Forumjunkies Nr4!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hoi meiden

fijne konninginnedag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!redeliijk weer wat willen we nog meer!! bij ons in de straat hangen overal de vlaggen uit , vind ik zooo gezellig eruitzien he!!!leuk...nostalgie hihi

jossie en johanna     super jullie eerste echoooo!! en wat mooi he...ik hoop ook echt dat t dze x bij mij goed gaat e dat t een mooie echo is[had ik vorige x ook maar ging net na de echo mis]
maar ik voel me positief dus...beetje krampjes in mijn baarmoeder maar dat is goed he.. die is aan t groeien he....

monique   met 2 beschermenegels zal t bijna niet meer kunnen missen toch??

ken jullie een lekkere vakantie geboekt!! lekker!!!!!zon zee strand mmmmmmm..

jessie een hele fijne vakantie   en geniet van de zon en van je vent!!!! hihi en who knows ????

joyce nog heel even wachten dan heb jij al de 20 weken echooo nouu snell!!! gaat dat [achteraf he]...spannend     dan kan je je kindje zooo goed zien     kei mooi!!

sjors   nog misselijk?? hihi ik ben bang dat dat bij mij er ook aan zit te komen   maar we wachten af....

nou allemaal een fijne konninginnendag xxx lil

Hai hai!!!

Johanna en Jossie!!!
Wat ben ik jaloers op jullie!!!! Hahahahaha!!!! Wat fijn dat jullie de eerste echo hebben gehad en nog fijner dat het allemaal goed is!!! Ooohhh het lijkt mij zo bijzonder om je kindje te zien!!!! Van harte gefeliciteerd met dit fantastische nieuws!!! toch weer een mijlpaal!!!
Ik mag 15 mei voor mijn eerste echo, dan ben ik 11 weken en 4 dagen zwanger!! Het duurt mij allemaal veel te lang!!!! Ik wil ook heel graag zekerheid!!! hahahaha!!! Ook ik hoop zo dat alles goed is!!!

Lillian!!!
Hoe voel je je meid!!!??? Nog steeds zo moe??? Ik hoop dat je de misselijkheid over mag slaan!!!

Monique!!!
Ooohhh ik duim mij echt helemaal te pletter!!!! Ik hoop zo dat je je mannnetje een fantastich kado mag geven!!! (en jezelf natuurlijk)!!

Jessie!!!
Wanneer ga je ook al weer op vakantie??? Als ik je neit meer zie op het forum wil ik je alvast een hele fijne vakantie toe wensen!!! geniet er lekker van meid!!! dat heb je verdiend!!!

Joyce!!!
Wat fijn dat je volgende week al weer 20 weken zwanger bent!!! Wat gaat het toch snel!!! En dan natuurlijk de 20 weken echo!!! Spannend!!!

Ken!!
Heb je je ei inmiddels gevonden meid??? Je mist je ei deze maand zeker niet, nu je ook wat extra lang doorknuffeld!!! Ik hoop zo dat je je gyn mag bellen met de mededeling dat je zwanger bent!!!! duim duim duim!!!

Roos!!
Hoe is het met jou meid??? Volgens mij ben je inmiddels alweer op het wachtbankje beland of niet???
Wanneer mocht je ook al weer naar de Gyn??? Ik hoop zo voor je dat de Gyn niet meer nodig blijkt te zijn!!!

Hier gaat alles goed hoor!!! Ik ben alweer 9 weken en 3 dagen zwanger!!! hahaha!!! Klinkt al heel lang vind ik zelf!!! Ik ben nog steeds erg misselijk en moe, maar heb het al met al redelijk onder controle!!!
Hoe snel behoor je eigenlijk niet meer in je broeken te passen enzo??? Want bij mij is het echt verschrikkelijk, ik krijg mijn knopen nog net dicht!! Maar dat zit dus voor geen meter!!! (heb er nu al een elastiekje tussen de knoop en het gat)!! Aaaahhhh ik groei de pan uit!!!   Mijn moeder zei ook al, misschien zitten er wel 2 in!!! hahahaha!!!
ik zal mij nu snel klaar maken, ik moet zo weer werken!!! jammer want vriendlief gaat met de buren leuke dingen doen vandaag!! had wel graag meegewild!!!

Een hele fijne koninginnendag meiden!!!

Liefs Sjors!!!

goeiemorgen meiden

jessie als we je niet meer zien ..een hele fijne vakantie!!!

monique   ik duim voor je!!!want t zou wel heel leuk zijn he voor je mannetje als hij z'n super kadoo kreeg en jullie verdienen t !!!!duim duim duim!!!!

ken   als jullie t om de dag blijven doen dan kan er bijna niks misgaan he!!!ik heb ook altijd een latere eispron dag 16   laatste x maar ook wel eens dag 17 dus   blij doorgaan met knuffelen meid!!!!
ze hebben toch laatst ook je eierstokken/baarmoeder gespoeld{?sorry als ik t verkeerd zeg he!!} nou dan moet t toch gebeuren!!???ik duim ook super voor jullie he meid!!!x

joyce   ik ben eerder vandaag yeeaaahh hahhaah vrije dag he   hoef je niet te werken zeker ..ik ook niet maar word de hele week al om 9 uur wakker dus jaaaaa dan ga ik er maar uit he......hihi   alles gaat goed...zijn in jullie 20 weken echo       ...spannnend!!!

