Gaat het vroege wakker worden ooit over?

Ooooh @joessie, 4.30 uur is echt niet chill!!!? Dan kun je tegelijk met je zoontje naar bed hahaha! Hier nu ook n paar keer weer 5.00/5.30 uur. Zijn ook weer tandjes aan t komen, dus tja, doen t dr maar ff mee. Hou wel nog vast aan t max 3 uur slapen overdag.
@chantal, oooh wat heerlijk!! Wie weet heeft ze het dan toch gevonden het slapen!! Geniet er maar lekker van zolang t duurt haha! Is ze zeker aan t bijkomen van haar sprong. Daar zal jouw dochtertje inmiddels wel al uit zijn he?
 
Joessie dat is echt vroeg he !!! Het blijft lastig en ze krijgen natuurlijk ook zoveel door nu dat vind ik vooral dan wel eens lastig als ze midden in de nacht wakker worden!
vannacht ook 4 uur wakker ik denk even laten huilen maar dat gaat dus niet ze gaat dan overgeven dat is al de 3de keer deze week door het huilen overgeven.
Ze heeft zoveel slijm en snot maar we zijn nu momenteel in een ander huis ivm met renovatie aan ons huis dus hoop dat het kwam door het “wennen” in dit huis dat ze overstuur was! 
Ja hier al weer even uit de sprong vond hem dit keer ook echt mee vallen buiten het slechtere slapen! 
Ze is op het moment ook erg hangerig wilt elke keer bij je en dan weer weg van je is erg aandacht vragerig maar kan gelukkig ook zeker nog heel goed spelen..
En Jaa ik vind het ook gezellig zo!
 
Ahhh wat zielig dat ze moet overgeven! Dan is ze echt wel erg overstuur... hopen dat ze snel went en dat t beter gaat.
Ja, dat snachts wakker worden is echt anders dan toen ze kleiner waren. Toen was t troosten of in slaap wiegen of flesje en dan ging t weer. Nu echt klaarwakker! Vannacht om 03:00 uur en toeb maar bij ons in bed genomen, maar duurde zeker een uur / 1,5 uur voor hij sliep. Niet verdrietig ofzo, maar gewoon erg wakker haha
 
Aaah jeetje! Echt overgeven... wat sneu! Soms denk ik, konden ze maar praten! Dat maakt t zoveel makkelijker!
 
Poeh Joessie, 3 uur.... en dan ook echt klaarwakker?! Mijn god haha, dan zou ik m ook bij me in bed nemen haha!
 
Mijn zoontje wordt best vaak in paniek wakker, volgens mij heeft hij dan gedroomd. Dit is op dagen dat t een drukke dag is geweest erger. Bijvoorbeeld met zijn verjaardag, super drukke dag ( en we hadden t al heel klein gehouden met alleen opa’s en oma’s). Snachts helemaal in paniek wakker, kregen geen contact met hem, duurde n half uur voordat hij n beetje ‘op aarde’ kwam. Echt heel zielig! 
Maar goed, wij nemen m dan altijd mee naar beneden voor wat water te drinken. Alleen... nu ben ik dat uit automatisme ook gaan doen als hij gewoon wakker wordt. Dit heeft hij nu dus haarfijn door!
Een paar nachten terug werd hij wakker, ik er naar toe. Troosten, maar bleef huilen. Ik pak m op en hij wijst huilend naar de deur. Ik loop met hem naar beneden en zodra ik de eerste voet op de trede zette, was hij meteen stil! Ik dacht meteen: shit! Hij weet t gewoon! Ik heb meteen maatregelen genomen en de nachten er op, naar hem toe als hij huilde, aai over zijn bol, speentje geven, welterusten zeggen en weer gaan. Huilen natuurlijk, ik heb me echt zitten verbijten in bed! Ik dacht, na 5 minuutjes ga ik terug en herhaal ik t ritueel. Dit zijn lange 5 minuten kan ik jullie zeggen! Maar na de 2e keer, nog harder huilen, naar t schreeuwen toe, maar....! Na 1,5 minuut ( leken er 10 met dat geschreeuw) was hij stil en sliep!
Dit zo n paar nachtjes gedaan en nu is t telkens speentje geven, 3 tellen huilen en stil!
Vannacht was wel rommelig, heel vaak wakker. Ben wel 10x bij m geweest. Maar goed, zal wel sprong zijn! Ook heeft hij er in n maand tijd 5 tanden bij, dus dat verklaart ook n hoop onrustige nachten. Hier nu wel telkens tot 6.00 /6.30 uur slapen! ( op 4 ochtenden na, toen t weer 5/5.30 uur was).
Maar Chantal, ik snap dat dit geen optie os als ze gaat overgeven!
 
Hier nu al n paar dagen royaal sprongengedrag! 
Hij begint echt zijn wil door te drammen, hij gaat dan gillen en heel hard huilen. Loopt rood aan en is echt heeeeel erg boos dan! Gooit dan zijn knuffel ( die ik hem aanreik) boos weg, schopt tegen zijn speelgoed in de hoop zo zijn zin te krijgen, hahaha! Heeft hij toch echt vette pech met ons als ouders, wij zijn hier allebei niet gevoelig voor, hahaha!
 
 
Jullie kindjes ook zo drammerig?
 
Hallo alle mama's,
 
Hier ook een dametje van 1, half juli 1 jaar geworden.  Ze heeft momenteel ook erg drammerig gedrag. Hier heeft ze ook dikke vette pech met ons als ouders, want we negeren haar gedrag ook. Maar het is toch even goed niet leuk als de kleine continue jengelig terwijl er eigenlijk niets aan de hand kan zijn. 
 
Ik hoop hier ook op een sprong en dat het over een tijdje beter mag gaan. Dit gedrag ben je best snel moe ;)
 
 
 
Terug
Bovenaan