GELOVEN JULLIE IN ASTROLOGEN EN PAROCHNOSTEN?????????

Sannekuh!

Balen joh! Echt balen!!
Als je nog een topic zoekt om te kletsen.. zwanger worden maar nog geen baan..   Wij kunnen nog wel een lieverd gebruiken! Stel je jezelf even voor? en zet je jezelf bij het lijstje? Hoe oud ben je? eerste kindje? Ik wil alles van je weten

We zijn een nieuw clubje.. (nog zonder naam.)   Met gevarieerd gezelschap.. zwangeren.., zwanger willen worden.. en degene die over een paar maandjes zwanger willen worden.. Ook zitten er die al wat meerdere rondes bezig zijn!

Meid je bent van harte welkom!

Liefs Jazzie

quote: happy1975 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-07-2008 19:50:50'));

Corina, je hebt helemaal gelijk. Vanaf nu geef ik je overal gelijk in !!! Ga je goed verder....

ja zeker,doe even normaal...

want ik heb ook gewoon gelijk,wel een beetje jammer dat je niet eerlijk bent...
misschien dat je de berichten nog even terug moet lezen?
vond het echt jammer dat je zo reageerde tegen die yvon die ook heel graag kinderen wil,en je wilt het zelf ook zo graag,dan ga je een ander toch niet treiteren omdat ze met heel veel vragen kwam en die steeds herhaalde? en ook de gekste vragen stelde om sneller zwanger te worden?
als ik al even bezig zou zijn en dan bedoel ik al jaren ofzo,dan zou ik ook helemaal alles aanpakken,tips,trucs enz.opslot doe je alles,zelfs de gekste dingen

Ha Sanneke,

Ik vind het heel lullig dat je hier midden in belandt, zeker niet netjes van ons!
Nogmaals, zoals ik hier boven al aan je schrijf, ik hoop dat je een groepje meiden vind waarmee je lekker kunt gaan kletsen maar bovenal, dat je heel snel zwanger mag zijn,

Gr. Rimke

dankje jazzie...
en ik weet hoe yvon zich toen voelde..
ben voor mijn 1e kindje even bezig geweest en dan doe je van alles zodat het wel lukt..
ben ook onzeker geweest,misschien niet zoals yvon dat was maar dat maakt niet uit..
als je eenmaal iets wil dan ga je er ook voor...

Juist jazzie en dat was dus het probleem toen. Ach ik denk dat ik na ruim een jaar wel weet hoe het werkt he ....ik kan beter daar mn tijd in steken dan in deze nutteloze discussie. Ben iig blij voor san dat ze gezellie bij jullie komt kletsen want vind het sneu voor har dat ze hier midden in is gevallen. Jij ook heel veel succes met zwanger worden he

Liefs happy

Terug
Bovenaan