Geen hulp in de nachten

Ik waardeer het zo enorm dat er zoveel reacties komen op mijn vraag! Dat doet me zo goed! Ik kan zo twijfelen aan mezelf omdat ik alles altijd van 2 kanten bekijk. Ik kan zijn gevoel dus ook echt begrijpen over slapeloze nachten. Hij is overdag ook gewoon actief en een goede vader. Het gaat puur om de nacht. Hij raakt geïrriteerd en gefrustreerd door babygehuil en slaapgebrek en dat komt door mij want ik heb er nooit een geheim van gemaakt een groot gezin geweldig te vinden....Scheiden vind ik echt heel heftig (Hij is overdag dus geen lul) maar nu is het ook weinig (lees: niet meer intiem want ik lig naast baby) En als ik hem nachten laat doen wordt hij boos en geïrriteerd naar ons kindje en dat is het laatste dat ik wil! 

Als jij hebt aangegeven dat het je soms teveel wordt, en hij jou alleen helpt wanneer het hem wel 'uitkomt' is dat nog steeds heel kinderachtig en egoïstisch. En is hij in mijn ogen op dat gebied nog steeds een lul. 
Je hebt nooit een geheim gemaakt om jouw wens van een groot gezin, hij had met enig inzichtelijke kennis van zijn vrouw kunnen weten dat abortus er zeer waarschijnlijk niet in zat. Hij klaagde waarschijnlijk niet ook niet toen hij zijn piemel erin stak, en jullie kindje is het gevolg. Grow up, man up, and deal with it!
En jij zou gewoon weer eens lekker op pad moeten kunnen. Ik zou gewoon eens lekker wat gaan afspreken, en hem voor de verandering eens laten oppassen. Het word waarschijnlijk even vervelend, maar je hebt ook recht op een leven. Dan is hij maar even chagerijnig.
Uit elkaar gaan klinkt inderdaad heel heftig. Ik zou niet met een man kunnen leven die de verantwoordelijkheid van zijn eigen problemen niet kan dragen.

Lul of geen lul daar zijn de meningen over verdeeld. Wel is het super triest deze situatie. Je hebt nu zelf een dochter. Zou jij willen dat ze zo behandeld word door haar partner?! 
Iemand zei een keer tegen mij “als je liegt, dan lieg je alleen tegen jezelf”.
Sterkte ermee 

wat moet t zwaaaaaaaaar zijn voor jou.. ik sluit me echt aan bij alle andere moeders!!

Kom voor jezelf op! Je bent geen robot!!! Uiteindelijk ga je eronder door en dan is het te laat ..

EEN DIKKE KNUFFEL VOOR JOU! je bent een sterke supermommy!?

Heel vervelend! Ik doe de nachten ook veel alleen ook omdat ik sneller wakker ben en hem sneller stil heb. Allemaal prima, maar die van mij hoeft niet te zeuren als ik een kort lontje heb, dan moet hij me maar bijstaan! Ik sta versteld dat ik nog steeds functioneer ?
Heb je je man inmiddels wel langs de huisarts gestuurd voor een knip! Want dit wil je niet nog een keer.
Sterkte!

Terug
Bovenaan