Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoi Lilian,
dank je wel voor je reactie
ik heb op het moment lichte steekjes aan de linker kant
ow ik hoop zo dat dit nu een innesteling zal zijn
ook ik heb het zelfde vriend lief is 2mei jarig en die dag mag ik ook testen
ook ik zal me vriend geen mooier kado kunnen geven als een mooie positieve test
ik zit nu op 5 dagen na de iui moeilijk te beschrijven wat ik voel maar een raar geromel en ongi steekjes in de buik ongi kan ik nog niet gaan worden DUS zou het dan eindelijk goeie voor tekens zijn hope so
wat kun je je zelf dan gek maken en dan toch stieken denken zou ik zwanger zijn

nou meis succes

liefs
monique

hoi meiden allemaal!

ja ik denk dat de meeste van jullie mij niet kennen ...behalve joyce en lilian...ik schrijf aan de andere kant ben inmiddels 26 weken zwanger.....

maar lees toch vaak hier mee....ik weet wat het is als je iets heeeeeeeeeeeeeeeel graag wilt..

lilian ik ga je toch feliciteren lieverd!
wauw wat een mooi kado nou je mannetje kan zijn geluk niet op hoor!

en alle andere meiden ik hoop jullie ook snel aan de andere kant tegen te komen!

veel liefs sandra

WOW,
LILIAN,
Wat gaaf meid dat je al een licht streepje op je test hebt.
Ik ga je voorzichtig al feliciteren, en wat een mooi cadeaeu heb jij zaterdag voor rene zeg, vet cool!

Monique; Ik heb mijn eisprong niet echt gevoeld, maar ongeveer 2 weken voordat ik teste
heb ik 1 middag gigantische buikpijn gehad en daarna niet weer. OOk niet de week voor mijn Nod.
OOh meid nog 9 dagen wachten, wat duurt dat altijd lang he. Meid ik hoop het echt voor je en ga heel hard voor je duimen!!!!!

Jessie: Jij negatief getest maar zolang er geen rd's zijn. Ik ga voor jou ook heel hard duimen ik gun het jou ook zo zeer.

Met mij alles goed gisternacht voor het eerst wakker worden met een misselijk gevoel, voor het eerst overgegeven daarna een cracker gegeten en een beker melk gedronken en toen was het weer goed. Ik merk wel dat ik geen nacht meer echt doorslaap, altijd wel een paar keer wakkker.
En nog steeds moe, moe, vooral 's avonds.
Morgen is mijn opa jarig en gaan we mijn opa en oma vertellen dat ze dit jaar ook nog hun 2e acherkleinkind kunnen verwachten. Ik wil even iets bedenken en wat leuks doen met het cadeutje, of dat ik mijn opa en oma ook een fotolijstje doe met dat ene gedichtje. Maar eens even kijken wat ik doe.
Meiden tot de volgende keer.
Veel liefs Jossie 7wkn, 5gn

WAT LEES IK NU TOCH WEER ALLEMAAL??????

Wauw Lilian!!!!! Meid, wat superrrrrrr!!!!!!!!! Ja, een streep is een streep. Dit is echt het beste cadeau dat je kunt geven aan je vriend!!!
GEFELICITEERD HOOR!! Vind het zo gaaf voor je!!
Nou hoop ik je natuurlijk snel te volgen, net als de andere meiden.

Monique: Voor jou ook aardig spannend! Ik hoop zo dat wat je voelt een innesteling is.
Ik blijf voor je duimen!

Jessie: Bah!!! Dat is dus niet de bedoeling he! Zolang er geen rd's zijn is er hoop, maar ik weet dat je voor je gevoel wel weet dat je ongie wordt. Balen!
Alvast een dikke knuffel!

Jossie: Toch wat misselijk nu. Gelukkig was het snel over na het eten van iets lichts. Hoop dat je er overdag niet al teveel last van hebt, van te weinig slaap...

Sjors: Hoe voel je je? Gaat het een beetje? Moet je veel werken?

Joh: Hoe gaat het met jou? Ook druk?

Nou, wij zijn nog steeds braaf om de dag aan het knuffelen en deze keer gaan we ook weer lang door!! Heb het idee dat mijn eisprong later is dan normaal.
We zien wel. Ik kan nog nergens aan merken dat mijn eisprong eraan zit te komen.
Morgenmiddag al lekker vrij! Ik ga reisbrochures ophalen. Heb zo zin om een reis uit te zoeken. Wil gewoon effe een weekje weg met mijn mannetje.

