Gedrag van de aanstaande papa's

Bedank allemaal voor jullie berichtjes, ik denk dat ik het maar gewoon over me heen laat komen. Je kan iemands karakter nou eenmaal niet veranderen.
Ik heb het er vaak genoeg met hem over gehad en hij weet hoe ik over zijn gedrag denk. Ik was het totaal niet van plan maar heb een hulp-lijn ingeschakeld. Van zijn moeder begreep ik dat zijn vader precies hetzelfde was tijdens de zwangerschap van zijn kinderen. Toen zijn vader dit hoorde heeft -ie mijn vriend de wind van voren gegeven omdat hij hier heel zijn leven spijt van heeft gehad.
Enkele dagen geleden ben ik eens goed gaan janken en heb er alles uit gegooid. We hebben knallende ruzie gehad en zijn zo naar bed gegaan. Toen ik de volgende dag ineens weg was, ging er bij hem een alarm-belletje rinkelen. Maar gelukkig had ik mijn tel. uitgezet en ben heerlijk in mijn uppie gaan winkelen. Toen ik thuis kwam hing er een gedichtje aan de voordeur met een rode roos. Bij mijn vriend moet de emmer altijd overlopen wil hij eindelijk eens iets doorhebben.
Hij zal nooit zo worden als de ideale verzorgende man, maar hij is nu een stuk opweg :D

Nogmaals bedankt allemaal voor jullie reacties.
 
O ja... tussen enkele reacties las ik ook het onderwerp "verloskundige". Daar gaat hij trouwens wel altijd mee naartoe. Dat hoort een man te doen zegt hij... hahaha ;)
 
hey ilzaa,

wat goed van je dat je stappen ondernomen hebt en zijn ouders ingeligt hebt!
ook al had je het misschien liever anders gezien... (en hij ook achteraf) je hebt een hele hoop bereikt.
fijn dat je schoonvader met hem een hartig woordje heeft gesproken.

enne, die tranen en ruzie! soms is dat alleen maar goed.....

fijn dat het nu allemaal stukken beter gaat!
en een ideale verzorgende man... tja... hij zal zeker te weten andere goede karaktereigenschappen hebben anders was je nooit op hem gevallen!!!
 
Goed van je dat het er uit is. En dat gedichtje mét rode roos moet genoeg zeggen, toch? Het is heel goed dat hij zijn 'fouten' toegeeft en daar is heel veel moed voor nodig!

Zo zie je maar, in iedere man schuilt een liefdevolle, zorgzame en romantische partner (alleen komt dat er niet altijd uit hahaha).

Fijn dat jullie nu weer met een schone lei kunnen beginnen en hopelijk vergeet hij zijn goede voornemens niet al te gauw!
 
Dag dames!

ja ik ben een man.. En na de meeste van deze berichten gelezen te hebben dacht ik, ik ga een bericht plaatsen uit het oogpunt van een man.

allereerst, ik ben een aanstaande vader en mijn vriendin is nu bijna 35 weken zwanger :)

Samen met m'n vriendin hebben we er voor gekozen om aan kinderen te beginnen en afgesproken het samen te doen. Nu ben ik een man die overal voor openstaat, maar ik kan heel goed begrijpen dat het voor sommige kerels best lastig is. Wij hebben de gierende hormonen niet, en wij hebben geen bijwerkingen..

De eerste keer dat ik mijn dochter voelde schrok ik oprecht! De luiers, babyvoeding, en schreeuwende jankers schoten door mijn hoofd! Op dat moment moet een man zich realiseren dat ie zich gaat voorbereiden wat komen gaat.. Doodeng!

Ikzelf vind het eng, geweldig, bijzonder, en vooral spannend, Deze gevoelens komen in vlagen.. Ene moment poep je in je broek van angst, en het andere ben je in de 7de hemel!
<p style="text-align: left;">Maar hoe sta ik nou eigenlijk in dit alles.. Borstvoedingcursus.. Check! Ik ken bijna het hele pakket van Madela uit m'n hoofd! Boekjes lezen? Ja nu even niet.. Ik heb een app "tuurlijk schatje" deze bereid mij elke dag voor over van alles! Bevallingscursus? Check! Anders raak ik straks in paniek als ik niet kan helpen..</p>
<p style="text-align: left;">Ik denk dat de man anders benaderd moet worden wil het ook zijn ding worden zo'n zwangerschap.. Laat hem aan de kinderkamer knutselen, vraag wat hij voor kinderwagen zou willen hebben.. Reken maar dat hij gaat shoppen! Al die kinderkleren vinden we to much.. 100 verschillende maten en alles is peperduur ineens.. Stel de man gerust door een berekening te maken met wat het allemaal kost en hoe jullie de gehele situatie financieel aan gaan pakken.. En vraag ook wat hij leuk vind aan kleding ;)</p>
<p style="text-align: left;">in grote lijnen betrek de man op zijn interesse vlakken, en als jij je ergens in interesseert ga er niet vanuit dat de beste kerel ook zin heeft om 500 verschillende flessen en speentjes uit te zoeken welke het best werkt..</p>
Voor mannen die dit lezen.. Zorg dat je masseren onder de knie krijgt, laat je vrouwtje niet het zware werk doen, maar vooral zorg dat je er bent! Ze heeft je nodig.. Fysiek maar ook psychisch.. Zorg dat ze krijgt wat ze nodig heeft.. Dan gaat het ook beter met JOU kindje!

