Gaat het vroege wakker worden ooit over?

Hier ook indd een week eerder meestal met de eerste kenmerken van het sprongetje ! Het weet allemaal wat met die kindjes van ons ?
Lekker dat jullie nu vakantie hebben. Hoelang hebben jullie vrij ? Nog weg ook?
Jaa heb ik ook gehad hoor dat ik voor 21.00 sliep nu is dat weer een stuk minder ben wel eens moe maar niet zo erg eigenlijk de laatste tijd. Het vroege opstaan went en slaap altijd bijna wel rond de 6/7 uurtjes en daar kan ik wel goed op functioneren als ik uit eindelijk opgestaan ben. Moment van op staan zelf is soms even zwaar. 
Maar de moeheid is soms ff erg aanwezig en dan weer een tijd niet gelukkig.
hoeveel dagen werk je ?
 
Mijn man heeft 3 weken vrij, ik heb er 6. Werk in t onderwijs..?
Wij gaan dit jaar neegens heen, lekker rondom huis.
Jullie nog op vakanti
 
Pfff, wat n irritante app os dit! Ging ff iets mis.
Gaan jullie nog op vakantie?
Ik werk 3 dagen. Dat vind ik ook echt de max. Ik zou het liefste 
 
Grrrrr, doet ie t weer!
Ik zou t liefste 2 dagen werken. Maar dat haat dinancieel helaas niet.
Hoeveel dagen werk jij?
 
Oooo wat heerlijk zeg 6 weken vrij!!!
Prima toch lekker thuis te blijven. Wij gaan weekje op vakantie maar gewoon in Nederland dus hopelijk wel mooi weer tegen die tijd ?
Ik werk 2/3 dagen in zit in de kinderopvang en het is maar net hoevaak ze mij nodig hebben. 
Die kleine meid is hier toch baldadig de laatste dagen op alles en iedereen mijn hemel haha tis echt een kleine draak hoor!!!
Jou zoontje ook last van baldadigheid ?
 
 
Haha nou, baldadig vooral in de zin van: overal op slaan en met alles gooien! Helpen met de vaatwasser uitruimen vindt hij geweldig. Dan pakt hij een lepel en slaat overal keihard tegenaan! En schreeuwen, gillen en kwaken hahaha! Of dan komt hij even lekker knuffelen en ineens petst hij keihard op mn gezicht! Als het maar hard gaat en heel veel kabaal maakt, dan is het altijd goed!
 
Hahaha, ook echt een kleine rebel dus ?
Mijn zoontje heeft nu t klappen in zijn handjes ontdekt. Dan gaat hij even los staan en laat zich na n paar tellen op zijn billen vallen en gaat dan in zijn handjes klappen hahaha?
Nachten nog steeds wisselend en vanochtend weer om 5 uur wakker. Hij slaapt al de hele week overdag ineens superveel! Met vandaag toch echt wel het toppunt: vanochtend van 8-11 en vanmiddag van 14-16 uur...
Wij waren n dagje weg en hij was bij mn ouders. Mijn moeder was verschillende keren bij hem wezen kijken of hij nog we ademde ?
Maar als hij vannacht weer gaat lopen stieren en om 5.00 uur klaarwakker is, ga ik dat overdag slapen toch even onder handen nemen denk ik ?
Dan wordt t sochtends na n uurtje of 1,5 wakker maken en smiddags na 1,5 of 2. Dat hij maar max 3 uurtjes slaapt overdag. Dat doet hij normaal ook namelijk, maar nu sinds n kleine week ineens steeds meer richting de 4 uur en vandaag dus zelfs 5!
 
Het is wat met die slaapjes van onze kleintjes ?
 
Terug
Bovenaan