gek he..of herkenbaar?

Ik denk dat niemand hier bewust iemand een schuldgevoel wil geven. Ik mag dan een borstvoedende moeder zijn, maar ik begrijp en respecteer de flesvoedende moeders volledig. Wat ik zei over dat ik het echt niet begrijp als moeders het niet eens proberen meen ik wel. Het betekent niet dat ik je een slechte moeder vind, zeker niet! Als je na 1 dag afhaakt begrijp ik het best, er zijn veel redenen die aanleiding kunnen geven tot stoppen, maar dan heb je het in ieder geval geprobeerd. Maar ik snap het gewoon niet als je het niet 1 keer geprobeert hebt.... Helaas komen dingen op het internet anders over; de intonatie en compassie ontbreken; ik zeg dit dus ook gewoon uit interesse.

Verder nog dit over schuldgevoelens aanpraten: op het forum gebeurt dit gelukkig niet, maar in de maatschappij zijn er zoveel mensen die ons -borstvoedende moeders- vragen "wanneer het eens tijd is om te stoppen", of merken op hoe "belachelijk het eruit ziet", etc etc etc........   Als je in het openbaar je kleintje van een week een flesje geeft wordt je raar aangekeken, maar als je in het openbaar je 1-jarige kind de borst geeft wordt je nog raarder aangekeken....Het is ook nooit goed!!!!!!!! Dus lekker doen waar je je het beste bij voelt en je niets aantrekken van anderen

Maar goed, sorry piewie, dat je topic bevuild is

Terug
Bovenaan