Ik zie hierin dat hij gewoon zijn ‘oude’ leventje heeft mogen houden, en jij hebt alles opgegeven. Waar is de 50/50? Of heb je hem gedrogeerd en zelf 100% alleen sex met hem gehad zonder zijn toestemming? Want bij de verwekking van een kind is er meestal sprake van 50/50 ?...waar zijn jouw uitjes en sport/hobby? Waar is jouw uitlaat, steun, gezelligheid en romantiek. Moet dit wegvallen? Je zegt zelf dat hij geen behoefte meer had aan de onderbroken nachten, dat dit zijn enige reden was waarop hij kon eisen dat het kind niet welkom was...sorry maar na zolang zijn die nachten niet zo’n hel meer hopelijk. En hij behoort ook een band te creeeren met de kleine. En ja: die krijg je niet alleen maar door samen tv te kijken ofzo. Een luier verschonen of in bad doen, fles geven hoort er gewoon bij. En dit mag ook ongevraagd eens gebeuren, uit zichzelf. Wel erg lui hoor om telkens naar je hoofd te slingeren als hij ergens geen zin in heeft. Bahbah. Dan liever alleen met mijn kids en gelukkig dan samen met zo’n narcissist en diep ongelukkig. Ook straal je geen teamverband uit naar je kinderen en stel je hun het voorbeeld voor hun eigen toekomstige relaties nogal somber in. Laat aub niet meer over je heen lopen! Hij kende jouw normen en waarden al jaren en dan kan hij niet zijn lul erin steken en je dan dwingen die normen en waarden weg te gooien. Nu is het de vraag of jij nog door kan met iemand zonder normen en waarden. En dan is er nog mijn onderliggende gedachte als ik je allereerste bericht lees: is zijn hart uberhaupt nog open voor je, of speelt er iets anders? Ik hoor namelijk niet snel dat er in een relatie zo op een zwangerschap gereageerd word, behalve als je al uit elkaar gegeoeid was en er wellicht een ander wijf op het oog ligt...ben niet naief en ga het probleem niet negeren. Voor je t weet ben je jaren ongelukkig verder of zo oververmoeid dat je er niet meer goed kan zijn voor je kids. Vraag een avond iemand op te letten en ga met hem praten. Vraag hem daarbij dit te doen op een avond dat hij normaal gaat ‘sporten’, waar ik al sceptisch over ben, ja ik heb zoveel van die situaties gezien dat ik meteen zo denk...ach ja, hopen van niet ? veel succes, en sorry voor het niet korte bericht ?