Gaat het vroege wakker worden ooit over?

Dankjewel ! We vieren het morgen dus vandaag gewoon een normale dag gehad vanmorgen natuurlijk wel gezongen en cadeautje uitgepakt ? ze vond de slingers en ballonnen het mooiste haha!
Het gaat mij opeens veel te hard hoor!!!
Jeetje dat kan dus nog wel echt vaak zijn bij jullie mannetje. Owja hier meestal
een weekje eerder in der sprong vandaag had ze duidelijk sprongen gedrag!! Poehhhh! Voor de rest slaapt ze bijna altijd goed alleen vannacht dus niet 1,5 uur lang wakker geweest heel apart uit eindelijk flesje gegeven en sliep gelijk dus denk misschien echt een keertje honger! 
Ben benieuwd naar vannacht ?
Heb je al een idee wat jullie gaan geven aan jullie zoon voor zijn verjaardag ?
 
Mijn zoontje was ook altijd om 6.00 uur wakker. We zijn toen gestart met een slaaptrainer en dat werkt echt. Zolang nijntje slaapte moest hij ook slapen. Hierdoor werd hijoortaan om 7.00 uur wakker. 
 
Ja nog best wel vaak idd. Ik denk dat hij altijd hee veel verwerkt in zijn slaap. Vooral als we n wat drukker dagje hebben gehad is t erger dan wanneer we n rustige dag hebben gehad. En hoe toevallig is t, vannacht voor t eerst sinds lange tijd gewoon hele nacht geslapen! Geen een keer wakker geweest en geslapen tot 6.00 uur!! 
Misschien was jouw dochtertje wel zenuwachtig voor haar feestje gisteren, hihi? Maar 1,5 uur...pfoeh, dat is ook niet fijn!
Wij geven ons zoontje een trybike 2 in 1. Eerst is het een driewieler en als hij ouder is, kun je er n tweewieler van maken. Een hele mooie in retrostijl. Opa en oma betalen er ook aan mee, aangezien t wel prijzig is. Maar goed, hij kan er de komende paar jaar mee vooruit!
Wat hebben jullie gegeven? En hebben jullie een leuke dag gehad?
 
 
 
Daiskuh @ op welke leeftijd ben je daar mee gestart ?
 
KL-E @ woooow wat fijn zeg een hele nacht door als dat zo lang geleden is is dat zo lekker he ! 
Hahaha ja denk ook dat ze zenuwachtig was ? Haar feestje was wel erg geslaagd en ze is enorm verwend !
Klinkt gaaf zeg het cadeau wat jullie geven. Wij hebben hier een loop kar gegeven met blokken erin ze vond hem erg mooi ?
Ik hoorde vd week ook wel dat het soms kan schelen als ze naar 1 slaapje gaan per ipv 2 dat ze de ochtend soms wat langer door pakken maar ja dat is nog ff geen doen hier 1 slaapje gok ik zo!
Hoeveel slaapt jullie ventje nog overdag ?
 
Oh leuk, zo’n loopkar! Fijn dat je een leuke dag hebt gehad! Ben benieuwd naar deze verjaardag! ?
Mijn zoontje slaapt nog zo’n 3 uur overdag, verdeeld over 2 slaapjes. Sochtends 1 uur,1,5 of 2 en dan smiddags 2, 1,5 of 1. Kan soms ook iets meer of iets minder, maar over t algemeen komt hij toch op ongeveer 3 uur. Hij heeft 2 slaapjes nog echt nodig, denk ook echt dat hij die voorlopig nog nodig heeft!
Vannacht was t weer raak, weer 2x wakker, waarvan 1x echt in paniek. Zo zielig!
 
Hoeveel slaapt jouw dochtertje nog overdag? 
 
Owjeee das minder !
Hier nu ook al paar dagen huilend wakker even bij je nemen en wat water en ze slaapt weer. Denk dat dit echt met der sprong te maken heeft want dan heeft ze dit altijd en was eerst vaak in de nacht maar nu is het meest rond 22.00 dus dat is beter ?? 
Hier slaapt ze ook nog 2x en indd rond de 3 uur totaal. Zal ook even zo zijn want ja ze red die ochtend lang niet nog om hem tot bijv 12.00 door te trekken daar is ze te vroeg wakker voor haha!
Ben je zelf erg moe ?
 
Ooh ja, tijdens n sprong is het hier ook meestal wat erger. Wij pakken hem dan ook ff bij ons, slokje water drinken en meestal gaat het dan weer. Behalve als het echt dikke paniek is, dan duurt het echt even voor hij gekalmeerd is. Hij is altijd wel een gevoelig mannetje geweest op dat gebied. Verwerkt ontzettend veel in zijn slaap, wat leidt tot onrustige nachtjes!
Ik merk hier nog niks van n sprong, maar meestal is hij 1,5 a 2 weken te vroeg, dus zal nu snel de eerste tekenen we gaan zien vrees ik hhaha!
Ik ben wel heel erg moe geweest. Vooral in zijn lastige periode was het vaak best pittig en lagen mn man en ik vaak al om 20.00/20.30 in bed. Nu gaat het wel weer, heb vakantie en ga nu telkens sochtends of smiddags nog ff n uurtje naar bed. Ik slaap dan ook echt ff n uurtje. Het scheelt ook dat we vakantie hebben dat mijn man nu overdag ook veel kan overnemen. Superfijn om dan alles met zn tweeen te doen.
En jij? Ben jij niet erg moe van t vroege opstaan de hele tijd?
 
Terug
Bovenaan