Ook ik wou me even aanmelden hier! (als dat mag)
Ik ben 25 en ook wij gaan voor de 2e. We hebben een zoontje van 4mei08 dus hij is 20mnd oud vandaag. De vorige keer was ik met de 1e ronde zwanger werd een vroege mk met 7wkn. De ronde erop was ik gelijk weer zwanger. Ben benieuwd hoe het dit keer zal lopen. Ik zag bij Fleur dat het de 1e keer ook snel ging en nu niet zo snel dus het zegt allemaal niks.
Ik heb het hele topic even doorgelezen..
@ mamavansharon: ronde 2, spannend! we lopen dus aardig gelijk op. Wat naar dat je die miskramen gehad hebt, ik hoop dat je vanaf nu meer geluk hebt! Lijkt me lastig 6x per jaar eisprong.. succes!
@momootje: 1e ronde ook pas begonnen! spannend! de 11e je nod.. ff afwachten dus nog..
@ fleur: dochter van 2,5 leuk! en idd wat ik al zei het zegt dus niks als het bij de 1e snel gaat kan het best bij de 2e langer duren.. ik hoop dat het wachten gauw beloond word!
@ mamavanesmee: Ik denk dat ik nu ook minder sress heb dan de 1e keer.. nu ik weet dat alles werkt (als goed is)
@ mariekje28: jij bent nu dus aan het afwachten ik ken het gebruik van ovulatietesten niet maar ik hoop voor je dat het gelukt is!!
@ grotebroer: Jij bent gauw na de eerste eigenlijk voor de 2e gegaan, of zie ik dat verkeerd? dan ben je toch ook in 08 bevallen? en jullie zijn ook vanaf 08 bezig voor de 2e toch? of las ik dat verkeerd? wel leuk! maar idd heftig zeg! curretage.. ik ken het niet maar heb er wel mensen wel eens over gehoord en schijnt nie prettig te wezen. bah.. ik hoop ook voor jou nu op meer geluk! succes de 12e!
@ skelter: Woww is snel gegaan he? van harte gefeliciteerd!!! ik hoop voor je dat alles goed gaat en geniet er lekker van!
@mamavansem: Goh jij zoontje word in april 2! de mijne in mei, dus bijna even oud, leuk! stiekem hoop ik dat ik dan al zwanger ben natuurlijk! dan gaan jullie voor de 2e toch? succes!
en ik slik trouwens foliumzuur met vit b voor mijn weerstand. Maar dat heeft niks met het zwanger worden te maken..
groetjes!