Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

joyce   wat gaaf dat je volgende week alweer 20 weken bent .... en dat je elke avond ff naar t hartje luisterd ./..mooi!!

met mij gaat t goed....vooel af en toe wat krampjes   maar meer niet ..ben moe   maar ja das normaal hahahahhahahaha...ik zou willen dat we op de 12 weken zaten hihi ja maar je kan niet alles hebben he   ..ik heb gisteren eenafspraak gemaakt bij mijn gyn   en ik mag op 19 mei komen voor een echo   dan ben ik officeel +/_ 8 weken !!
ben errrgg benieuwd...
meiden ik ga werken   vanavond reageer ik ff langer..ok?   xxx lilian

ps   kan t eigemnlijk nog niet geloven dat t nu alweer zo ver is ....en ik wil eerst maar eens zien dat ik t nu afmaak....hoop t zo!!!! ben erg terughoudend ....

x lil

Hoi meiden

Alles goed met iedereen??
Met mij wel hoor. Al verveel ik me wel een beetje nu ik vrij ben. het is geen weer om lekker buiten te zitten , helaas. Gelukkig is mijn mannetje vanaf morgen ook vrij en dat is toch een stuk gezelliger dan zo maar alleen de dag door komen.

Monique: Hoe was het op de verjaardag van je nichtje?? Was het groot feest??
Nog 3 daagjes wachten meid dan mag je testen en ik hoop van harte dat je een positieve test in handen mag hebben. Dan is het bijna twee weken na de iui toch?? Ik hoop dat je net al Lilian geluk mag hebben en dat je dit als verjaardagscadeau mag geven.
Helaas ben ik dan al op vakantie maar zodra ik dan terug ben hoop ik natuurlijk het geweldige nieuws te lezen.

Joyce: Jeetje volgende week je 20 weken echo. ik wens je alvast veel plezier daarbij. Ik hoop dat je mooie beelden te zien krijgt. Zet je de foto dan weer op hyves??
Wat fijn dat je elke dag het hartje even kunt beluisteren. lijktt me heel speciaal.
De reden dat ik pas in augustus weer naar de gyn ga  is omdat ik dus in maart dat hsg onderzoek gehad heb. Het schijnt zo te zijn dat je in de 6 maanden daarna een grotere kans hebt alsnog zwanger te worden. In Augustus is er dan weer een half jaar voorbij, dus vandaar dat we dan weer terug mogen komen. Maar ja van die 6 rondes zitten er al weer twee op zonder reslutaat dus ja...........

Sjors: thanks voor je lieve woorden. Ik  ga zeker volop genieten van de vakantie en wat ik al zei, niks moet en alles mag. En dan zien we wel.....
Hoe is het met jou verder??

Wie van jullie gaat er morgen iets leuks doen?? Of moeten jullie gewoon allemaal werken?? Ik weet nog niet wat wij gaan doen, het weer schijnt niet geweldig te worden dus dat is wel balen.

Meiden allemaal een fijne dag nog.

liefs Jessie

He Dames!!

Om kwart voor vijf vandaag heb ik mijn eerste echo.!!!
Ik vind het zooo spannend.
Ik hoop dat ik goed nieuws kom brengen.
Maar gezien mijn misselijkheid en moeheidsklachten moet dat wel zo zijn.
Dit weekend voor het eerst ook overgegeven.
Ik kon nog maar net op tijd de deur van de auto open krijgen.
Anders mocht ik de auto poetsen.

Maargoed jullie snappen dat de tijd voorbij kruipt op dit moment.
Ga maar even huis poetsen oid. Misschien gaat de tijd dan wat sneller voorbij.

Liefs Johanna

He Johanna,

Ja jij vandaag ook je eerste echo he. Ik ook, ik moet om half 4 bij de verloskundige zijn voor intake en echo. Mijn vriend gaat ook mee die heeft een 2 uur gesnipperd zodat hij mee kon.
Ik wens je veel plezier bij de eerste echo.
En ik hoop dat voor ons allebei alles goed is.
Ik ga me even omkleden kom net van mijn werk weer. Ben nu lekker 5 dagen vrij, heerlijk.

