Hi dames,
En ik maar denken dat dat niet veel gebeurde, en dat iedereen om me heen wel een normale jeugd heeft gehad.
Om een aantal van deze redenen, die de dames al hebben beschreven, meen ik dus ook dat ouders er voor kinderen moeten zijn en niet kdv enzo.
Ik ben niet voor niks zo heftig met reageren, heb ik gewoon veel voor meegemaakt.
Zal in het kort beschrijven, ouders zijn gescheiden toen ik een jaar of zes zeven was, wel nog bij elkaar gebleven tot ik tien was, mijn moeder durfde er niet vanaf.
Toen kwam de kinderbescherming en heeft ons uit huis geplaatst, honderd km verderop.
Daar zo'n tweeenhalf jaar gezeten en bijna geen contact gehad met mijn moeder. Daarna nog even bij mijn vader gewoond, die gebruikte me als huissloof en boksbal.
Ik ben zelf naar jeugdzorg gestapt en gevraagd om uithuisplaatsing, toen was ik vijftien. Toen weer honderd km verderop naar een gtb groep, gedrags therapeutische behandel groep voor meiden. Daar een jaar of anderhalf gezeten, toen weer andere groep en toen kamertraining en daarna ben ik bij mijn moeder gaan wonen op bijna achttien jarige leeftijd. Eigenlijk niet moeten doen, maar ja ze had kanker, tja wat moet je dan.
Toen is mijn moeder mij op een gegeven moment gaan beschuldigen van een relatie te hebben met haar vriend, waar overigens echt niks van klopt.
Ik kan gewoon goed met hem overweg, meeste moeders zouden daar blij om zijn, maar zij niet. Dus toen geen contact met hem gehad voor een jaar of twee.
Toen mannetje tegen gekomen, en gelukkig gaat het daar wel allemaal goed mee. Toen raakte ik zwanger en beviel van onze Lynn, die nog steeds de allerliefste is.
Toen Lynn een week of acht was ofzoiets, weet het niet meer zeker, lag ik in bed en ging de deurbel, wie staat er aan de deur, die hoer van zijn vrouw.
Had haar in eerste instantie niet herkend, dus ik naar beneden deur open, ja hij miste me en was al twee jaar op zoek, yeah right. Hoorde dat ik een dochter had en wilde me zien, want hij had een zware operatie die er aan zou komen, en bla bla bla.
Nooit binnen moeten laten, gewoon instinct moeten vertrouwen. Maar helaas, toch binnen gelaten, effe geweest en toen gelukkig weer opgebokt, toen begon de ellende.
Hij belde en stuurde me kaartjes, want ik wilde niet email geven, pff kom ik er nooit meer vanaf dacht ik, en dadelijk gaat hij mijn computer hacken, heb ik dat weer.
Toen gaf hij een site door, waar Lynn op zou staan, foto's die ik hem heb gestuurd.
Heeft die vuile vuile haar gewoon op internet gezet, ik politie gebeld en advocaat en dan krijg je zo'n muis en kat spelletje. Op die site ook allemaal achterlijke verhalen over mij en hoe ik zou zijn enzo, aaaarrrrgggghhhhhh.
Kreeg ik een keer telefoon, lag hij slecht in het ziekenhuis, had bloed overgegeven en zo, dus ik recht vanuit mijn werk, nog met de mayo in m'n haar naar het ziekenhuis gegaan. Daar hem gezien en ook meteen gezegd dat ik die zooi van Lynn en ons van die site af wil hebben, hij gezegd ja doe ik, krijg ik onderweg terug naasr huis een tel van die hoer, ja dat ik hem met rust moest laten. En ze zouden dan zo snel mogelijk die zooi er af halen.
Je snapt het wel, moet nog steeds gebeuren, ik zoek eigenlijk een hacker die gewoon heel die site uit de lucht kan halen, Of gewoon iemand die die mensen op wil blazen.
Als hij morgen dood zou gaan, ga ik kei hard lachen, en hoop dan dat hij kei veel pijn heeft gehad. En op die site maar vertellen dat ie opa is, ja tuurlijk in nog geen honderd jaar.
Zo ben weer even opgelucht, pfff. Ahum beetje lang verhaal geworden.
X
Ben wel blij dat het er nu even uit is