Gaat het vroege wakker worden ooit over?

Bij ons was het een korte fase dat ze zo extreem vroeg wakker werd, 3 weken zoiets...wel heel erg lang rond 6u. Maar uiteindelijk heeft het veranderen van 2 naar 1 dutje rond haar 1e verjaardag ook geholpen. Het was op het begin best pittig haar wakker te houden tot haar dutje, vergt wat afleiding en creatief bezig houden.. maar ze sliep wel langer uit.. momenteel is ze 2 en slaapt ze al 1 maand tot half8/8u.. dus kan zeker veranderen allemaal!
 
Bedankt voor jullie reacties !
Wij zijn duidelijk niet de enigste met dit “probleem” !
Zo’n lampje is een goed idee maar is ze nu nog te klein voor helaas.. maar die ga ik zeker onthouden! 
Haha ben wel blij te lezen dat het ook over kan gaan daar blijven we gewoon maar op hopen. Ze slaapt nog 2x omdat ze rond 8.00 al helemaaaaal kapot is dan zitten er soms al 3 wakker uren voor haar op das beetje het probleem weet ff niet hoe ik haar dan tot de middag op moet houden maar daar zullen we indd wel naar toe moeten heb het vaker gehoord dat dat nog wel eens uit wilt maken. Misschien gaat ze dan ook 1 langer slaapje doen ipv 2 wat korter.
We gaan gewoon maar blijven proberen haha!!
 
Hier wordt dat straks ook nog wel m dingetje idd om over te gaan naar 1 slaapje. Hier ook om 8 uur weer in bed en dan zijn we t al echt aan t rekken!
Dus denk dat hier de komende maanden nog 2 slaapjes zullen zijn!
En @chantal, zo komen we elkaar ook hier weer tegen haha! Onze kindjes lijken veel op elkaar hahaha! ?
Fijn om te lezen dat er meerderen dit hebben met hun k
 
Nou echt he ! Lijken indd veel op elkaar ? het was vanmorgen hier 6.20 nou dan ben ik heeeel blij hoor wat is dat lekker!
Ik denk ook dat heel veel kindjes hier last van hebben en het zullen ook indd fases zijn maar die fase duurt het toch wel erg lang! En vooral als je dan om je heen hoort de mijne slaapt tot 8.00 of zelfs 8.30 ???
Hoe gaat het voor de rest met je zoontje KL-E
 
Het zal idd wel n fase zijn! Alhoewel ik wel n gevoel heb dat t geen echte uitslaper gaat worden...
 
Met mijn zoontje gaat het nu weer goed. Hij heeft echt n hele lastige fase achter de rug. Zijn sprong,eenkennigheid, lastige nachten ( zijn nog steeds heel wisselend), heel veel willen maar nog niet kunnen, dus erg snel gefrustreerd, zich geen raad weten en zich maar moeilijk kunnen amuseren. En laat dit ook echt blijken,haha! Het is een zeer temperamentvol mannetje zullen we maar zeggen!! Niet normaal ook hoe hard hij zich ontwikkelt de laatste paar maanden! Hij loopt al 2 maanden langs de meubels af en sinds n week probeert hij de hele tijd om los te staan. Het zou kunnen dat hij al vroeg gaat lopen. Voor hem hoop ik het, dat zou alles voor hem zoveel makkelijker maken! Maar goed, voor t zelfde geld duurt t nog n paar maanden! Maar goed, begrijp me niet verkeerd, ik klaag echt niet! Het is echt n heerlijk kind ? Ik baal iedere keer weer als ik moet gaan werken en hem de hele dag moet missen!
Verder is hij ook heel erg lief! Komt af en toe echt bewust n knuffel en n kus geven! Oooh man, dan smelt ik!!???
Heeft ook echt humor en dat is ook erg leuk om te zien!
Dus eigenlijk n heel lief, vrolijk, maar ook zeer temperamentvol kereltje!!
 
 
Hoe is t met jouw dochtertje?
 
Ahh sneu he die heftige periodes waar je soms mee te maken krijgt ! Je merkt dan aan alles dat ze niet lekker in hun vel zitten en dat is gewoon rot voor hun en ook voor de papa en mama.
Super knap hoor dat hij zo lekker ondernemend is hier precies zo’n meisje ze staat nu sinds 1,5 week elke keer los had dat helemaal nog niet aan zien komen maar opeens deed ze het echt leuk! Ze word morgen 1 jaar dat is zooooo gek vind ik jeetje had dat niet verwacht dat dat zoveel met je kan doen als je ukkie 1 word! 
Jou zoontje bijna weer zijn sprong in zeker dan ? Wij zitten er nu in maar valt mij alles mee tot nu toe meestal als ik dat zeg gaat het kort daarna de andere kant op haha!
Wel rot dat het slapen wat minder gaat bij jullie mannetje ! Is hij dan vaak wakker ? 
 
Ooooh wat goed al echt los staan! Jeetje een jaar alweer, gefeliciteerd!! Hoop dat je een mooie dag hebt gehad. Pffff, wat vliegt de tijd toch he? Over 3 weken is t hier ook zover. We zijn al aan t oefenen met hiep hiep hoera, hij vindt t geweldig als wij t doen, maar zelf doet hij nog niet mee hahaha!
Ach ja, we hebben nog n paar weken.
Jaaa, ik denk dat hij snel zijn sprong in gaat. Het begint bij hem altijd zo’n 2 weken te vroeg. Dus wachten nog ff af....
Ja nachten zijn nog echt wisselend. Soms 1 a 2 keer, maar soms ook echt 4 a 5 keer. Hij wordt dan helemaal in paniek wakker, echt heel hard gillen en huilen. Denk dat hij dan naar gedroomd heeft. Heel zielig iig... 
 
Jouw dochtertje slaapt verder wel goed, ondanks de vroege ochtenden?
 
Terug
Bovenaan