Forumvriendinnetjes dec -> uitgerekend augustus 2023

Ja leuk! Waar wonen jullie eigenlijk? Ik in Nijmegen. Misschien kunnen we op een gegeven moment een gezellige meeting doen ?
 
@kaat 
Oh wat geweldig zeg!! Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Wat ontzettend vervelend dat je in september een mk hebt gehad. Hoe voel jij je daar nu onder?
Ik hoop met je mee dat alles goed blijft gaan en dat jouw kindje gezond ter wereld komt!
Super bedankt. Ik ga het morgen direct halen. Hoe doe jij dat met de sinaasappel? Daar heb ik zelf nog nooit van gehoord haha. Knijp je de sinaasappel  dan uit of doe je stukjes sinaasappel in de thee? 
Ja dat klopt inderdaad! Ik ben dus ook extreem misselijk. Ze zeggen dat het ja 3 maand over zou gaan maar helaas is het bij mij nog niet vermindert of over. Dat is wel jammer! 
Mijn man is super enthousiast en vind het geweldig dat we een meisje krijgen. Hij is wel echt een steun voor mij dus dat is super fijn! 
 
 
 
@Kaat om even op je vraag terug te komen van een paar pagina's geleden ? het is mijn eerste zwangerschap 
 
Leuk zo een lijstje Panda. Ik bel donderdag/vrijdag de vk voor een afspraak, ik laat het weten ?
Haha, ik heb eigenlijk een beetje hetzelfde.. ben gewoon blij met de misselijkheidsvlagen en kleine vlagen van pijn in plaats van constante buikpijn zoals bij de mk. ? ik voel me echt gwn een stuk beter terwijl ik me soms zieker voel hahaha gekkigheid. 
@Kelsey, ik doe het aan een sateprikker. Gember, sinasstukje, gember, sinas. Heel lekker! En gember gooi ik er gewoon in. 
Ik woon vlakbij Haarlem (dorpje ernaast velsen)! Wel stukje verder van jullie allemaal haha. 
 
Voor het lijstje: mijn echo is op 2 Jan. Volgens mijn eigen berekening ben ik dan 8+4. 


oh en meiden, ik heb mijn belofte gebroken. Ik heb toch nog een keer getest. Wilde gewoon graag nog een keer een knalstreep zien. ?. Had in het begin van die vage lijntjes. Natuurlijk omdat ik heel vroeg was en later nog de CB gedaan als bevestiging. Maar stiekem toch fijn om nu meteen na het plassen een dikke streep te zien verschijnen!
 
Terug
Bovenaan