Groetjes

Jelle
 
Het leven was voor mij ondraaglijk toen Willem het uitmaakte, mijn geluk was weg en ik huil bijna nacht. Ik deed mijn best om Willem te vergeten, maar hoe meer ik probeerde, hoe meer hart gebroken ik werd, ik kon niets doen zonder de gedachte aan Willem. Ik voelde me ongemakkelijk en toen zocht ik hulp op internet. Ik zag verschillende getuigenissen van mensen die over Lord Bubuza wonderbaarlijke krachten getuigen. Lord Bubuza heeft een gebroken huis hersteld, een minnaar herenigd, mensen geholpen om een ​​loterij te winnen, echtscheidingsparen herenigd, kanker genezen en nog veel meer gedaan met zijn magische spreuk. Ik nam contact op met Lord Bubuza voor hulp via Whatsapp: +1 505 569 0396, ik vertelde hem hoe mijn vriend het met mij uitmaakte en hij antwoordde dat hij me zal helpen en dat mijn vriend me zal smeken hem terug te accepteren. Het was als een grap en grappig maar ik volgde Lord Bubuza Instructions en deed wat hij me vertelde. Uren later stuurde Willem me een sms dat hij ons verspilde om te praten, Hij kwam huilend naar mijn huis en smeekte me hem te vergeven. Ik geloofde mijn oog niet dat Lord Bubuza zo snel en actief was. We leven nu gelukkig. Lord Bubuza is een emotionele en hartgenezer. Hij kan alles doen met zijn wonderbaarlijke spreuk, Heer Bubuza is een God op aarde. Neem contact met hem op voor hulp via E-mail: lordbubuzamiraclework@hotmail.com of via Whatsapp: +1 505 569 0396
 
Ik ken dat gedrag heel goed.. heb precies hetzelfde hier en soms nog wel een tikkeltje erger.. zo kan ik de zware boodschappen gewoon af tillen en hoef ik niet te vragen om een voetenbadje of massage of wat voor hulp dan ook..
Mijn hoofd zegt dan ook op alle punten dat ik het beter alleen kan doen in plaats van samen.. als ik nu al niets aan hem heb, dan na de bevalling toch ook zeker niet..???
Hij ziet inderdaad ook alleen maar de leuke dingen als ons kindje straks geboren is.. maar wie kan dan alles regelen en opruimen enzovoorts..?
Hoop voor jou dat je vriend bijdraait en je hopelijk wat aan hem hebt niet alleen nu maar ook na de bevalling..
Ik ga er in elk geval een streep onder zetten 
 
Ik wil Lord Bubuza bedanken voor het wonder dat hij in mijn familie heeft verricht, mijn vrouw en ik zijn door een scheiding gegaan, mijn vrouw stond erop om van mij te scheiden ondanks mijn smeekbeden. Ik bedroog haar en ze kwam erachter en mijn huis was een hel. Ze weigerde me te vergeven. Ik ging naar iedereen die ik kende om het probleem op te lossen, maar het mocht allemaal niet baten en tijdens dit proces werd ontdekt dat bij mijn vrouw borstkanker werd vastgesteld en het was een zeer kritieke toestand voor haar tijdens de scheiding en de kanker Maar ze zei dat ze liever buiten mijn huis stierf omdat ik vals speelde. Ik ontmoette een vriend die me voorstelde aan heer Bubuza, de spreuk-caster, heer Bubuza verzekerde me dat hij een spreuk zou uitspreken die mijn vrouw de scheiding zou doen vergeten en haar ook alleen van de kanker zou genezen als ik alles kan doen wat hij zou vragen ik deed wat ik strikt deed en in minder dan 16 uur vergat mijn vrouw de scheiding en de kanker verdween alsof ze nooit had bestaan ​​en mijn huis was weer vredig. Ik was zo verrast. Ik wil de wereld mijn getuigenis laten weten omdat ik nu een gelukkig leven leid. Neem contact op met Lord Bubuza via WhatsApp:: +1505569 0396 of via e-mail:: lordbubuzamiraclework@hotmail.com
 
Terug
Bovenaan