April 2008              
nod 3 april, Johanna 7e ronde, 1e kindje (dag 31)
nod 7 april, Ken 3e ronde m.b.v. clomid, 1e kindje (dag 30)
nod 6april monique geen iui gehad(maart)1e kindje(dag?
nod 15 april 2008 mamaroos, 9de ronde tweede kindje    
nod 25 april 2008 jessica, 14 e ronde eerste kindje
nod  27 april lilian 2e ronde na mk,3e kindje{storm*daan*}dag 30

Mei 2008
nod 7 mei 2008  monique 4e iui ( 1e kindje )  dag 30
nod 10 mei 2008 mamaroos 10e ronde, 2e kindje

HOI ALLEMAAL.....
JOYCE   HIHI WAS T DUS BIJNA VERGETEN HE..MEZELF OP DE LIJST TE ZETTEN ..[NOU JAAAAAAA..]
WE HEBBEN EIGENLIJK WEINIG MOEITE GEHAD MET ONZE MOND TE HOUDEN...EN ALS IK HET WGRAAG WIL ZEGGEN ...DENK IK : LIL ALS T DAN MIS GAAT MOET JE OOK WEER BELLEN DAT T MIS IS!! EN DAT IS ZOOO KUT! DUS IK GA T ECHT PROBEREN OM 12 WEKEN   MIJN MOND TE HOUDEN...
ALLEEN OP MIJN WERK MOGEN ZE T WETEN   WANT DAAR HOUDEN ZE GOED REKENING MET ME[OOK AL IS T NOG NIET ECHT NODIG MAAR IK BEN GEWOON VOORZICHTIGER ALS ANDERE "ONBEZORGDE" ZWANGEREN...
WIJ HEBBEN NOU EENMAAL AL MEER MEEGEMAAKT HE!! MAAR IK HEB ER TOCH WEER EEN POSITIEF GEVOEL OVER ...3 X IS SCHEEPSRECHT HE!??
EN DE MEESTE WORDEN ZWANGER EN T GAAT "GEWOON"GOED , DUS NU MOET T TOCH BIJ ONS OOK KUNNEN???
IK BEN WEL ONZEKER HOOR MAARJA WAT KAN JE ANDERS DOEN ALS WACHTEN??
EERST MAAR EENS DIE 12 WEKN DOORKOMEN..!!![OOOH MANNNN]

MAAR IK MOET NIET ZEIKEN : IK BEN ZWANGER !!
NU HOOP IK ECHT DAT MAMAROOS EN MONIQUE EN KEN EN JESSIE
ME SNEL GAAN VOLGEN!!!!!
DIT WORD MISSCHIEN ECHT DE LAATSTE "GEWONE FORUMJUNKIES"!!
IK DUIM ME ROT VOOR JULLIE/.....

JESSIE   HOE IS T MET JOU??? WE HOREN JE NIET ...ZIJN DE RD;S DAN TOCH GEARRIVEERD??

MONIQUE   EN MAMAROOS   NOG ONGEVEER EEN WEEKJE EN DAN IS JULLIE NOD!! SPANNEND IK DUIM ME SCHEEL VOOR JULLIE HE!!!

KEN   HOE IS T BIJ JOU??EI AL GEVONDEN /GEKOMEN   EN HOE IS T MET JE GYN .......WANNEER MOET JE NAAR HEM TOE..??

NOU MEIDEN   TOT MORGEN XXX   LILIAN

Hoi meiden

Het heeft even geduurd maar daar ben ik weer! Met duivels en al dus helaas is deze 14 e ronde werderom mislukt, terwijl ik echt het gevoel had dat het deze keer wel eens raak had kunnen zijn!!! Maar ja niks aan te doen.
En weet je wat het vreemde is, natuurlijk is het elke weer een teleurstelling, maar ik kon er niet eens om janken deze keer omdat ik het natuurlijk al 14 keer meegemaakt hebt, lijkt het onderhand vanzelfsprekend dat die duivels weer komen. Het voelt gewoon alsof het nooit gaat lukken, heel raar gevoel is dat!!! maar ja ik zal toch ooit ook wel eens positieve test in handen mogen hebben???????

