Geslacht niet willen weten

<p>Hoi! Ik ben benieuwd of er nog meer zwangeren zijn die niet van te voren willen weten wat het wordt?</p><p>Ik ben nu 14+2 en ik wil het niet weten. Vind het wel een mooie verassing bij de geboorte: "en het is eeeeeen...."</p><p>In mijn omgeving vinden ze dat raar en heb ook het gevoel dat het tegenwoordig de standaard is om het wel van tevoren al te weten.</p>

Hoi! 
Wij weten ook niet wat het wordt. Nu alweer 36 weken zwanger en wordt nu wel echt spannend wat er in m'n buik groeit en trappelt! 
Bij ons dochtertje wisten we het ook niet. En dat vond ik tijdens de bevalling echt n doel om door te zetten en vol te houden omdat ik zo graag wilde weten wat het was. En als het dan geboren is, zo bijzonder als je dan echt voor het eerst weet en ziet wat er in je buik groeide. Wij vinden het heel bijzonder om het een verassing te laten. En als andere mensen dat vreemd vinden, achja, dat moeten ze zelf weten. Mij lijkt het juist niet leuk om alles al te weten. ?

Wij wisten het ook niet. Super leuke verrassing! Ik was overtuigd van twee meiden, maar het waren toch echt overduidelijk twee jongens. Ik snapte er helemaal niets van en heb tientallen keren tussen hun beetjes gekeken haha! Lekker doen waar jullie je goed bij voelen!

Haha.
Het lijkt mij dus ook een stimulans bij bevallen en een leuke verassing. Tijdens zwangerschap lekker over beide opties fantaseren. Maar hier krijg ik alleen maar argumenten om het wel te weten. (Makkelijker kleertjes kopen, nou ja ik hou toch al niet van typisch roze of blauw...)
Hoe doen jullie dat eigenlijk? De kleertjes. Gewoon wat unisex pakjes en evt een mutsje voor beide opties of totaal neutraal?

Wij willen het ook niet weten, ben bijna 17wk. Het lijkt ons een extra verrassing bij de bevalling. Wel hebben we beide een voorgevoel wat het zou gaan worden 

Wij wisten het ook niet en dat maakte de ervaring dubbel zo speciaal. Vooral omdat de omgeving inderdaad ongeduldig (soma zelfs gefrustreerd of boos.. bizar..) was wilden we het al helemaal niet meer weten,haha! 
Tegenwoordig moet alles al zo gecontroleerd worden; wat is daar nou de lol van? Heerlijk dat onverwachtse! En daarbij: het zijn 'maar' twee opties.
Qua kleding hielden we het ook neutraal (ookal nijgen de meeste unisexkleertjes toch wat meer naar het jongensachtige) en het is ook wel een fijne stok achter de deur dat je niet helemaal beserk gaat in het kopen ervan. Ze groeien namelijk zo snel en dan is het zobde om met stapels kleding te blijven zitten die ze misschien één of twee keer aan hebben gehad.
Boxpakjes en rompers met lange mouwen in combi met een zacht broekje met voetjes eraan waren in echte win!

Terug
Bovenaan