Het zal idd wel n fase zijn! Alhoewel ik wel n gevoel heb dat t geen echte uitslaper gaat worden...
Met mijn zoontje gaat het nu weer goed. Hij heeft echt n hele lastige fase achter de rug. Zijn sprong,eenkennigheid, lastige nachten ( zijn nog steeds heel wisselend), heel veel willen maar nog niet kunnen, dus erg snel gefrustreerd, zich geen raad weten en zich maar moeilijk kunnen amuseren. En laat dit ook echt blijken,haha! Het is een zeer temperamentvol mannetje zullen we maar zeggen!! Niet normaal ook hoe hard hij zich ontwikkelt de laatste paar maanden! Hij loopt al 2 maanden langs de meubels af en sinds n week probeert hij de hele tijd om los te staan. Het zou kunnen dat hij al vroeg gaat lopen. Voor hem hoop ik het, dat zou alles voor hem zoveel makkelijker maken! Maar goed, voor t zelfde geld duurt t nog n paar maanden! Maar goed, begrijp me niet verkeerd, ik klaag echt niet! Het is echt n heerlijk kind ? Ik baal iedere keer weer als ik moet gaan werken en hem de hele dag moet missen!
Verder is hij ook heel erg lief! Komt af en toe echt bewust n knuffel en n kus geven! Oooh man, dan smelt ik!!???
Heeft ook echt humor en dat is ook erg leuk om te zien!
Dus eigenlijk n heel lief, vrolijk, maar ook zeer temperamentvol kereltje!!
Hoe is t met jouw dochtertje?