Lilian: Wat heerlijk dat jullie er een mooi feestje van gemaakt hebben. Lijkt me dan heel speciaal om zo'n geheim met je mannetje te mogen delen op zo'n dag en dan wetende dat de rest niks weet van dat prachtige cadeau dat je rene gegeven hebt!!
Ik begrijp heel goed dat je voorlopig niks tegen de mensen gaat zeggen! en ik duim dat deze keer alles goed gaat hoor, je hebt het verdient om over 8 maanden een wolk van een baby op de wereld te zetten in "wolluk" hihihihihi

Monique: Hoe is het met jou meid. Heb je ergens last van dat zou kunnen duiden op een eventuele zwangerschap?? Ik hoop het voor je hoor! Met zoveel goede zaadjes moet het haast wel gelukt zijn deze keer!! nog even volhouden hoor!!!
Ze begonnen bij jou toch met iui omdat jou baarmoederslijm te vijandig was en niet hoofdzakelijk dat jullie al lang bezig waren toch??
Ik mag namelijk pas in augustus terug naar de gyn en ben heel benieuwd wat dan de vervolgstappen zullen zijn als ik dan nog steeds niet zwanger ben.
Ik las trouwens op internet hele interessante verhalen over acupunctuur bij mensen die met iui of ivf bezig zijn, heb je daar misschien als eens aan gedacht mocht het eventueel weer niet gelukt zijn??

Joyce: Hoe is het met jou meid!! Lekker al bijna op de helft van je zwangerschap, of ben je er inmiddels al overheen? zijn jullie al druk aan het fantaseren over namen of niet??

Ken; Hoe gaat het met jou meis, heb je je ei al gevonden???

Jossie & Johanna en Sjors: Hoe is het allemaal met jullie meiden. Ik hoop niet te veel misselijk. Jullie gaan wel mooi gelijk op en dan weet je dus goed hoe de ander zich zou kunnen voelen, hihi! Ik hoop dat jullie verder een onbezorgde zwangerscjap mogen hebben. Dat de eerste twallf weken maar snel  voorbij mogen zijn!!! En  Laat die buiken maar snel gaan groeien!!!

mamaroos: Zijn de duivels als weer verdwenen?? Zodat jullie weer lekker aan de klus kunnen!!!! Ik hoop dat als je bij de gyn komt dat je dan al lekker zwanger mag zijn!!!

Ik ben lekker van mijn vakantie aan het genieten. hoef 13 mei pas weer terug naar school.
Gisteren was ik 1 jaar getrouwd. We zijn lekker naar SCheveningen geweest om daar wat te eten en daarna naar Tarzan geweest! Was een hele leuke dag!!!

Nu moet ik zo naar de tandarts om nog 3 gaatjes te laten vullen maar drie weken geleden heeft hij 1 tand niet goed gedaan dus die moet ook overnieuw denk ik, pffff zal wel een tijdje in die stoel liggen.

Donderdagnacht vertrek ik met mijn mannetje en mijn ouders een weekje naar Tenerife!!! Ik zal er dan dus een dikke week niet zijn!!! Wat ik natuurlijk wel vervelend vind, maar waarvan mijn gevoel zegt dat het ook wel eens goed is, Ik keek nu twee a drie keer per dag op het forum en ik ga dat wel wat mindere dames. 1 keer per 2 a 3 dagen lijkt me beter om er toch wat minder mee bezig te zijn.

Als het goed is is mijn ei volgende week een keer als we op Tenrife zitten, dus ik neem geen testjes, themometer enzo mee. Ik ga gewoon genieten van mijn vakantie zonder aan mij ei te denken, alleen sex als ik zin heb want ja of ik er nu 15, 16, of 17 rondes over doe, ik vind het niet meer zo erg denk ik......... en wie weet helpt het juist wel als ik er eens niet aan probeer te denken.

Ik ga nu mijn tanden poetsen!!!!

Meiden ik ga natuurlijk nog wel een keer reageren voor ik op vakantie ga hoor!!!

fijne dag allemaal nog

liefs jessie

Hey Meiden,

pfff eindelijk ik zit alweer in mijn laaste wachtweek en tja hoe ik me voel
ik heb constant krampjes/steekjes onder in de buik verder geen pijnlijke boobs meer
dus ja kan er eigelijk weinig van zeggen wel ben ik heel erg moe kan wel de heledag slapen ik ga vrijdag testen als ik de testen op tijd thuis gestuurd krijg vriend lief is vrijdag jarig en hoop dat ik een mooie test in handen mag houden hope so maar ga er niet van uit jessie wat jij zegt klopt de terleurstelingen worden steets minder net of het heel normaal is ik heb de alle 2 de iui,s wel gehuild maar idd kun kan ik het ook niet meer een raar gevoel wel voel ik me de heledag klote maar goed even andwoord op jou vraag meis
klopt bij ons in het een combi van allebei dat de gyn besloten heeft om gelijk maar met iui te gaan beginnen maar wij hebben nog nu nog 2 kansen en daarna word evt over gegaan op ivf pfff ook wij weten niet of wij daar gelijk mee willen beginnen denk het niet maar we zien het wel
hoop dat het niet nodig meer is onze tijd komt ook vast meid duurt alleen wat langer
geniet lekker van je vakantie