Veel liefs Jossie

Jessie; Ik ga morgen als het droog is waarschijnlijk even de rommelmarkt in Nijmegen over. Goffertpark. Is altijd wel heel erg leuk. Normaal sta ik er ook wel met wat oude rotzooi maar dit jaar hebben we niet zoveel dus gaan we zelf lekker de markt over. Maar ja dan moet het wel droog zijn. Jij bent ook lekker vrij. heerlijk he. Nou ik hoop voor ons dat het mooi weer wordt.

Lilian; Over 4 weekjes de eerste echo alweer. Ik hoop ook echt voor je dat de tijd super snel mag gaan en dat je je ukkie in decmber of in januari gezond in je armen mag houden. Eerst naar de eerste echo en dan naar die 12 weken en dan heb je de eerste fases al weer achter de rug.

Hallo Lieve Meiden,

Jessie meis lekker nog even en jij zit op tinerife heerlijk meis
ik hoop dat jij zwanger terug mag komen dat zou geweldig zijn ook ik gun het jou meis
ook jij hebt het nu wel verdient om zwanger te mogen worden ga lekker genieten samen met jou mannetje ik wens je een hele fijne maar vooral een vruchtbare vakantie meid
dikke voor jou

Lilian meid hoe voel jij je tja heerlijk natuurlijk maar kan je het al bevaten dat je weer lekker zwanger bent en fijn meis dat je de 19e mei een echo krijgt

Ken hoe is het met jou?

Sjors ook voor jou komt de echo datum in zicht heerlijk meis voel jij je verder goed nu niet meer zo misselijk?

Mamaroos hoe is het met jou lang niet meer gezien verder alles goed met jou?

Joh79 en Jossie hoe waren jullie echo,s?

Joyce fijn dat jij iedere avond naar je kindje luisterd moet een apart gevoel geven en natuurlijk prettig jeetje meis volhgende week al weer 20weken wat gaat het snel die tijd ga je nog wat doen morgen?

meiden die ik vergeten ben sorry geen 2e scherm open

met mijn gaat het goed al kan ik niet zeggen hoe ik me voel en zou niet weten hoe het voelt als je zwanger mocht zijn dus ja kan daat niks van zeggen al heb ik goede hoop dit keer om dat het al vanaf vorige week kleine steekjes blijven en vandaag met het stofzuigen een flinke steek in de linker lies schrok er zelf van de testen heb ik ook vandaag binnen gekregen ik heb nu gekozen voor de ultra gevoelige en wil vrijdag morgen gaan testen   maar zeg niks tegen me vriend hoop zo dat die positief mag zijn en dat dit de laaste IUI is geweest we zullen nog even geduld moeten hebben

verder kreeg ik vandaag van zuslief een heel mooi symbolische kado een sweet lake dat is een beschermengel in een boek erg apart en werd er ook erg emotioneel van van joyce heb ik er een die ik iedere dag bij me draag en van me zus dus nu die thuis op het nachtkastje komt te staan hoplijk brengen deze 2 veel geluk nou meiden sorry het is weer een lang verhaal geworden

iedereen heel veel succes
tot later
xxxx
monique

Hoi meiden,

Alles was goed bij de verloskundige. Ook de echo het was nog heel klein maar wel een kloppend hartje gezien ook een afdruk van de echo meegekregen.
Ik ben 1 dag langer zwanger dan ik dacht.
 Ik ben nu 8wkn en 3dgn zwanger  en 6 dec. uitgeteld.
Ma 26 mei. moeten we weer en dan krijg ik nog een echo dan ben ik 12wkn 2dgn.
Meiden ik kom snel weer uitgebreider reageren maar mijn buurmeisje doet mee aan de lampionnenoptocht vanavond en dan ga ik mee kijken. Morgen ook grote optocht hier en naar de feesttent.

Meiden een hele fijne koninginnedag!!!!

Veel liefs Jossie

Terug
Bovenaan