Geen contact met familie... (vertel)

Hoi Marieke,

Ik ben zelf ook een pleegzorg/kindertehuis kind en had het niet beter kunnen treffen! Heb daar een betere tijd gehad dan bij mijn ouders!

Kijk eens meid wat er van ons is geworden, supermama's!!!!

Zo, dat mag ook wel eens gezegd worden vind ik!!

Groetjes, Marieke

Had het al gelezen ja! Was jij niet degene die ook wert of gewerkt heeft bij defensie? ( ikke 7 jaar namelijk...)   Dan ken je het wel dat mensen snel een stempel willen drukken of niet soms? Ik heb daar zo het schijt aan! Ik vind het helemaal niet erg om mijn verhaal te doen, juist omdat ik alles zelf geregisseerd heb eigenlijk, maar daarna kijken mensen toch een beetje van: och, wat zielig...! Wij hebben gewoon een goed beeld van hoe het niet moet zeg ik dan, hahahahah! Mijn pleegouders zijn zoveel papa en mama voor mij dat mijn moeder mijn getuige is geweest bij mijn bruiloft! Als een soort ere-bedankje voor haar....

-X- Marieke

En ja: Wij zijn super-moeders!!! zonder gekke of meewarige blikken of bedenkingen!!

Hoi meiden,

Bedankt voor de lieve reacties,en mama van Thomas...in verdriet zijn geen gradaties,ieder voelt zijn eigenste verdriet...Wat jullie mee hebben gemaakt gaat mij ook aan het hart,ik vind jullie ook allemaal heel sterk!!

Liefs Kitty.

Wat een moeilijke verhalen! Maar vaak ook ingewikkelder dan we zelf denken of beseffen. Ik maak de andere kant mee. Mijn dochter is zwanger en over 14 dagen uitgerekend hoewel we altijd een goed contact hadden mag ik haar niet zwanger zien, weet niet waar ze gaat bevallen, hoe ze zich voelt.  Ze zegt overspannen te zijn en wel te verlangen naar contact maar nu "even: niet
 Dus juist deze periode moet ik missen, ik wil graag moeder zijn maar krijg de kans niet ook dat is schrijnend. Natuurlijk was ik geen volmaakte moeder maar er zijn geen gekke dingen gebeurd. Dat bevestigt ze ook. Haar man mag me niet, en ik krijg dus geen ruimte om haar te ontmoeten Ze komen hooguit 2 keer per jaar langs en wij mogen daar ook niet komen, zo kun je ook niet aan een relatie werken. Ik ben mijn dochter kwijt en dat verdriet ervaar ik dagelijks
 Ik wil niets afdoen aan de voorgaande verhalen, maar andersom gebeurt het ook!

Terug
Bovenaan