mamaroos   hoe is ie bij jou???voel je iets ofd juist niks??

nou hier gaat alles goed ..voel me goed   , probeer lekker gezond te eten veel groenten en fruit en ben alleen wat moe soms maar ja ...hoort erbij he ...
oooh heerlijk he zoveel vrije dagen[ik heb morgen vrij gepakt dus hoef ik pas dinsdag weer te werken] en de zon schijnt nu hier..zou leuk zijn als dat zo bleef vandaag!!
nou meiden fijne dag   vandaag en ik zie jullie ......

oooh trouwens   leuk he al onze'" andere" forumjunkies " ook op de forumjunkiehyves!! vind ik echt super leuk!!!! meiden   gezellig

xxxx lilian

Lilian; Ja je bent inderdaad vroeg. hahaha. Nee ik geniet de laatste maanden nog even van uitslapen op mijn vrije dagen, want dat zal er straksmet een baby wel niet meer inzitten. Maar dat is wel lekker dat je vrij bent tot en met maandag. Ik moet morgen wel weer werken. Ik vond het ook een beetje zonde van mijn vrije dagen. Ik heb er namelijk niet zo veel.

Jessie; Veel plezier op vakantie. Ik hoop dat je heel erg mooi weer mag hebben en dat de rode duivels al weer weg zijn. Lekker knuffelen en wie weet komen jullie met z'n drieeen terug. Leuk om over te fantaseren toch?

Ken; Nog steeds hard aan het knuffelen? En als je denkt dat je je ei nog net hebt gehad   dan moet je gewoon even door gaan hoor. Kan geen kwaad en is nog leuk ook. hihi.

Mamaroos; Hoe gaat het met jou?

Monique; Spannend!!!! Morgen ga je al weer testen. ik hoop dat die testen van Matcare echt super gevoelig zijn en dat je morgen een tweede streep mag zien. Ik hoop het echt voor je en ik bennu keihard aan het duimen.

Hallo meiden,

Heeft iedereen een lekkere dag gehad? Ik heb lekker in de tuin gewerkt vandaag. Al het onkruidis weer tussen de tegels vandaan en de tuinset staat weer in het midden van de tuin. Daar wordt ik nu echt vrolijk van. Heerlijk zomerdagje komt er weer aan. Alleen heb ik nu wel last van mijn rug dus ik zit nu lekker rustig op de bank een beetje tv te kijken.

Monique; Veel succes morgen. ik hoop dat je een mooi streepje te zien krijgt waarover geen twijfel bestaat.

Groetjes Joyce

Hallo Lieve Meiden,

ik reageer even niet op allemaal

Jessie ik had het al gezegt zeis maar ik wens je een hele fijne maar vooral een vruchbare vakantie toe geniet er samen lekker van en hopelijk komen jullie met ze 3e terug gun het jou zo meid wanneer kom je terug?
tot gauw en een dikke knuffel

Joyce wat balen dat je het nu in je rug hebt meid ik hoop dat het gauw weer over gaat neem even wat rust

nou meiden ik denk dat ik morgen mijn vriendje geen mooi verjaardags kado kan geven ik heb een giga buik pijn en pijn onder in de rug dus denk echt dat de duivels weer zullen komen ben ook best de heledag chagarijnig brrrr
en toch test ik morgen maar weet wel zeker dat er geen 2e lijntje te zien zal zijn
verder morgen ochtend werken en daarna de boodschapen doen voor de verjaardag van me vriend morgen midag komt mijn zus mijn helpen met de hapjes maken hihihi dat kan me zus erg goed en wel zo makelijk en morgen avond   komen mijn schoon ouders en mijn ouders broer en zussen dus weer een drukke boel en al mijn neefjes en nichtjes gezellie
meiden ik hoop zo dat ik morgen goed nieuws heb en dat ik een positieve   test mag vast houden hope so wil zo graag maar de waarheid zullen we morgen weten weet niet of ik tijd heb om op het forum te komen heb het erg druk morgen nou meiden duim voor me

heel veel
liefs
monique
xxxxxxx

hoi Lieve Meiden

BEdankt voor al jullie wensen!!! Ik ga zo de uato in op weg naar het vliegveld. Om vervolgens naar Tenerife te vliegen en daar heerlijk 9 dagen te genieten, van zon zee, strand en lekker eten en drinken.

Meiden ik ga jullie missen en zal aan jullie denken.
Tot volgend weekend

Meiden op wachtbankje succes nog.
Mensen die naar de gyn gaan veel plezier en succes!!
En de rest ook succes met alles deze week

Dikke kus Jessie

Monique: Ik duim voor je dat je straks toch een positive test mag hebben hoor!!!

Voor jou een extra dikke knuffel op een goede afloop!!!!

Kussssss jessie

Terug
Bovenaan