gestopt in juni 2008...en gestart met duimen!

Hi,

Je volgende NOD valt idd op dezelfde dag als je eerste dag van je laatste menstruatie, dus precies 4 weken later. Als je cyclus idd 28 dagen is! ;-)
Ja tis lastig geweest maar je mag meteen weer klussen, je hebt schijnbaar een verhoogde kans om meteen weer zwanger te raken. In het ziekenhuis raden ze je alleen aan om 1 cyclus te wachten, maar dat is vooral zodat ze je laatste menstruatie kunnen bepalen, dat is nu natuurlijk niet mogelijk. Dus: onbekend wanneer het ei springt.

Spannend allemaal zeg, binnenkort hier zo ongeveer zn 1e NOD. En 1 misschien zwanger?

Groetjes

Ja ik denk ook dat het idd beter is...
Mss dat ze het jammer vindt, maar ik wil idd niet dat ze het van iemand anders te horen krijgt, dat zou ook wat zijn...

Hey Janien,

Tuurlijk is het beter om het je moeder nu al te vertellen. Je moeder vind het dan misschien niet leuk en wil het pas horen als je daadwerkelijk zwanger bent, maar omdat je vader het nu wel al weet,  zou je moeder het al helemaal niet leuk vinden om achteraf te horen dat je vader het al wist en je moeder dus nog van niks wist... Ik denk dat je ze  hetzelfde moet behandelen, dus moet je ze nu ook allebei vertellen dat je gestopt bent met de pil (en dus niet alleen tegen je vader vertellen).

@ Sabien, meid waar ben je toch? En heb je groot nieuws voor ons?

@ MissX: succes met je scriptie!! Wil het een beetje vlotten?

@ iedereen: Fijne avond allemaal!!!!    

X  hopje  

Op een andere site kwam ik cyclusbanners etcetc tegen,die je kan gebruiken in forums
Weten jullie mischien hoe je ze hier krijgt,ik weet dat het moet lukken met knippen en plakker maar geeft aan dat het te groot is ofzo....

weet hier iemand wat van???

Hey Lis,

Op welke site kwam je die banner tegen? Dan kijk ik ook even. Ben niet technisch, maar kan het altijd proberen toch?

X hopje

als je bij google cyclus banner intikt rolt er een hele hoop uit....
heb er nu wel 3 geprobeerd maar weer het zelfde probleem....

mischien lukt jou het en thx voor het kijken!

liefs

Hoi meiden!

Nog ffies snel voordat ik moet werken (tot 21.30).

@Janien, wat leuk dat je dit al met meerdere mensen kunt delen! En tja, wat betreft je moeder. Ik weet natuurlijk niet hoe jullie band is, maar om problemen te voorkomen zou ik het misschien ook maar zeggen. En als ze dat niet zo leuk vindt om het al te weten, tja, dat is jouw keuze toch? Succes met je beslissing, laat je weten wat je doet?

@Lis, logisch dat je af en toe in de war raakt! Zo vraag ik me altijd af hoe lang je al zwanger bent als je op je NOD positief test. Weet iemand dat? Volgens mij tellen ze er sowieso een week bij op omdat dan je uitgerekende datum beter is vast te stellen?? Wat betreft die banners, ik heb al zoveel leuke gezien! Maar voor mij heeft het nog niet zoveel nut om er een te plaatsen ... Een leuke site: nl.lilypie.com. Daar kun je erg leuke maken!

@Jannie, wat spannend voor jullie zeg! Hoop echt dat het gauw raak is. Kan me helemaal voorstellen dat de weken tot aan de echo erg moeilijk zijn. Dan wil je eigenlijk erg blij zijn, maar durf je denk ik niet zo goed, of wel? Meis, komt vast helemaal goed. En je hebt in de tussentijd ons om lekker mee te kletsen en te fantaseren over hoe en wat!

@Hopje en de rest: fijne avond! Misschien kom ik na m'n werk nog ff buurten als ik niet te moe ben.

Dikke kus, ikke

Terug
Bovenaan