lilian heerlijk meis dat jullie een leuke dag hebben gehad jij hebt jou mannetje een mooi kado kunnen geven heb je ergens last van pijnlijke boobs misselijk of weet ik veel wat ga lekker geniet meis

nou meiden ik ga er vandoor mijn nichtje is jarig 4 geworden dus ga naar me zus ik reageer later op jullie allemaal

liefs
monique

Jessie; Balen meid dat het deze ronde weer niet raak heeft mogen zijn. In augustus hebben jullie dus de eerste afspraak met de gyn. hebben jullie er zelf voor gekozen om nog zo lang te wachten of was er eerder geen plek. Maar donderdag ga je dus lekker naar Tenerife. ik ben echt wel jaloers! Ik wil ook! Mocht ik het vergeten dan wens ik je alvast heel erg veel plezier.

Monique; Nog een klein weekje meid. Ik hoop het zo voor je. En dat je niets voelt hoeft niets te betekenen hoor! Waar heb je je zwangerschapstesten besteld? Ik hoop vor je dat ze virjdag binnen zijn. Ga je vrijdag dan al testen of echt pas zaterdag wanneer Martin jarig is?

Hallo meiden!!

Lillian!!
Nogmaals van harte gefeliciteerd!! ik vind het zo ontzettend fijn voor jullie!! Ik snap dat je eerst voorzichtig bent, dat is natuurlijk ook logisch na alles wat jullie hebben meegemaakt!!! Maar zoals je zelf zegt "3 maal is scheepsrecht"!!! Het gaat nu helemaal goed komen!!! Ik denk heel hard aan jullie en duim mij te pletter voor je meid!!!!
Hoe voel je je verder???

Jessie!!
He bah meid!!! Wat shit dat de duivels toch weer aanwezig zijn!! Ik had gehoopt het zo gehoopt voor je!!! Jullie hebben nu ook lang genoeg gewacht!!! Bah!! Wat is de wereld soms oneerlijk!!!
Ik denk dat een beetje rust heel goed voor je kan zijn!! Geniet dus lekker van je vakantie!! En wie weet kom je met z'n drieen terug!!! Ik duim in iedergeval heel hard voor je!!!

Monique!!
Ooooohhhh je nod komt steeds dichter bij meid!!! Ook jou gun ik het zo!!! Ik duim weer op volle toeren!!! Ook jij hebt nu wel lang genoeg moeten wachten!!! Bah!!! Ik hoop zo dat je niet meer voor behandelingen naar het ziekenhuis hoeft maar alleen voor echo's van je toekomstige spruit!!!
Hoe voel je je verder?? Is er al iets anders dan anders???

Joyce!!
Hoe is het met jou meid?? Luister je nog vaak naar het hartje van je kindje??? En begin je je kindje ook al goed te voelen???

Ken en Roos!!
Hoe is het met jullie meiden???

Kus Sjors....

Hoi Joyce,

Ik heb mijn testen besteld bij matcare waar ik voorheen ook al mijn testen bestelde
die vind ik toch het fijnst nu heb ik wel gekozen voor de zwangerschaps testen ultra die schijnen het gevoeligste te zijn nou ben benieuwd en martin is vrijdag jarig weet dat ik zaterdag pas mag gaan testen maar doe het vrijdag hoop zo dat ik martin ook een mooi kado kan geven en mocht de test negatief zijn dan test ik nog een keer na me nod dus na 7 mei

hmmm ben lekker vrij vanochtend vanavond nog even werken en dan vrij tot 5 mei
lekket
verder alles goed met jou meis?wanneer heb jij de 20weken echo?

tot later meiden

xxx
monique

Sjors; Ik luister bijna elke dag even naar het hartje. Net voordat ik ga slapen. Ik vnd het echt super leuk. Het voelt toch alsof je wat dichter bij je kindje bent. Maar dichter kan bijna niet he? hahaha. Maar het gaat het met jou? Hoe voel je je?

Monique; Vrijdag testen dus. Nou ik   hoop echt dat je Martin een geweldig kado mag geven. Heel toevallig dat het samen valt. Weet hij dat je gaat testen of hou je het nog even een verrassing net   als Lilian? Maar het zou toch geweldig zijn als je nu eens zwanger zou mogen zijn.

Met mij gaat ales goed. Al gaat de tijd nog steeds een beetje te langzaam voor mijn gevoel. Maar ik ben vandaag toch al weer precies 19 weken zwanger. Volgende week woensdag heb ik mijn 20 weken echo. Spannend hoor. Ik hoop dat hij/zij er een beetje goed voor ligt zoda we mooie beelden kunnen krijgen. We willen niet weten wat het wordt dus hopelijk heeft hij/zij de benen niet wijd. hahaha. Maar het is wel spannend. Ik hoop dat alles goed zal zijn.

Terug
Bovenaan