Fijne avond allemaal!
Liefs...

hoi girls

hihi ik kan zo moeilijk mijn mond houden T IS ZOOOOO MOEILIJK!!   maar ik doe t wel... want ik heb t beste kadoo ooit voor m!!
hihi
 ik moet weg want hij komt eraan !! xxx lil

Hoi meiden,

LILIAN WAUWWWWWWWWWWWWW! PROFICIAT! Ik wens jou een hele mooie zwangerschap en over een maand of acht een wolk van een baby! Ik weet zeker dat Storm en Daan vanaf een wolkje over jullie nieuwe spruit zullen waken! Echt meid, het is je zo gegund!

Mijn ei zit er aan te komen, denk ik! Mijn slijm is wat vruchtbaarder aan het worden. deze maand dus even geen ovutestjes! We zien wel. Wel knuffelen we nu om de dag.
Verder ben ik er deze maand iets minder mee bezig. Misschien dat dit komt door de verwijzing naar de gyn?

8 mei hebben we de eerste afspraak. We hebben vragenformulieren gekregen en een infoboekje. Op de vragenlijst voor de vrouw staat ook of je last hebt van vocht uit de borsten. Als ik er in knijp komt er idd wat melk uit! Maar ik heb 8 maanden BV gegeven?! Ik weet niet of het dat is. maar anders zou het kunnen wijzen op een storing van de hormoonhuishouding. In het info boekje stond heel duidleijk beschreven welke onderzoeken er kunnen komen. Ze beginnen met een intakegesprek en lichamelijk odnerzoek bij de vrouw en bij de man. Volegnde afspraak een echo (om de eisprong te bekijken). dan spermaonderzoek, dan een baarnmoederfoto. En als laatste een kijkoperatie. We zien wel waar het schip strand.
Ik moet zeggen dat ik het boekje wel erg verhelderend vond.

Komende week gaan we een weekje op vakantie! Ik zal dan dus even een weekje niet on line zijn. Maar voor de dames die dan hun NOD hebben! Good luck! Ik duim voor jullie!

Hoi Meiden,

HiHi nu ben ik is de eerste

Lilian lieve schat jij weet het al maar wil je toch nog even heel veel succes wensen met testen jij bent gewoon lekker zwanger en een mooier kado kan jij je mannetje niet geven meis ik lees straks nog wel even moet zo gaan werken dikke knuffel voor jou

Mamaroos even reageren ik heb altijd wel wat vocht wat uit me tepels komt is dat normaal dan en uhm neee ik heb geen borstvoeding gegeven hihihi vind het wel vreemd heeft iedereen dat vocht uit de tepels doorzichtig van kleur

nou meiden ik heb morgen er 1 week al op zitten pffff wat duren die weken weer ineens eeuwen te duren zeg en hoop dat ik 2 mei ook positief mag gaan teten ook een mooi kado voor vriend lief die is op die dag jarig hope so
verder geen last meer gehad van krampen vanmorgen op gestaan en helemaal weg 1 dag de heledag zeurende krampachtige pijn scheutejs gehad zou het een innesteling zijn geweest????? weet het niet nog 1 week wachten

oja jessie ga je vandaag testen meis zo ja heel veel succes lieverd hopelijk test jij ook positief meid toi toi toi

tot later meiden ga werken

liefs
monique

Mamaroos; Oooo je gaat lekker een weekje weg. Ik ben jaloers hoor. Waar ga je naar toe? Maar wat fijn dat er eindelijk actie wordt ondernomen. Ik hoop dat het allemaal niet nodig hoeft te zijn. En als je dan toch het hele traject in gaat dan hoop ik voor je dat ze snel weten waarom je niet zwanger wordt zodat ze er wat aan kunnen doen. Vocht uit de tepels. Jeetje misschien heeft het toch een beetje te maken met BV. Ik heb het nog nooit gehad. Nog anderhalve  week en je hebt je eerste   al. gaat nu toch wel lekker snel.

Monique; Hou je het nog een beetje vol op het wachtbankje?

Jessie; Hoe voel je je? Ga je nog een keer testen of wacht je nu nog ven nadat je die negatieve test hebt gehad?

Ken; goed zo. Om de dag knuffelen dan kan je je ei niet missen. Goe op je gevoel blijven af gaan dan kan je hem niet missen. Wel jammer dat je dokter geen vervangende dokter heeft aangewezen deze maand. ik ben benieuwd of dat altijd zo gaat in het ziekenhuis.

Lilian; En jij? Heb je vandaag nog een testje gedaan of wacht je tot morgen? heb je het nog wel geheim kunnen houden? En anders kan je de test ook inpakken en vanavond al geven toch?!

Terug
Bovenaan