GELOVEN JULLIE IN ASTROLOGEN EN PAROCHNOSTEN?????????

Hallo,

Goedenavond!
Ik sla het geruzie even over en reageer even op jouw onderwerp Corina!
Mag dat nog?

De indruk die je bij mij oproept is dat je er enorm van baalt dat die dame jou vertelde dat je pas over een langere tijd zwanger zult worden! Volgens mij zoek je nu enkel de bevestiging dat dit onzin is? Hoe zou je gereageerd hebben als ze je had verteld dat je volgende maand zwanger zou raken?

Als je er totaal niet in geloof, waarom heb je dan gebeld? Met de hoop dat ze iets zou zeggen dat je graag wilde horen?

Verder weet ik gewoon niet of helderziendheid etc bestaat! Maar soms is het wel fijn om er in te geloven....
Maar ik denk dat je er nooit een antwoord op krijgt! Bestaat God? Voor de een wel en voor de ander niet?

Succes in ieder geval!

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 20:15:35'));

Thx Jazzie!
Corina, ook begrijpend lezen blijft lastig??
volgens mij bedoelde jazzie dit niet sarcastisch dus heb het weldegelijk goed begrepen zoniet dan hoor ik dat graag van haar zelf

quote: madelief801 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 23:22:09'));

Hallo,

Goedenavond!
Ik sla het geruzie even over en reageer even op jouw onderwerp Corina!
Mag dat nog?

De indruk die je bij mij oproept is dat je er enorm van baalt dat die dame jou vertelde dat je pas over een langere tijd zwanger zult worden! Volgens mij zoek je nu enkel de bevestiging dat dit onzin is? Hoe zou je gereageerd hebben als ze je had verteld dat je volgende maand zwanger zou raken?

Als je er totaal niet in geloof, waarom heb je dan gebeld? Met de hoop dat ze iets zou zeggen dat je graag wilde horen?
 ja tuurlijk mag dat nog,als jij geen ruzie gaat maken zoals die anderen want daar had ik deze topic echt niet voor geopend....
als ik er niet in geloof zeg je? maar daar gaat het juist om het is geen kwestie van geloven,en al zou ze zeggen dat ik de volgende maand zwanger zal raken dan nog had ik deze topic geopend met dezelfde vraag..
want hoe kan iemand nou in je toekomst kijken? lijkt me sterk,en in veel gevallen is het 50% kans dat iets waar is...
en vele zullen positieve dingen hebben meegemaakt hier over maar ook vele hebben minder leuke ervaringen hier mee.
dus in hoeverre wordt je hier in bedrogen? en tja daar zal ik misschien indd nooit een antwoord op krijgen,wilde verder alleen ervaringen horen en niet een rot antwoord van iemand die zei dat het een onzinnige discussie is,tenminste zoals dat is neergezet kwam bot over...en dan krijg je discussies...

Verder weet ik gewoon niet of helderziendheid etc bestaat! Maar soms is het wel fijn om er in te geloven....
Maar ik denk dat je er nooit een antwoord op krijgt! Bestaat God? Voor de een wel en voor de ander niet?

Succes in ieder geval!

ik vraag me ook af waarom je belt naar zoiets als je erin gelooft, ik geloof er wel in en dat is ieder zijn keuze, maar ook die mensen hebben het wel eens mis

Terug
Bovenaan